Unika Skrevet 30. juni 2017 #21 Del Skrevet 30. juni 2017 1 time siden, Jacklost skrev: Skremmende! Her har norsk skole og foreldre en jobb å gjøre. Barn og unge trenger forbilder med verdier og faktiske evner. Folk må slutte å dra skolen inn i alt. Det er FORELDRENES ansvar at ikke barnets store idol i livet er en rosablogger, IKKE skolen. Snart er det ikke en eneste arbeidsoppgave igjen til foreldrene....! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacklost Skrevet 30. juni 2017 #22 Del Skrevet 30. juni 2017 (endret) 38 minutter siden, Unika skrev: Folk må slutte å dra skolen inn i alt. Det er FORELDRENES ansvar at ikke barnets store idol i livet er en rosablogger, IKKE skolen. Snart er det ikke en eneste arbeidsoppgave igjen til foreldrene....! Helt enig, men skolen har også ansvar for å gi noe input på veien mot voksenlivet. Noe har jo gått galt når det å dele alt på internett under fullt navn og bilde har blitt nærmest standard, særlig blant unge jenter. Endret 30. juni 2017 av Jacklost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 2. juli 2017 #23 Del Skrevet 2. juli 2017 Tråden er ryddet for kommentarer rettet mot modereringen, spekulasjoner og avsporinger - Pavilion,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 3. juli 2017 #24 Del Skrevet 3. juli 2017 Jeg leser svært sjeldent blogger, men måtte innom etter å ha lest om bloggen her. Dette virker bare helt absurd, holder meg langt unna blogger fremover.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RosieM Skrevet 5. juli 2017 #25 Del Skrevet 5. juli 2017 Bloggen er trist lesing og dette er en person som er veldig syk. Syntes det er skammelig at blogg.no ikke har stengt bloggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hangover Skrevet 5. juli 2017 #26 Del Skrevet 5. juli 2017 Kan noen forklare meg litt hva som er greia med henne? Hun skriver jo så langt og jeg skjønner ikke helt alt.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 5. juli 2017 #27 Del Skrevet 5. juli 2017 3 minutter siden, Hangover skrev: Kan noen forklare meg litt hva som er greia med henne? Hun skriver jo så langt og jeg skjønner ikke helt alt.. Hun er fremstår paranoid og føler seg forfulgt og hatet. Små detaljer blåses opp til at noen er ute etter henne. Hun gjentar de samme tingene igjen og igjen, ting hun opplevde for flere år siden. Har hengt seg fast i det, og greier ikke gå videre. Hun sier hun ble forfulgt av menn som "hadde fått i oppdrag å passe på henne", har funnet skumle hundehalsbånd på hytta, at politiet brølte til henne da hun forsøkte å levere en anmeldelse, drosjesjåfør som forsøkte å stjele kortet hennes, låst ute fra sin egen leilighet osv... (Nei, mod - ikke spekulasjoner, dette har hun selv skrevet på bloggen sin) Så følte hun seg vel oversett, utestengt og trakassert på jobb, og begynte å legge ut om dette på facebook. Nevnte vel ikke noen navn den første tiden, men likevel. Fikk advarsler om dette, og begynte da å legge ut både navn på arbeidsplass og kolleger, samt alle brev og korrespondanse hun mottok ifm dette. Følte seg "stalket". Fikk til slutt sparken.. Opprettet bloggen etter å ha blitt utestengt fra facebook flere ganger pga krenkende kommentarer.. Det er konspirasjonsteorier, alle er ute etter henne, alt er andres feil, hun ville heller vært død... Og hun har en sønn. Historien er komplisert og trist, og ville tatt lang tid å forklare alt. Har utelatt mye her, pga det. Jeg satte meg inn i saken for ett halvt års tid siden, da jeg gjorde research for bakgrunnshistorie til en karakter i et skriveprosjekt jeg jobber med. Karakteren sliter blant annet med paranoia, men innser ikke selv at h*n trenger hjelp. Det har derfor vært interessant, men veldig trist, å lese om denne bloggeren og situasjonen hennes. 13 minutter siden, RosieM skrev: Bloggen er trist lesing og dette er en person som er veldig syk. Syntes det er skammelig at blogg.no ikke har stengt bloggen! Veldig enig, det er tydelig at hun er syk.. Det tristeste er kanskje en titt i kommentarfeltet på bloggen... Folk må jo forstå at hun ikke har det godt, men likevel fyrer de henne opp og gir henne "mat" så hun fortsetter å konspirere og spekulere. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hangover Skrevet 5. juli 2017 #28 Del Skrevet 5. juli 2017 3 minutter siden, Monstrum skrev: Hun er fremstår paranoid og føler seg forfulgt og hatet. Små detaljer blåses opp til at noen er ute etter henne. Hun gjentar de samme tingene igjen og igjen, ting hun opplevde for flere år siden. Har hengt seg fast i det, og greier ikke gå videre. Hun sier hun ble forfulgt av menn som "hadde fått i oppdrag å passe på henne", har funnet skumle hundehalsbånd på hytta, at politiet brølte til henne da hun forsøkte å levere en anmeldelse, drosjesjåfør som forsøkte å stjele kortet hennes, låst ute fra sin egen leilighet osv... (Nei, mod - ikke spekulasjoner, dette har hun selv skrevet på bloggen sin) Så følte hun seg vel oversett, utestengt og trakassert på jobb, og begynte å legge ut om dette på facebook. Nevnte vel ikke noen navn den første tiden, men likevel. Fikk advarsler om dette, og begynte da å legge ut både navn på arbeidsplass og kolleger, samt alle brev og korrespondanse hun mottok ifm dette. Følte seg "stalket". Fikk til slutt sparken.. Opprettet bloggen etter å ha blitt utestengt fra facebook flere ganger pga krenkende kommentarer.. Det er konspirasjonsteorier, alle er ute etter henne, alt er andres feil, hun ville heller vært død... Og hun har en sønn. Historien er komplisert og trist, og ville tatt lang tid å forklare alt. Har utelatt mye her, pga det. Jeg satte meg inn i saken for ett halvt års tid siden, da jeg gjorde research for bakgrunnshistorie til en karakter i et skriveprosjekt jeg jobber med. Karakteren sliter blant annet med paranoia, men innser ikke selv at h*n trenger hjelp. Det har derfor vært interessant, men veldig trist, å lese om denne bloggeren og situasjonen hennes. Veldig enig, det er tydelig at hun er syk.. Det tristeste er kanskje en titt i kommentarfeltet på bloggen... Folk må jo forstå at hun ikke har det godt, men likevel fyrer de henne opp og gir henne "mat" så hun fortsetter å konspirere og spekulere. Å herregud, så trasig.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 5. juli 2017 #29 Del Skrevet 5. juli 2017 8 timer siden, Monstrum skrev: Hun er fremstår paranoid og føler seg forfulgt og hatet. Små detaljer blåses opp til at noen er ute etter henne. Hun gjentar de samme tingene igjen og igjen, ting hun opplevde for flere år siden. Har hengt seg fast i det, og greier ikke gå videre. Hun sier hun ble forfulgt av menn som "hadde fått i oppdrag å passe på henne", har funnet skumle hundehalsbånd på hytta, at politiet brølte til henne da hun forsøkte å levere en anmeldelse, drosjesjåfør som forsøkte å stjele kortet hennes, låst ute fra sin egen leilighet osv... (Nei, mod - ikke spekulasjoner, dette har hun selv skrevet på bloggen sin) Så følte hun seg vel oversett, utestengt og trakassert på jobb, og begynte å legge ut om dette på facebook. Nevnte vel ikke noen navn den første tiden, men likevel. Fikk advarsler om dette, og begynte da å legge ut både navn på arbeidsplass og kolleger, samt alle brev og korrespondanse hun mottok ifm dette. Følte seg "stalket". Fikk til slutt sparken.. Opprettet bloggen etter å ha blitt utestengt fra facebook flere ganger pga krenkende kommentarer.. Det er konspirasjonsteorier, alle er ute etter henne, alt er andres feil, hun ville heller vært død... Og hun har en sønn. Historien er komplisert og trist, og ville tatt lang tid å forklare alt. Har utelatt mye her, pga det. Jeg satte meg inn i saken for ett halvt års tid siden, da jeg gjorde research for bakgrunnshistorie til en karakter i et skriveprosjekt jeg jobber med. Karakteren sliter blant annet med paranoia, men innser ikke selv at h*n trenger hjelp. Det har derfor vært interessant, men veldig trist, å lese om denne bloggeren og situasjonen hennes. Veldig enig, det er tydelig at hun er syk.. Det tristeste er kanskje en titt i kommentarfeltet på bloggen... Folk må jo forstå at hun ikke har det godt, men likevel fyrer de henne opp og gir henne "mat" så hun fortsetter å konspirere og spekulere. Arbeidsgiver var NAV btw... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 23. september 2017 #30 Del Skrevet 23. september 2017 Uff, hun forstår ikke noe som helst. Hun er i sin egen lille verden. Det har bare blitt vrre og verre, jeg har fulgt henne ganske lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 23. september 2017 #31 Del Skrevet 23. september 2017 Er bloggen slettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. september 2017 #32 Del Skrevet 23. september 2017 Akkurat nå, Scoop skrev: Er bloggen slettet? Ja. Blogg.no stengte bloggen hennes 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 23. september 2017 #33 Del Skrevet 23. september 2017 Bare google navnet hennes, hun har flere blogger oppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 23. september 2017 #34 Del Skrevet 23. september 2017 Uff, hun har blitt hengt ut i flere grupper i det siste, og de har prøvd å snakke henne til fornuft. Men hun forstår bare ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 23. september 2017 #35 Del Skrevet 23. september 2017 Nå er hun utestengt fra facebook også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 23. september 2017 #36 Del Skrevet 23. september 2017 FB hennes er fortsatt oppe. Er hun sperret for nye innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 23. september 2017 #37 Del Skrevet 23. september 2017 5 minutter siden, MalloryK skrev: FB hennes er fortsatt oppe. Er hun sperret for nye innlegg? Den er fortsatt oppe, men hun får ikke lov å poste nye innlegg på 30 dager. Hun lagde seg en ny facebookbruker, men den nye kontoen ble visst stengt etter ett par dager. Er en i kommentarfeltet på facebooksiden hennes som har postet screenshots fra den nyeste kontoen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 23. september 2017 #38 Del Skrevet 23. september 2017 Uff. Det er som en grusom ulykke. Jeg klarer ikke se bort. "Problemet" er at hun ikke er en trussel, hun bare skriver. Så lenge hun ikke er fysisk så kan visst ikke politiet eller noen andre gjøre noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. september 2017 #39 Del Skrevet 25. september 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og personadebatt. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg