Gå til innhold

Hunden min har ikke gjort dette før, var han stresset kanskje?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann. Jeg har en liten hund på 10mnd nå. I går var vi på besøk og skulle hilse på de nye halvsøskene hans som nå er 8 uker. Det var 5 av dem og alle var helt ville etter min hund og ville bort og herje litt rundt han. Jeg merket etterhvert at min hund begynte å puste å pese skikkelig, samtidig som han hadde masse hvitt skum rundt munnen. Dette har han aldri gjort før, så jeg begynte å bli litt små engstelig. Eier av halvsøsken til min hun forsikret meg om at det ikke var noe farlig, men mente at det kunne være tegn på at han var kvalm (?)

Når min hund kaster opp, så får han ikke noe hvitt skum. Kan dette bare være at det ble litt for mye valper for han og at han derfor ble stresset?

Anonymkode: ed648...df6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvitt skum rundt munnen og pesing, kan også bety noe så enkelt som at han ikke hadde drukket nok den dagen, og var tørst.

Anonymkode: 314fb...d25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min hund.... :fnise:. Hva med å variere språket litt?

Anonymkode: 0b10f...d78

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvitt skum rundt munnen og pesing, kan også bety noe så enkelt som at han ikke hadde drukket nok den dagen, og var tørst.

Anonymkode: 314fb...d25

Han hadde tilgang på vann hele tiden, så tror ikke det var det.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, undulaten min... better?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alkis? 

Anonymkode: e73b9...e43

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heisann. Jeg har en liten hund på 10mnd nå. I går var vi på besøk og skulle hilse på de nye halvsøskene hans som nå er 8 uker. Det var 5 av dem og alle var helt ville etter min hund og ville bort og herje litt rundt han. Jeg merket etterhvert at min hund begynte å puste å pese skikkelig, samtidig som han hadde masse hvitt skum rundt munnen. Dette har han aldri gjort før, så jeg begynte å bli litt små engstelig. Eier av halvsøsken til min hun forsikret meg om at det ikke var noe farlig, men mente at det kunne være tegn på at han var kvalm (?)

Når min hund kaster opp, så får han ikke noe hvitt skum. Kan dette bare være at det ble litt for mye valper for han og at han derfor ble stresset?

Han ble stresset. Det er normalt, men hold han borte fra stressende situasjoner i oppveksten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...