Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg begynte på en ny jobb for ca. én måned siden, sammen med en annen som også er ny. Problemet mitt er at jeg og han sitter ved siden av hverandre, og han ser ut til å ha en uimotståelig trang til å grave seg i nesen ca. annenhvert minutt. Alle de andre på avdelingen sitter i lukkede "båser", så jeg tror ikke de ser noe til det så vidt meg bekjent, men meg og han deler bås så jeg får med meg alt han gjør fra sidesynet. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, men kjenner jeg blir anspent hver gang det skjer (og det er som sagt ganske ofte). Jeg er redd han skal ta på tingene mine. Når han har gravd seg i nesen en stund, pleier han å se på det som kom ut og "gnikke" det mellom fingrene en stund mens han jobber videre. Jeg synes det er så sinnsykt ekkelt! Jeg har begynt å kremte når jeg ser han gjør det, eller snu kontorstolen i hans generelle retning, men det har ikke noen særlig effekt. Da bare slutter han ganske fort, men begynner så snart jeg snur meg tilbake mot PCen. Jeg får helt noia. Fatter ikke at en voksen mann kan holde på slik... Synes det er flaut å si i fra, men vet ikke hvor lenge jeg takler å ha det slik. Jeg er kommet til det punktet der jeg ser frem til å si opp, selv om jeg bare har jobbet her i én måned. Jobben i seg selv går helt greit, men kjenner jeg får en slags indre stress/angst hver gang han begynner å grave i nesen...

Anonymkode: b5de6...c5c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen i han du beskriver. Jeg gjør det samme, men bare når jeg er alene. Gnikker og gnukker på det jeg finner, til det smuldrer opp i deilige, tørre småkuler og faller ned på pulten. Av og til medfølger et og annet nesehår. Så skyver jeg det diskré over pultkanten så herligheten faller ned på gulvet. Jeg "glemmer" deretter handlingen så fort som mulig for ikke å føle avsky overfor meg selv. Så er det bare å gjenta prosessen ved behov. Gjør det samme med ørevoks.

Anonymkode: 93a0c...469

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...