Gå til innhold

Hvor mye kostet DOTT ikeakjøkken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan du si litt om det er enkelt, stort eller om du har noen dyre løsninger? Med eller uten hvitevarer.

Anonymkode: 1f3e3...5f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud... DITT ikke dott :murvegg:

Fuckings telefon.

• Liker 12
Skrevet

70 000 inkl. alt av hvitevarer.  Stort kjøkken 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ca. 30.000, uten hvitevarer og benkeplate. Har ikke overskap. Middels stort kjøkken til leilighet å være. Kjøpte heller ikke kjøkkenvifte fra IKEA.

Det er da ganske enkelt å regne seg til hva et IKEA-kjøkken vil koste, sånn omtrent? X antall fronter + X antall skapstammer til benkeskap/overskap/høyskap + benkeplate + evt. hvitevarer. Tilbehøret er bare småpenger. 

IKEA Home Planner er greia.

Anonymkode: 51e77...341

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det 8 år siden vi kjøpte Ikea kjøkken. Men da med hvitevarer så betalte vi 70 000. Det er et stort kjøkken.

Anonymkode: d1c87...adb

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Ariam skrev:

Det er jammen ikke mye! Så flott!

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ca. 30.000, uten hvitevarer og benkeplate. Har ikke overskap. Middels stort kjøkken til leilighet å være. Kjøpte heller ikke kjøkkenvifte fra IKEA.

Det er da ganske enkelt å regne seg til hva et IKEA-kjøkken vil koste, sånn omtrent? X antall fronter + X antall skapstammer til benkeskap/overskap/høyskap + benkeplate + evt. hvitevarer. Tilbehøret er bare småpenger. 

IKEA Home Planner er greia.

Takk for tips. Kan jeg gjøre dette på ikea? Eller laste ned program på pc? 

AnonymBruker
Skrevet

Mener å huske IKEA Home Planner kjører i nettleseren din. Du finner det på IKEAs hjemmesider. Veldig grei liten sak. Man legger inn mål på rommet, dører, vinduer etc. og plasserer ut det man vil ha av kjøkkengreier. Kan flyttes og byttes og styres og ordnes, helt ned til plassering av håndtak på skuffer og dører. Du må sannsynligvis uansett tegne opp kjøkkenet i IKEA HP som grunnlag for en eventuell bestilling. 

AnonymBruker
Skrevet

Ca 100K med benkeplate og hvitevarer (eks kjøleskap) medium størrelse. Angrer som en hund.

Anonymkode: f0b92...725

Skrevet

92 000 i Sverige. Stort kjökken ink. Hvitevarer :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å sette opp et kjøkken selv via Ikea sin nettside, så kommer prisen opp. 

Anonymkode: 2e973...8b3

Gjest Sobril
Skrevet
På 28.6.2017 den 22.48, AnonymBruker skrev:

Å herregud... DITT ikke dott :murvegg:

Fuckings telefon.

Hahaha. Jeg trykket meg faktisk inn fordi: "DOTT, hva slags spennende kjøkken er dét?" Hørtes ganske lekent ut 😁

AnonymBruker
Skrevet

60 tror jeg,  uten hvitevarer

Anonymkode: c32a6...b05

AnonymBruker
Skrevet

Vi betalte 12 000 :P Består av 8 overskap og 6 underskap/skuffer.. ink benkeplate. Eks vask, blandebatteri og hvitevarer. Ca 10 år siden. Kjøkkenet har holdt seg bra! Eneste jeg angrer på er at vi valgte profilerte fronter.. ;) 

Anonymkode: 6de24...5fa

Skrevet

Hadde vært typisk IKEA å kalle kjøkkenet sitt for DOTT

DOTT Ikeakjøkken. 

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte akkurat EPOQ-kjøkken, middels stort, helt likt IKEA sitt. Betalte 16000 for kjøkkenet uten benkeplate, vask og hvitevarer. Altså bare stammen og fronter/bein/sokkel etc. Veldig fornøyd med den prisen :) Enkelt å montere også.

AnonymBruker
Skrevet
På 7/1/2017 den 22.57, AnonymBruker skrev:

Ca 100K med benkeplate og hvitevarer (eks kjøleskap) medium størrelse. Angrer som en hund.

Hvorfor angrer du? Kvalitetsgrunner, praktiske løsninger, endring av smak eller annet?

Anonymkode: 131a0...b63

AnonymBruker
Skrevet
På 29.6.2017 den 11.39, Ariam skrev:

Samme her. 70000 inkl. alt av hvitevarer. Stor kjøkken, Bodbyn offwhite :) 

Anonymkode: c3644...0c3

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 110k tror jeg det var. Stort kjøkken, alt bortsett fra kjøleskap. Øy, og kjøkkenet er blank og svart. Fortsatt kjempefornøyd 

Anonymkode: 4180e...770

AnonymBruker
Skrevet
På 6.7.2017 den 22.23, AnonymBruker skrev:

Hvorfor angrer du? Kvalitetsgrunner, praktiske løsninger, endring av smak eller annet?

Anonymkode: 131a0...b63

Kvalitet, løsninger, skulle hatt finere sokler, bedre løsning for kjølehjørne. Listen er lang. Håper jeg får spart nok til å bytte det ut snart. Ikea er jo ikke spesielt billig lengre heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...