Gå til innhold

Tror dere det er mange gifte menn på nettdating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter med en følelse av at en jeg snakker med er gift eller slikt.. vil da taktikken til den personen være å møte fortest mulig?

Anonymkode: f5d62...a58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ønsker vel å treffe en fortere enn andre, men trenger ikke være gift av den grunnen. Er nok en del gifte menn som driver med nettdating, om det er der du har truffet han. Har inntrykk av at de fleste gifte menn er åpne om det...:) 

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 1e355...133

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken finger har menn gullring på om de er gift?

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter med en følelse av at en jeg snakker med er gift eller slikt.. vil da taktikken til den personen være å møte fortest mulig?

Nei, en mann med tilgang til mus har større tålmodighet enn desperate menn som vil ha noe med en gang.

Anonymkode: d6758...784

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken finger har menn gullring på om de er gift?

Han kommer ikke på date med ring om han holder det skjult. Det beste er å bli venn med han på sosiale medier. Sier han nei, eller lyver om at han har fb, så vet du svaret. 

Anonymkode: 54712...a42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er der ja. Flere enn det man skulle tro. 

Anonymkode: 9c437...dc5

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok både gifte menn og gifte damer på nettdating ja...

Anonymkode: ce840...cf3

AnonymBruker
Skrevet

Folk kan ville møte den andre fortest mulig av mange grunner, men spesielt hvis de kun er ute etter å få sex eller avgjøre om de kommer til å få sex fra personen eller ikke. Tror ikke det alene kan gi en indikasjon på om han er gift eller ikke, men sånt er jo alltid greit å følge litt med på. Jeg vil si etter 2 date, eller etter 1 samleie, så skal man ha personen på facebook (for å se om han er i forhold eller skjuler postene dine der for andre) og sjekke an om han gir klarsignal for å be deg hjem en gang (ved å spørre, neste gang kan vi være hos deg, f.eks)

Anonymkode: 7ed28...e37

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i helvete er facebook blitt indikasjonen på noe som helst!? Sosiale medier gjør meg pissed! 

AnonymBruker
Skrevet

Jada det er bare menn som er utro, vi har fått det med oss.

Anonymkode: e5102...c8f

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være at den du snakker med er gift. Dersom du foreslår treff får du fort svar på din mistanke. Kanskje sender du meldinger til en 50-åring som er ute etter litt spenning, men ikke ønsker treff eller en 15-åring som driver gjøn med deg.

Anonymkode: 0f390...dc6

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada det er bare menn som er utro, vi har fått det med oss.

For en hetero kvinne er det revnende likegyldig hvor mange kvinner som er utro - hun vil ikke date kvinner uansett. Og det var menn som var utgangspunktet for denne tråden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Nuith skrev:

For en hetero kvinne er det revnende likegyldig hvor mange kvinner som er utro - hun vil ikke date kvinner uansett. Og det var menn som var utgangspunktet for denne tråden.

Akkurat. 

Og gifte kvinner sier gjerne også at de er gift med en gang. De jeg har hørt om har i hvert fall ikke lagt skjul på at de er gift. Det er en vesentlig forskjell på å være ærlig og åpen enn å lyve og holde ting skjult. 

Jeg møtte jo en gift fyr. Han påstod han var skilt men snoking på FB avslørte at han var gift. Han ville ikke legge meg til med begrunnelse om at han aldri brukte FB, men når han skrev om seg og sin kone på en offentlig side på FB så fant jeg jo ut av sannheten. 

Anonymkode: 54712...a42

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Nuith skrev:

Jada kvinner er alltid uskyldige vi har fått det med oss.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...