Gå til innhold

Blogger Lagherta

Lapper

Anbefalte innlegg

Trodde jeg hadde lest mange dårlige blogger men denne må vel ta kaka? Hva skjer med denne damen? Nesten 1000 kommentarer på ett innlegg,da må det jo være noe galt.

Er det virkelig lov og henge ut andre mennesker med fult navn og legge ut brev fra Nav på den måten? Å hun er advokat😯

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er Herr Blåbærkratt x 100, og hun har barn også!  :overrasket:

Fant bloggen hennes da jeg søkte etter noe helt annet. Det er hundrevis av kommentarer på hvert innlegg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jacklost skrev:

Hun er forresten ikke advokat men jurist.

Ok... Trodde det var det samme men da tok jeg feil😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Lapper skrev:

Ok... Trodde det var det samme men da tok jeg feil😊

En advokat er alltid en jurist, men ikke alle jurister velger å bli advokat. Uansett. denne bloggeren hadde nok uansett ikke fått være advokat særlig mye lenger.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jacklost skrev:

Hun er Herr Blåbærkratt x 100, og hun har barn også!  :overrasket:

Fant bloggen hennes da jeg søkte etter noe helt annet. Det er hundrevis av kommentarer på hvert innlegg.

Nei, det er ikke samme blogger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en toppblogger. Når folk her diskuterer det tomme livene til rosabloggerne som besatt, fortjener virkelig denne dama også noen ord. Hun er et symptom på samfunnet vi lever i. Meg og mitt versus deg og ditt. Blogg.no, som er kjent for å være enormt etiske, har forresten ingen problemer med annonseinntektene hun genererer.

Lagherta burde være perfekt for Pretty Flower Box. .

Endret av Jacklost
skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en toppblogger. Når folk her diskuterer det tomme livene til rosabloggerne som besatt, fortjener virkelig denne dama også noen ord. Hun er et symptom på samfunnet vi lever i. Meg og mitt versus deg og ditt. Blogg.no, som er kjent for å være enormt etiske, har forresten ingen problemer med annonseinntektene hun genererer.

Lagherta burde være perfekt for Pretty Flower Box. .

Ja, jeg synes det er rart at kun rosabloggere får gjennomgå når det finnes bloggere som er mye verre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg i alle dager 😱 Hva er dette for et kvinnemenneske 😳

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer intet godt ut av å diskutere henne. La det være. For alles del. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sandin skrev:

Det kommer intet godt ut av å diskutere henne. La det være. For alles del. 

Sofie Elise-tråden har til sammenlikning 1 793 svar. Den har det virkelig kommet mye godt ut av.

KGs fantastiske Rampelyset er for både liten og stor.

Endret av Jacklost
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Sofie Elise-tråden har til sammenlikning 1 793 svar. Den har det virkelig kommet mye godt ut av.

Kjære deg til og med du må da se forskjellen på SE og Lagherta - skal ikke mer enn et lite glimt inn i bloggen for å se at damen ikke bør diskuteres. Noe grunn til at du er så ivrig her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det gjør det faktisk. SE er et forbilde for en hel haug med mennesker. At noen viser omverdenen at hun er en dobbeltmoralsk person (f.eks testing på dyr), er viktig. Lagherta kan ikke sammenlignes. Hun har lite påvirkningskraft på allmennheten. Ikke er hun en millionbedrift heller. Mer gidder jeg ikke si, for da modereres det vekk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ms. Daisy skrev:

Kjære deg til og med du må da se forskjellen på SE og Lagherta - skal ikke mer enn et lite glimt inn i bloggen for å se at damen ikke bør diskuteres. Noe grunn til at du er så ivrig her?

Kjære deg, det må då være mulig å diskutere uten å snakke ned til noen. Det er mange vel så originale bloggere på Rampelyset allerede.

Ja, jeg er enormt ivrig, har faktisk et par poster flere enn deg som da bare er litt ivrig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sandin skrev:

Ja, det gjør det faktisk. SE er et forbilde for en hel haug med mennesker.

Skremmende! Her har norsk skole og foreldre en jobb å gjøre. Barn og unge trenger forbilder med verdier og faktiske evner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.... kikka inn på dennar bloggen..

Verka som om ho burde få hjelp av nå slag.. trasig førr ho og førr alle di ho skriv om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...