Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du blitt skuffet om ei venninne hadde glemt å gratulere deg på 30-årsdagen din?

Anonymkode: ad160...8e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvor nære vi er, men i hovedsak ville jeg bare tenkte at hun hadde det travelt den dagen. Hvis jeg i det hele tatt hadde latt merke til det. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, The Kitten skrev:

Kommer an på hvor nære vi er, men i hovedsak ville jeg bare tenkte at hun hadde det travelt den dagen. Hvis jeg i det hele tatt hadde latt merke til det. 

Du er ikke kvalifisert til å svare på det spørsmålet .. :P

Anonymkode: 991f4...581

Gjest NotNaomi
Skrevet

Hadde blitt skuffet. Men ikke gått nedenom og hjem liksom. 

Men det er så innmari hyggelig når folk husker. 

Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet. Samtidig kan alle glemme av og til.

AnonymBruker
Skrevet

Ja det hadde jeg blitt. 

Anonymkode: 768b6...f8c

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, The Kitten skrev:

Dette.

Anonymkode: 35fe6...c78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke kvalifisert til å svare på det spørsmålet .. :P

Anonymkode: 991f4...581

Fordi? 

Anonymkode: c17ea...cfa

• Liker 3
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi? 

Anonymkode: c17ea...cfa

Lurer jeg også på...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet ja. Ikke perifere venner, men blant de jeg renger som gode venner, hadde jeg blitt skuffet.

Anonymkode: 52343...5e9

Skrevet
6 timer siden, The Kitten skrev:

This.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke noe bursdagsmenneske, og husker knapt min egen, så det har nok skjedd. Jeg håper ikke folk tolker det som at jeg ikke bryr meg om dem. 

Heldigvis vet vennene mine hvordan jeg er, og de fleste har Facebook, så jeg får en påminnelse :laugh:

Anonymkode: a15d7...6d6

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, hadde faktisk ikke det, bryr meg ikke noe særlig om bursdagen min.

Skrevet

Hvis mine nærmeste hadde glemt dagen så hadde jeg nok blitt litt lei meg, men hadde ikke gått i kjelleren. Veldig hyggelig når en blir husket på da.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er en venninnegjeng på 8, der 2 stk husket på min 30-års dag. Jeg har det ikke synlig på facebook og har stengt vegg, så det spiller nok litt inn. 

Anonymkode: 399a9...435

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du blitt skuffet om ei venninne hadde glemt å gratulere deg på 30-årsdagen din?

Anonymkode: ad160...8e5

Ja egentlig, men jeg hadde bare glemt bursdagen hennes tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke egentlig. 

Anonymkode: 651c4...577

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: fcea0...e11

Skrevet

Nei, jeg blir generelt ikke skuffet om folk ikke husker bursdagen min. Men så er ikke jeg typen som gjør noe ut av det heller, da. 😅

AnonymBruker
Skrevet

Vi er sånn familie at vi husker på folk. Vant med det hjemmefra. Så jeg har bare fortsatt med det. Også for at det er hyggelig. Nå har jeg begynt å sett hvordan folk er selv, så har bremset det ned

Eks. Har noen mistet noen, sender vi blomster. Runde dager som 40...50 ...60 osv så gir vi en gave eller blomst.

Har hatt flere kolegaer med runde dager eks..som jeg har husket på. Mange bursdager er vi bedt til. Gave der også. Nabo fylte 50,så jeg laget en diger bukett. 

Det rare er at det er aldri jeg som mottar eller hører noe. I mange bursdager har vi vært flere ganger. Rart de aldri undrer seg om når vi har dag. Tenker på om de har husket på. Eks med en tekstmelding. 

Vi har også hatt dødsfall. Ikke et ord.

Selvfølgelig hadde det vært hyggelig med en tlf eller mld. Noen er bare sånn

Anonymkode: a4d53...5b5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...