AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #1 Skrevet 28. juni 2017 Til alle uføre her: hvor mye har du tapt/tjent på uførereformen? Og hva har du tapt/tjent med sittende regjering? Anonymkode: 640ed...de7
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #3 Skrevet 29. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye Anonymkode: cf3dc...25b Hva er mye? Anonymkode: a776f...980 1
JackIost Skrevet 29. juni 2017 #4 Skrevet 29. juni 2017 Indirekte har jeg nok tjent litt, da forsikringsselskapene betaler litt ekstra for dyktige folk til å håndtere alt som må gjøres i forbindelse med uførereformen
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #5 Skrevet 29. juni 2017 ble ung ufør. Ingen forsikring, ingen jobb mulighet før sykdom. Forbanna ræva alt sammen. Anonymkode: ba042...b52
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #6 Skrevet 29. juni 2017 Intet tapt, intet tjent. Anonymkode: 5e085...94a
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #7 Skrevet 29. juni 2017 Tapte fordi jeg hadde samboer når omregningen til ny reform kom. Anonymkode: b3cbe...de6
ajarRun Skrevet 29. juni 2017 #8 Skrevet 29. juni 2017 Taper tusenvis på at slike mennesker tar mine hardt opptjente penger...
LISJ Skrevet 29. juni 2017 #9 Skrevet 29. juni 2017 Taper milliarder på det labre intelligensnivået og idioter til advokater i forhold til OPPGRADERT LOVVERK FEKS rundt den ekstremt viktige saken SEKSUELL SJIKANE I ARBEIDSMILJØER OG PERSONFORFØLGELSE OG HATKRIMINALITET... deriblandt DRAPSFORSØK FRA STATLIGE INSTANSER. Etc etc etc etc. I forhold til de 24 punktene jeg ønsker Å RÆVPULE NOE GE FINANSIELT MED I ÅRESVIS. At man ikke kan å gå til sak for disse EKSTREMT VIKTIGE SAKENE. Er sykdomstegn ved dette apefjott" hjerne" / gjerne....såkalte samfunnet📎
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #10 Skrevet 29. juni 2017 2 minutter siden, LISJ skrev: Taper milliarder på det labre intelligensnivået og idioter til advokater i forhold til OPPGRADERT LOVVERK FEKS rundt den ekstremt viktige saken SEKSUELL SJIKANE I ARBEIDSMILJØER OG PERSONFORFØLGELSE OG HATKRIMINALITET... deriblandt DRAPSFORSØK FRA STATLIGE INSTANSER. Etc etc etc etc. I forhold til de 24 punktene jeg ønsker Å RÆVPULE NOE GE FINANSIELT MED I ÅRESVIS. At man ikke kan å gå til sak for disse EKSTREMT VIKTIGE SAKENE. Er sykdomstegn ved dette apefjott" hjerne" / gjerne....såkalte samfunnet📎 Må du skrike sånn? Anonymkode: 60e79...f69 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #11 Skrevet 29. juni 2017 10 minutter siden, LISJ skrev: Taper milliarder på det labre intelligensnivået og idioter til advokater i forhold til OPPGRADERT LOVVERK FEKS rundt den ekstremt viktige saken SEKSUELL SJIKANE I ARBEIDSMILJØER OG PERSONFORFØLGELSE OG HATKRIMINALITET... deriblandt DRAPSFORSØK FRA STATLIGE INSTANSER. Etc etc etc etc. I forhold til de 24 punktene jeg ønsker Å RÆVPULE NOE GE FINANSIELT MED I ÅRESVIS. At man ikke kan å gå til sak for disse EKSTREMT VIKTIGE SAKENE. Er sykdomstegn ved dette apefjott" hjerne" / gjerne....såkalte samfunnet📎 Går det greit? Sånn seriøst. Anonymkode: 1a69f...777 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #12 Skrevet 30. juni 2017 18 timer siden, LISJ skrev: Taper milliarder på det labre intelligensnivået og idioter til advokater i forhold til OPPGRADERT LOVVERK FEKS rundt den ekstremt viktige saken SEKSUELL SJIKANE I ARBEIDSMILJØER OG PERSONFORFØLGELSE OG HATKRIMINALITET... deriblandt DRAPSFORSØK FRA STATLIGE INSTANSER. Etc etc etc etc. I forhold til de 24 punktene jeg ønsker Å RÆVPULE NOE GE FINANSIELT MED I ÅRESVIS. At man ikke kan å gå til sak for disse EKSTREMT VIKTIGE SAKENE. Er sykdomstegn ved dette apefjott" hjerne" / gjerne....såkalte samfunnet📎 Ikke rart du har problemer med diverse etater hvis du holder få sånn i RL. Anonymkode: 640ed...de7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå