AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #1 Del Skrevet 28. juni 2017 Jeg har ingen venninner og synes det er veldig kjipt å se bilder av vennegjenger som koser seg med et glass vin på terassen i finvær. Jeg har en tung dag i dag og skulle gjerne hatt noen å snakke med, fått en liten klem.. Det er mye min egen skyld, for jeg sliter veldig med å møte nye folk og synes det er ubehagelig de første 3-7 gangene jeg treffer nye mennesker og unngår derfor slike sitiasjoner. Men likevel så ønsker jeg så inderlig en venninne eller to som jeg kan støtte meg på og henge med. Jeg er lei av å gjøre alt alene eller sammen med mannen (shopping, reising, turgåing, baking osv). Jeg klarer bare ikke få venner... J25 Anonymkode: 68ffb...b6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #2 Del Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen venninner og synes det er veldig kjipt å se bilder av vennegjenger som koser seg med et glass vin på terassen i finvær. Jeg har en tung dag i dag og skulle gjerne hatt noen å snakke med, fått en liten klem.. Det er mye min egen skyld, for jeg sliter veldig med å møte nye folk og synes det er ubehagelig de første 3-7 gangene jeg treffer nye mennesker og unngår derfor slike sitiasjoner. Men likevel så ønsker jeg så inderlig en venninne eller to som jeg kan støtte meg på og henge med. Jeg er lei av å gjøre alt alene eller sammen med mannen (shopping, reising, turgåing, baking osv). Jeg klarer bare ikke få venner... J25 Anonymkode: 68ffb...b6f Klem til deg. Hvor bor du?😊 Anonymkode: f3e9e...9c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakk Skrevet 28. juni 2017 #3 Del Skrevet 28. juni 2017 Æsj det er ikke noe gøy. Har du noen venner du kunne spurt om de ville henge? Trenger ikke gjøre noe stort, bare smått og koselig. Hvis du ikke vil si du har venner, noen bekjente? Mange som er mer åpne for å være sosial om sommeren etter hva jeg har merket i hvert fall. Jeg prøver i hvert fall selv å dra med vennene mine på ting for tiden, for er generelt dårlig på å holde kontakt, og vil ikke miste de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttkaker Skrevet 28. juni 2017 #4 Del Skrevet 28. juni 2017 Føler med deg😢 Er i samme båt som deg. Si fra hvis du bor i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #5 Del Skrevet 28. juni 2017 Føler med deg, er i samme situasjon. Mine tre venninner er bare interessert i festing. Noe jeg ikke er. Så har vell mistet dem for lenge siden, men vil bare ikke innse det. har ikke møtt dem på to år, når jeg tenker meg om. Anonymkode: 97ab3...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #6 Del Skrevet 28. juni 2017 Har du ikke noen bekjente eller noe du kan komme i kontakt med? Ofte er det ikke så mye som skal til. Anonymkode: 8fba0...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #7 Del Skrevet 28. juni 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klem til deg. Hvor bor du?😊 Anonymkode: f3e9e...9c0 Takk for klem Jeg bor i Stavanger 27 minutter siden, Krakk skrev: Æsj det er ikke noe gøy. Har du noen venner du kunne spurt om de ville henge? Trenger ikke gjøre noe stort, bare smått og koselig. Hvis du ikke vil si du har venner, noen bekjente? Mange som er mer åpne for å være sosial om sommeren etter hva jeg har merket i hvert fall. Jeg prøver i hvert fall selv å dra med vennene mine på ting for tiden, for er generelt dårlig på å holde kontakt, og vil ikke miste de heller. Jeg har faktisk ingen jeg kan kontakte. De få jeg menneskene jeg har kontakt med er kompisene til mannen og jeg tror bare jeg får være sammen med de på grunn av sympati, egentlig.. 17 minutter siden, kjøttkaker skrev: Føler med deg😢 Er i samme båt som deg. Si fra hvis du bor i Oslo. Kjipt at du har det på samme måte :/ Bor dessverre ikke i Oslo 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler med deg, er i samme situasjon. Mine tre venninner er bare interessert i festing. Noe jeg ikke er. Så har vell mistet dem for lenge siden, men vil bare ikke innse det. har ikke møtt dem på to år, når jeg tenker meg om. Anonymkode: 97ab3...87f Det var litt sånn de få vennene jeg hadde forsvant også.. Jeg er ikke en fester, mens de to venninnene jeg hadde drikker hver helg.. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke noen bekjente eller noe du kan komme i kontakt med? Ofte er det ikke så mye som skal til. Anonymkode: 8fba0...e47 Absolutt ingen, det er det som gjør det så vanskelig. Jeg har bodd i Stavanger i 3 år, men hverken jobber eller går skole så det har ikke vært noen naturlige arenaer å møte nye mennesker. Har prøvd å delta på treff gjennom forum/internett, men er virkelig ikke komfortabel i slike situasjoner. Dessuten skal det litt til for å klaffe med random mennesker fra internett. TS Anonymkode: 68ffb...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 28. juni 2017 #8 Del Skrevet 28. juni 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen venninner og synes det er veldig kjipt å se bilder av vennegjenger som koser seg med et glass vin på terassen i finvær. Jeg har en tung dag i dag og skulle gjerne hatt noen å snakke med, fått en liten klem.. Det er mye min egen skyld, for jeg sliter veldig med å møte nye folk og synes det er ubehagelig de første 3-7 gangene jeg treffer nye mennesker og unngår derfor slike sitiasjoner. Men likevel så ønsker jeg så inderlig en venninne eller to som jeg kan støtte meg på og henge med. Jeg er lei av å gjøre alt alene eller sammen med mannen (shopping, reising, turgåing, baking osv). Jeg klarer bare ikke få venner... J25 Anonymkode: 68ffb...b6f Hei! Send meg pm bor i Stavanger j28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #9 Del Skrevet 28. juni 2017 Hva med å melde deg inn i en klubb eller førebu g av noe slag? Har du dyr så er det lettere å komme i kontakt med andre med samme interessen. Anonymkode: 8fba0...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå