AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #1 Skrevet 29. juni 2017 På bussen er det jo en stopp knapp ved de ulike setene. Kan bussjåføren se foran hos seg hvem som trykker på knappen? Altså har han en oversikt over hvem som sitter hvor som trykket eller er det bare generelt? Anonymkode: be6a1...e3e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #2 Skrevet 29. juni 2017 Nei. De har ett lys foran som lyser når noen trykker på knappen. Anonymkode: aee09...adc 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #3 Skrevet 29. juni 2017 Det er en fingeravtrykksleser installert i stoppknappen, slik at sjåføren får beskjed om hvem som trykket (navn, trykkefrekvens, trykkekraft). Så lagres informasjonen i en database slik at tulletrykkere kan gis gebyr etter for mange overtredelser. Derfor trykker jeg alltid med albuen. Anonymkode: 75398...dcc 40
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. juni 2017 #4 Skrevet 29. juni 2017 Bare om bussjåføren tilfeldigvis ser i bakspeilet akkurat da.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #5 Skrevet 29. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en fingeravtrykksleser installert i stoppknappen, slik at sjåføren får beskjed om hvem som trykket (navn, trykkefrekvens, trykkekraft). Så lagres informasjonen i en database slik at tulletrykkere kan gis gebyr etter for mange overtredelser. Derfor trykker jeg alltid med albuen. Anonymkode: 75398...dcc Dette kan bekreftes. Anonymkode: c9c4e...b87 7
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #6 Skrevet 29. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en fingeravtrykksleser installert i stoppknappen, slik at sjåføren får beskjed om hvem som trykket (navn, trykkefrekvens, trykkekraft). Så lagres informasjonen i en database slik at tulletrykkere kan gis gebyr etter for mange overtredelser. Derfor trykker jeg alltid med albuen. Anonymkode: 75398...dcc De er en albueavtrykkleser og Anonymkode: 7217a...9a4 18
fuglekvitter__ Skrevet 29. juni 2017 #9 Skrevet 29. juni 2017 18 minutter siden, Dove skrev: Jeg må bare... HVORFOR lurer du på dette? Gjør det noe da? 1
Viviana Skrevet 29. juni 2017 #10 Skrevet 29. juni 2017 Jeg Synes det ikke var noe galt med spørsmålet jeg.
Dove Skrevet 29. juni 2017 #11 Skrevet 29. juni 2017 4 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Gjør det noe da? Selvfølgelig gjør det ingenting. Jeg ble bare fryktelig nysgjerrig på hvilken type problemstilling som kunne føre til at man lurer på dette. Hun må gjerne lure på det for min del. 2
fuglekvitter__ Skrevet 29. juni 2017 #12 Skrevet 29. juni 2017 8 minutter siden, Dove skrev: Selvfølgelig gjør det ingenting. Jeg ble bare fryktelig nysgjerrig på hvilken type problemstilling som kunne føre til at man lurer på dette. Hun må gjerne lure på det for min del. Ok. Nei, men de kan se hvis det er handikapp plass tror jeg. TROR jeg!
fuglekvitter__ Skrevet 29. juni 2017 #13 Skrevet 29. juni 2017 12 minutter siden, Viviana skrev: Jeg Synes det ikke var noe galt med spørsmålet jeg. Ikke jeg heller!
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #14 Skrevet 29. juni 2017 31 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Ok. Nei, men de kan se hvis det er handikapp plass tror jeg. TROR jeg! ja Anonymkode: f31a9...afb
Honey Dew Skrevet 29. juni 2017 #15 Skrevet 29. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en fingeravtrykksleser installert i stoppknappen, slik at sjåføren får beskjed om hvem som trykket (navn, trykkefrekvens, trykkekraft). Så lagres informasjonen i en database slik at tulletrykkere kan gis gebyr etter for mange overtredelser. Derfor trykker jeg alltid med albuen. Anonymkode: 75398...dcc Albuen? Jeg bruker hodet istedet. Da er det hvertfall sikkert at jeg treffer stoppknappen 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #16 Skrevet 29. juni 2017 Nei, de har ikke øynene i nakken. Anonymkode: 8b908...609
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #17 Skrevet 29. juni 2017 Artige svar folkens! Nei grunnen er egentlig ren nysgjerrighet fra før.... ofte lurt på det. Bussturene kan være lange og da kan man lure på så mangt. Men av og til føler jeg at de ser på meg og skjønner at det var jeg som trykket. Men! I dag kom jeg nær knappen ved en feil og ble så flau!!! Følte igjen at han så meg .... derfor tok jeg motet til meg i dag og spurte dette spørsmålet jeg så legen har lurt på Anonymkode: be6a1...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #18 Skrevet 29. juni 2017 Det er vel bare hvorvidt noen har trykket på den vanlige stoppknappen eller den store for handicappede, som lar døren stå åpen lenger, de kan se forskjell på. Anonymkode: c4bd1...202
Jacklost Skrevet 29. juni 2017 #19 Skrevet 29. juni 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en fingeravtrykksleser installert i stoppknappen, slik at sjåføren får beskjed om hvem som trykket (navn, trykkefrekvens, trykkekraft). Så lagres informasjonen i en database slik at tulletrykkere kan gis gebyr etter for mange overtredelser. Derfor trykker jeg alltid med albuen. Anonymkode: 75398...dcc Må legge til at de bare gjelder busser produsert de siste par årene. Går du tilbake bare 10 år var jo dette en ren utopi. 1
Gjest NotNaomi Skrevet 30. juni 2017 #20 Skrevet 30. juni 2017 På 6/29/2017 den 14.17, AnonymBruker skrev: Artige svar folkens! Nei grunnen er egentlig ren nysgjerrighet fra før.... ofte lurt på det. Bussturene kan være lange og da kan man lure på så mangt. Men av og til føler jeg at de ser på meg og skjønner at det var jeg som trykket. Men! I dag kom jeg nær knappen ved en feil og ble så flau!!! Følte igjen at han så meg .... derfor tok jeg motet til meg i dag og spurte dette spørsmålet jeg så legen har lurt på Anonymkode: be6a1...e3e Må le. Ja,mye en kan komme i tanker på! Jeg har trykt feil,og sier bare "beklager",og ingen sure miner akkurat :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå