Villemo Skrevet 1. august 2002 #1 Skrevet 1. august 2002 Idag er siste prøving av kjolen,må måles og greier...den må sys ut endel...grøss. Er så redd for å se ut som en valross i brudekjole.... forloveren min og ei annen venninne skal være med idag,de sa den var råååånydelig på meg sist vi prøvde den....men selvtilliten min har sunket drastiskt i det siste... Har dere opplevd denne følelsen,men så har det vært helt ubegrunnet? Skal ha med meg,smykkene,sløret,skoene og tiaraen.... så jeg håper det ser bra ut altså... Kommer med rapport senere...hvis dere vil? Sikkert bare jeg som er teit og tenker sånn om meg selv,men det er så vanskelig å la være! Jeg er str 44....så jeg vet jo at jeg ikke er liten akkurat! Og de som eier butikken jeg har kjolen min hos,er knallflinke damer,de er ikke sylfider akkurat,de valgte ut kjolen for meg..... så jeg håper denne bekymringen min er helt teit.... god klm fra Snart Fru Villemo
snowkid Skrevet 1. august 2002 #2 Skrevet 1. august 2002 Slapp av, senk skuldrene og ta det med ro! Hvis venninnene dine har sagt at du er nydelig i kjolen så er du det. Regner med at de ville gitt beskjed ev anbefalt en annen kjole hvis du ikke var pen i den. Om ikke alle, så i alle fall mange, lurer vel en eller annen gang på om kjolen de har valgt er riktig. Stol på at det valget du tok er riktig. Fortell oss om hvordan prøvingen gikk, jeg vil gjerne høre. :D
Augustbrud02 Skrevet 1. august 2002 #3 Skrevet 1. august 2002 Kjenner virkelig igjen den følelsen. Jeg har prøvd kjolen min 2 ganger etter at jeg bestemte meg for den, og begge gangene har jeg vært livredd for at den ikke skulle passe eller at jeg skulle se gedigen ut i kjolen. Er selv størrelse 44, så kanskje du har de samme tankene som jeg hadde? Men bekymringen var ubegrunnet. Kjolen sitter rett og slett perfekt på meg og er veldig slankene. Jeg har vært like fornøyd hver gang jeg har kommet ut derfra, men mest fornøyd var jeg etter prøvetimen da ekspeditrisen var så positiv. Dessuten fikk jeg ordnetlig med tid til å se meg i speilet å prøve alt sammen samtidig. Jeg blir faktisk fin, selvom jeg har vært utrolig skeptisk innimellom. Så ro deg ned og gled deg til prøvingen. Du blir garantert flott og det deiligste av alt er jo når man føler seg flott selv også!
Vekt74 Skrevet 1. august 2002 #4 Skrevet 1. august 2002 Er i litt den samme situasjonen. Kjolen min henger i skapet, men jeg er redd den må sys ut før bryllupet. Jeg prøver nå imidlertid å slanke meg litt, men det er ikke så greit.... Jeg har svigermor som syerske dersom jeg må, men vil helst slippe. Går tur hver dag, og drikker masse vann, hvor mye kan man gå ned i løpet av halvannen måned tro??? Og hvor behagelig kan en slik kjole føles, den skal vel være litt trang? Må kjøpe meg noe hold-in undertøy, har du det? Uannsett, dette var bare et hjertesukk fra en med samme problem.. Ønsker deg lykke til med prøvingen, vi blir så fine så! Masse klem fra Vekten
Olympia Skrevet 1. august 2002 #5 Skrevet 1. august 2002 Næmen vennen min da! Du kommer til å bli NYDELIG! Så det så! Og ut i fra det du tidligere har fortalt om de som eier butikken,så er det virkelig noen som vet hva de driver med. Tror det er mange som føler det samme som du.Jeg,for eksempel.Skal riktignok ha bunad jeg,men likevel,jeg er ingen lettvekter. Men uansett,vi blir så flotte så! Og bare vent til T får se deg i kjolen,han kommer til å bli henrykt over å få en slik nydelig frue! Klart vi vil høre hvordan det gikk med tilpassingen.Venter allerede i spenning. Stoor klem til deg og de 3 gutta dine,og bikkja også selvfølgelig! :D
09.08.2002 Skrevet 2. august 2002 #6 Skrevet 2. august 2002 Vet akuratt hvordan du har det! Jeg bestemte meg for den kjolen jeg følte med mest vell i. Fikk de til å henge den av for meg. Men da jeg kom hjem begynte jeg å tvilel itt og var derfor i flere brudesalonger etter dette. Men det pussige var at jeg bestandig endte opp med en liknende kjole til den jeg hadde fått hengt av. Så jeg dro tilbake og prøvde kjolen en gang til (i tillegg til flere andre kjoler). Neida, jeg var fortsatt like fornøyd. Betalte så depositum på den. Når jeg kom hjem var jeg lettet og fornøyd. Men ettersom tiden gikk begynte jeg igjen å tvile. (tror grunnen er at jeg er mest vandt til å gå i bukser og en så stor og flott kjole virker derfor litt fremmed for meg). Gruet meg derfor til tilpasningstimen - tenk om jeg angret og syntes den var helt grusom?! Men da jeg fikk prøvd den på igjen så var jeg bare SÅ fornøyd. Så ikke bekymre deg. Det er helt vanlig å være litt betenkt.
NinaS.G Skrevet 2. august 2002 #7 Skrevet 2. august 2002 Skjønner veldig godt følelsen, fordi jeg var kjempenervøs selv, men trolig får dere alle en positiv overraskelse!! :D Jeg var kjempenervøs før jeg skulle ta kjolen på for andre gang for å sy den ut, men når jeg fikk den på, så jeg at mine redsler var helt ubegrunnet!! Selvfølgelig måtte kjolen legges ut, men man tar den jo på seg for å se evt. hvor mye og det morsomste er å ta den på seg når den er ferdig tilpasset!! Kjolen satt da som støpt og jeg fikk virkelig god forståelse for hvorfor jeg valgte akkurat den kjolen. Så mine ord er at det kommer til å gå kjempefint og jeg er sikker på at dere kommer til å bli helt nydelige! Brudesalongene sitter på masse ekspertise og har hjulpet mange bruder før med valg av kjole. De ser hva som kler dere! :D I morgen er den store dagen og jeg må si jeg er nervøs for masse, men ikke for at kjolen ikke er bra nok eller ikke sitter pent Lykke til alle sammen!!! Håper dere legger ut bilder så vi andre får se hvor nydelige dere er med kjolen. :D
Villemo Skrevet 2. august 2002 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2002 Vet dere hva jenter???? Dere er fantastiske:) Var såååå betryggende å lese innlegg før jeg skulle å prøve kjolen:) Og jammen hadde dere rett også! Følte meg som ei prinsesse der jeg stod,med sko,tiara,slør og smykker!!! Nå har jeg tro på hele greia igjen:) Desverre så har jeg ikke bilde av kjolen,har lett etter den på internett,men finner den ikke.....egentlig litt positivt det da;) Men LOVER at med engang bryllupet er over,så skal jeg legge inn bilder av alt! Åååååå jeg gleder meg sånt..... inatt drømte jeg at jeg og gubben Var i kirken og skulle si ja,men det kom ingen lyder utav munnene våres...grøss det var så frustrerende!!!! Måtte ringe ham på jobb da jeg våknet bare for å høre ham si at han hadde stemme.....teit eller? hehehe Har ikke vært så lykkelig i hele mitt liv....tenk da blir jeg hans kone.....gosh det er en ære for meg:) Høres sikkert klisseaktig ut da....men vi har ikke bare hatt det lett nei....så nå nyter jeg dette til fulle:) Igjen tuuuusen takk for støtten jenter!
NinaS.G Skrevet 2. august 2002 #9 Skrevet 2. august 2002 Har ikke vært så lykkelig i hele mitt liv....tenk da blir jeg hans kone.....gosh det er en ære for meg:) Høres sikkert klisseaktig ut da....men vi har ikke bare hatt det lett nei....så nå nyter jeg dette til fulle:) Skjønner akkurat hva du mener!!! Jeg føler meg... overveldet, lykkelig og at det er en ære for meg å få bli min kjæres kone :D
Mrs. H Skrevet 2. august 2002 #10 Skrevet 2. august 2002 Kjenner meg veldig igjen det 09.08.2002 og dere andre skriver. Er selv str. 38 og følte at jeg hadde lagt på meg en god del fra jeg fikk tilpasset kjolen til bryllupet nærmet seg. På selve dagen satt jeg hos frisøren og tenkte "hva skal jeg gjøre hvis ikke glidelåset går igjen i ryggen?? Hva i allverden skal jeg gjøre da???" Hadde ikke turt å prøve den kvelden i forveien i tilfelle jeg ble skuffet. Jeg var også nervøs for å se skikkelig diger ut på bildene. Selv om str. 38 høres lite ut så er jeg ikke så veldig høy og det overflødige har ikke så mange cm å fordele seg på.. Vet du hva? Kjolen satt som et skudd og skulte og fremhevet det den skulle og jeg er utrolig glad for at jeg valgte akkurat den kjolen. Hadde aldri trodd det skulle gå så bra og at jeg skulle føle meg så pen. Det er bare en ting å si: GLED DEG!! klem fra juni02
Olympia Skrevet 2. august 2002 #11 Skrevet 2. august 2002 Ser du? Det gikk jo kjempebra jo! Ble i sånt godt humør av å lese det du skrev etter tilpasningen av kjolen. Synes ikke det er klisseaktig i det hele tatt jeg.Jeg føler meg også beæret som får bli kona til en sånn flott mann som sambo er! Tenke seg til,bare 22 dager igjen nå! Skal tenkte på deg når vår vielse er overstått,for da skal du og T i ilden! :D Regner med at vi prates en gang før den tid,men uansett,lykke til med de siste forberedelsene og den store dagen! Glad i deg!
Svarte Panter Skrevet 2. august 2002 #12 Skrevet 2. august 2002 Hvorfor er alle så bekymret for at de skal se store ut?? Jeg er 174 cm og bare 53 kg jeg... Er en str, 40 i høyden og str. 36 i vekt. Aner dere hvor vanskelig det er å finne klær som passer til det eller? Mest gruer jeg meg til å bruke brudekjolen min... Den er ganske smal ned til under hoftene også kommer det lag på lag med volanger og et stort brusende skjørt med slep i... Med mine spisse skuldre kommer jeg til å se ut som et lykkelig beinrangel!!.. Men uansett er det drømmekjolen min. (skulle egentlig gifte meg med x'n min i 1998, men det ble "heldigvis" ikke noe av.. Og siden har jeg hatt kjolen i skapet..) Skal prøve å få tatt noen bilder av den med et digitalt kamera og legge dem ut, hvis noen vil se... Men enda har jeg bare vanlige bilder av den. Men uansett om vi er store eller små; det finnes ikke noe vakrere enn en brud!! (og gravide damer da... De ser så lykkelige ut!) Lykke til med den store dagen! (heldiggrisen, min er ikke før om et år den...) Klem fra meg!
Olympia Skrevet 3. august 2002 #13 Skrevet 3. august 2002 Hei Svarte Panter. Det er vel en sånn jenteting det der.Uansett om vi er store eller små,så er vi bekymra for hvordan vi ser ut. Men jeg er enig med deg,bruder og gravide damer er vakkert! Jeg vil svært gjerne se kjolen din. Er sikker på at du blir nydelig i den. Det er din drømmekjole,og du kommer til å stråle når du får den på deg på den store dagen.Og da blir du nydelig,vet du. Lykke til med planlegginga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå