Gå til innhold

Hvor mye har du tapt/tjent på uførereformen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til alle uføre her: hvor mye har du tapt/tjent på uførereformen? Og hva har du tapt/tjent med sittende regjering?

Anonymkode: 640ed...de7

AnonymBruker
Skrevet

Mye :grine:

Anonymkode: cf3dc...25b

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mye :grine:

Anonymkode: cf3dc...25b

Hva er mye?

Anonymkode: a776f...980

• Liker 1
Skrevet

Indirekte har jeg nok tjent litt, da forsikringsselskapene betaler litt ekstra for dyktige folk til å håndtere alt som må gjøres i forbindelse med uførereformen :)

AnonymBruker
Skrevet

ble ung ufør. Ingen forsikring, ingen jobb mulighet før sykdom. Forbanna ræva alt sammen.

Anonymkode: ba042...b52

AnonymBruker
Skrevet

Intet tapt, intet tjent.

Anonymkode: 5e085...94a

AnonymBruker
Skrevet

Tapte fordi jeg hadde samboer når omregningen til ny reform kom.   

Anonymkode: b3cbe...de6

Skrevet

Taper tusenvis på at slike mennesker tar mine hardt opptjente penger...

Skrevet

Taper milliarder på det labre intelligensnivået og idioter til advokater i forhold til OPPGRADERT LOVVERK FEKS rundt den ekstremt viktige saken SEKSUELL SJIKANE I ARBEIDSMILJØER OG PERSONFORFØLGELSE  OG HATKRIMINALITET... deriblandt DRAPSFORSØK FRA STATLIGE INSTANSER. Etc etc etc etc. I forhold til de 24 punktene jeg ønsker Å RÆVPULE NOE GE FINANSIELT MED I ÅRESVIS. At man ikke kan å gå til sak for disse EKSTREMT VIKTIGE SAKENE. Er sykdomstegn ved dette apefjott" hjerne" / gjerne....såkalte samfunnet📎

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, LISJ skrev:

Taper milliarder på det labre intelligensnivået og idioter til advokater i forhold til OPPGRADERT LOVVERK FEKS rundt den ekstremt viktige saken SEKSUELL SJIKANE I ARBEIDSMILJØER OG PERSONFORFØLGELSE  OG HATKRIMINALITET... deriblandt DRAPSFORSØK FRA STATLIGE INSTANSER. Etc etc etc etc. I forhold til de 24 punktene jeg ønsker Å RÆVPULE NOE GE FINANSIELT MED I ÅRESVIS. At man ikke kan å gå til sak for disse EKSTREMT VIKTIGE SAKENE. Er sykdomstegn ved dette apefjott" hjerne" / gjerne....såkalte samfunnet📎

Må du skrike sånn?

Anonymkode: 60e79...f69

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, LISJ skrev:

Går det greit? Sånn seriøst.

Anonymkode: 1a69f...777

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, LISJ skrev:

Ikke rart du har problemer med diverse etater hvis du holder få sånn i RL.

Anonymkode: 640ed...de7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...