Gå til innhold

Flaueste du har sagt/gjort på fylla/edru

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sagt og gjort så utrolig mange flaue ting på fylla at jeg begynner å svette bare av å tenke på det, selv om det er flere år siden, jeg blir nesten gal og får ikke sove når jeg først har begynt å tenke på det. Det er ikke alvorlige ting, det er bare flaut og strider totalt imot hvem jeg er osv... 

Jeg vil gjerne høre deres flauheter fra både edru tilstand og fylla, så kanskje jeg ikke føler meg så alene!! :O

Videoannonse
Annonse
Gjest Mayana
Skrevet

Så dumt at man ikke kan være anonym i denne tråden 😜

Skrevet

hehe, men er jo anonym da, kan jo eventuelt slette det man har skrevet etteren dag eller to? :)

Gjest Mayana
Skrevet

Som full blir jeg bare veldig energifylt og litt sånn at ting må skje og helst nå med en gang og der skal jeg være! Drar gjerne folk i gang eller med meg og finner på ting, "hey! Nå gjør vi det! Hallo! Kom igjen!" Tror jeg pleier å snakke veldig høyt også. Kan ikke komme på noe spesielt flaut utover det sånn egentlig. 

Skrevet

hm, nei da er du heldig! jeg vrir meg i flauhets-smerte av å tenke tilbake på ting jeg har sagt og gjort, mulig jeg overreagerer, jeg er en veldig grublende person og veldig redd for hva folk skal tenke om meg! hehe

Gjest Mayana
Skrevet
3 minutter siden, Cornflakes skrev:

hm, nei da er du heldig! jeg vrir meg i flauhets-smerte av å tenke tilbake på ting jeg har sagt og gjort, mulig jeg overreagerer, jeg er en veldig grublende person og veldig redd for hva folk skal tenke om meg! hehe

Jeg drikker veldig lite så slipper heldigvis angsten dagen der på 🙂 men ungdomstiden er morsom å tenke tilbake på.

Skrevet

Ja hvis man klarer det så er det det beste! Var på byen med kolegaer for lenge siden også klarte jeg å si noe si noe som kan ha blitt missforstått noe veldig! fikk aldri forklart meg! Håper ikke denne ex-kolegaen tror jeg var gal eller noe. Har sagt ting jeg bare ikke vet om jeg kan skrive her, føler meg som et forferdelig ekkelt menneske, noe jeg egentlig absolutt ikke er!! argh...

Gjest Mayana
Skrevet

Jaha. Du kan skrive til meg på pm om du vil prate om det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...