Gå til innhold

Avstandsforhold, best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min har 7timers avstandsforhold. Jeg tar det ganske bra og synes det er helt greit i starten av forholdet vårt. 

Hva synes dere? 

Må dere ha mest tid med parteren i starten av forholdet? 

Anonymkode: 45d28...b3b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er vanskeligere i begynnelsen synes jeg. Men det kommer egentlig ann på hvor avhengig du er av kjæresten din. 

Anonymkode: 247fd...214

Skrevet

Det går vel fint det så lenge man stoler på hverandre :)

Er jo også mye hyggeligere å ses når man først møtes da! Siden ting ikke blir rutine og vane rundt hverandre.
Men vil si det er vanskelig om man først har hatt nærme-forhold og hengt sammen ofte, og så flytter langt fra hverandre....
Da er man vant til å ha personen rundt seg mye, og kan oppleve en form for kjærlighetssorg og/eller paranoia.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskeligst i begynnelsen syns jeg. Jeg og kjæresten flytter sammen etter et år med 3 timers mellomrom nå.

Jeg føler at vi har mistet mye av den fysiske nærheten man gjerne har i starten av et forhold. Men vi har gjort det vi kan for å ha mer nærhet på det psykiske nivået. Vi snakker sammen om alt. Jeg har åpnet meg mer for han enn noen andre, å han er den personen som forstår meg bedre en noen andre. Vi har kranglet over skype, og blitt venner igjen. 

Nå som "virkeligheten" kommer å tar oss i form av rutiner osv så er jeg faktisk litt redd for at ting skal bli veldig forandret. Jeg er redd for at han skal bli redd meg, at han skal endre syn på meg å synes at jeg er kjedelig etter en viss tid. Men etter et år føler jeg at vi kjenner hverandre såppas bra at jeg kan snakke med han om dette uten at det skal gå for mye inn på han. 

Anonymkode: ab45e...c96

Skrevet

Begynnelsen er alltid det vanskeligste. Men så lenge tilliten er på plass, og begge er villige til å få det til å funke, så går det nok fint. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt forhold begynte med at hun flyttet til England og ble der et studieår. Det er straks syv år siden, og vi har vært lykkelig gift i de fem siste. Det var en helt vanvittig berg- og dalbane å være så nyforelska, og gå så mange uker uten hverandre, men jeg tror nok vi bygde opp en trygghet og tillit oss imellom som har vært uvurderlig. Det hadde nok vært helt grusomt å gjøre det samme nå, for vi er så fysisk avhengig av hverandre. :hjerte:

Anonymkode: 15e3b...55f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...