AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #1 Skrevet 28. juni 2017 Blitt spurt på date av en fyr som er virkelig flott. Men jeg er føler veldig frykt for å ta steget og faktisk møte noen fra nettet fordi jeg hadde bare tenkt meg inn der for å titte litt og kanskje se litt an mulighetene mine hvis dere skjønner. Jeg blir like redd hver gang noen spør meg om date og jeg feiger ut, blir diffus, prater det bort eller lignende. Første gangen jeg logget meg inn der var jeg LIVREDD Nå greier jeg faktisk å føre en samtale og det går litt lettere synes jeg. Men bare tanken på å begynne å treffe disse mennene er veldig overveldende og skremmende. Det høres kanskje ut som det er snakk om en jomfru som aldri har sett en mann, men i det virkelige liv så er jeg helt annerledes, kanskje ikke den mest frempå personen men definitivt ikke den reddharen jeg er på nettdating. Skjønner at jeg trenger mye trygghet men noen av disse mennene er sånn "hei, hvem er du? Ja! Tid skal vi treffes???!!" Og det friker meg ut.. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: e2a5c...7ee
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #2 Skrevet 28. juni 2017 Hvis de spør så fort så tenker jeg de ikke er verdt å møte, da vil de bare ha fitte uten å bli kjent eller sjekke om man har skriftlig kjemi..... Anonymkode: 3d053...5d2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #3 Skrevet 28. juni 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis de spør så fort så tenker jeg de ikke er verdt å møte, da vil de bare ha fitte uten å bli kjent eller sjekke om man har skriftlig kjemi..... Anonymkode: 3d053...5d2 Ja, for skriftlig kjemi er alfa og omega.. Hopp i det TS. Du kommer til å angre når du er eldre på at du var feig. Det verste som skjer at at man finner ut at man ikke passer sammen. Anonymkode: d68d5...8b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå