Gå til innhold

Hvordan finne en mann som ønsker mange barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 år, snart ferdigutdannet og singel. Jeg ønsker meg 7 barn, så kan ikke vente for lenge med å starte 😅

Menn på min egen alder virker det som om ikke vil ha barn før de er nærmere 40 eller ønsker ikke barn i det hele tatt!

Hvor leter jeg for å finne menn som ønsker mange barn?

Anonymkode: a8e09...89b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være flåsete men Smiths Venner?

Anonymkode: b6119...dcb

• Liker 16
Skrevet

Smiths venner og konservative katolikker. 

Søk etter menn som mener at prevensjon er en synd.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å være flåsete men Smiths Venner?

Det går bra. Ikke for å være picky, men vil helst ha noen som er intelligent og fornuftig... 

Kunne vært sammen med en kristen, men ikke et sektmedlem... 

hvis jeg fortsatt er singel når jeg er 30 så vurderer jeg å reise på storken i danmark 😅 Da får jeg nok ikke tid/råd til å ha 7, men det å få barn er svært viktig for meg.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går bra. Ikke for å være picky, men vil helst ha noen som er intelligent og fornuftig... 

Kunne vært sammen med en kristen, men ikke et sektmedlem... 

hvis jeg fortsatt er singel når jeg er 30 så vurderer jeg å reise på storken i danmark 😅 Da får jeg nok ikke tid/råd til å ha 7, men det å få barn er svært viktig for meg.

Det er kanskje ikke så mange intelligente og fornuftige blant Smitherne mener du? 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer rett fra en tråd der noen mener de dumme og mindre intelligente får flest barn... 

Anonymkode: eeb31...656

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje ikke så mange intelligente og fornuftige blant Smitherne mener du? 

Ja. Beklager fordommene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 25 år, snart ferdigutdannet og singel. Jeg ønsker meg 7 barn, så kan ikke vente for lenge med å starte 😅

Menn på min egen alder virker det som om ikke vil ha barn før de er nærmere 40 eller ønsker ikke barn i det hele tatt!

Du kan få ett av meg, blir det gutt kan vi prøve en gang til, blir det gutt da også kan vi prøve enda en gang

Anonymkode: 54a1f...5c2

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Beklager fordommene.

Vel, de FÅR jo mange barn, så da er du jo i godt selskap.

Anonymkode: eeb31...656

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De på din egen alder er din beste mulighet, yngre menn er enda mer umoden og eldre er mest opptatt av at du er ferskt, fint kjøtt, de vil ikke egentlig at du besudler kroppen din med barnefødsler og i alle fall ikke mange. 

Hva med en idealist, naturbarn-mann, miljøvern, redde verden alt skal være naturlig osv, osv? Noen av de er åpne og fine og sprø nok.

Anonymkode: bd485...dec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst til å ha minst 10 unger....

Anonymkode: 21c01...38e

Gjest making.a.mess
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å ombestemme deg slik som alle de andre jeg har møtt som opprinnelig ønsker mange barn. En venninde klarte seg seg to likevel, selv om hun ønsket ti til å begynne med. Det er tross alt mye pes. Dessuten får du barnebarn fra de eldste innen de yngste er ferdig på barneskolen så det blir nok fullt hus. Og barn er dyrt så du bør ha stor lommebok for å ha mange

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mrs.Purdey skrev:

Du kommer til å ombestemme deg slik som alle de andre jeg har møtt som opprinnelig ønsker mange barn. En venninde klarte seg seg to likevel, selv om hun ønsket ti til å begynne med. Det er tross alt mye pes. Dessuten får du barnebarn fra de eldste innen de yngste er ferdig på barneskolen så det blir nok fullt hus. Og barn er dyrt så du bør ha stor lommebok for å ha mange

Jeg er snart ferdigutdannet jurist. Har ikke noe i mot å være hovedforsørger i familien, men ønsker en 9 til 4-jobb i det offentlige slik at jeg får tid til familien. Tenker at den ideelle mann jobber som lærer, hjelper til og tar et grep hjemme og elsker barn 😊

AnonymBruker
Skrevet

Tuller du? 7 barn betyr mye slit og lite egentid + dårlig råd i lang tid. Sjansen for at du som 25-åring treffer en mann med ønske om et sånt liv er liten. Hvis et religiøst samfunn ikke frister, kan du flytte til en liten bygd med mange ungkarer, som er villige til å gå med på mye for å få en kjæreste. Kanskje du finner en ungkarsbonde i en liten bygd? Da har du jo en gård å bo på, et sted som er barnevennlig og en mann som er tilgjengelig store deler av dagen.

http://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/kvinnene-flykter-fra-bygda/8554063.html

http://www.vg.no/rampelys/tv/reality-tv/bygdesjekk-av-byjenter/a/10086936/

Anonymkode: 53868...c9f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst til å ha minst 10 unger....

Anonymkode: 21c01...38e

Ja det er morsomt og koselig med barn. :)  Greit å ha mange søsken så blir en ikke alene i verden. :hjerte::)

Anonymkode: 0f506...e9a

AnonymBruker
Skrevet

Haha, den siste jeg datet innen jeg traff kjæresten min, ville ha sju barn, og han gledet seg slik til å bli far at stemmen hans skalv da han snakket om det. Selv vil jeg ikke ha barn i det hele tatt.

Anonymkode: 94635...3ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er snart ferdigutdannet jurist. Har ikke noe i mot å være hovedforsørger i familien, men ønsker en 9 til 4-jobb i det offentlige slik at jeg får tid til familien. Tenker at den ideelle mann jobber som lærer, hjelper til og tar et grep hjemme og elsker barn 😊

I dette tilfellet har dere ikke råd til 7 barn, rett og slett.

Anbefaler deg å forsøke 1 først. Du rekker uansett ikke sju barn om ikke mannen er der allerede, men mindre dere har flaks med flerlinger.

Det er enorm forskjell på å elske unger og oppdra dem.

Anonymkode: 5abe2...5df

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å finne syv forskjellige menn som kun ønsker en unge? 

Anonymkode: 66a2e...b19

• Liker 4
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

De på din egen alder er din beste mulighet, yngre menn er enda mer umoden og eldre er mest opptatt av at du er ferskt, fint kjøtt, de vil ikke egentlig at du besudler kroppen din med barnefødsler og i alle fall ikke mange. 

Hva med en idealist, naturbarn-mann, miljøvern, redde verden alt skal være naturlig osv, osv? Noen av de er åpne og fine og sprø nok.

Anonymkode: bd485...dec

Hvis du er miljøverner vil du anerkjenne at et barn er noe av det kanskje absolutt minst miljøvennlige som går an. Co2-regnskapet knyttet til et menneske er enormt. Men nok om det. 

Jeg tror det bare er religiøse som ønsker mange barn. Det er jo rimelig irrasjonelt rent økonomisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja barn er en gave:rodmer:

Har selv 8 barn, er ganske oppegående og ikke-religiøs. Det ble bare åtte unger :P Men det er dødelig slitsomt til tider, skal ikke legge skjul på det. Men barna leker med hverandre, arver av hverandre siden vi lever gammeldags, med gård som skal vedlikeholdes, gress som skal hesjes osv osv, så er det mye hjelp i barna også :) 

Anonymkode: bb235...15a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...