Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Double cartilage, Yey or ney? 

Jeg vurderer å gjøre det, men er usikker på om det er helt "ut" eller harry eller noe.... eller er det bare fint liksom? :) 

IMG_1309.JPG

273A3053-BD02-482D-B0EF-A5A80D8D2096-7568-000003F4F1AC8BC0.jpeg

Anonymkode: aa6b6...a6b

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg syns det er fint.

AnonymBruker
Skrevet

Men er det mest typisk for lesbiske å bruke det eller bruker alle det? :) Ikke misforstå, jeg har ingenting i mot de som er det, for å oppklare det, men er greit å vite hva slags inntrykk jeg gir ved å ha det liksom :) Jeg vil ikke bli fremstått som noe annet enn det jeg er :) 

Skrevet

Er ikke det en ting som var "in" for et par år siden? Som sånne "ord"-tatoveringer på jenterskuldre.

Det er jo pent, da! Og om du angrer, så er jo ikke det så farlig. Hullene vises ikke så godt :)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Tibbie skrev:

Er ikke det en ting som var "in" for et par år siden? Som sånne "ord"-tatoveringer på jenterskuldre.

Det er jo pent, da! Og om du angrer, så er jo ikke det så farlig. Hullene vises ikke så godt :)

Men "har det noe å si" om man tar det på høyre eller venstre side? Har en av sidene noen "betydning" eller noe? 

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som legger merke til andre folks øre piercinger. Har møtt minst 300 mennesker i dag og kan ikke fortelle deg noe som helst om øresmykkene til noen av dem. Syns du det er fint så tar du det, for du er den eneste som kommer til å legge merke til de.

Anonymkode: 87058...836

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men "har det noe å si" om man tar det på høyre eller venstre side? Har en av sidene noen "betydning" eller noe? 

-TS

Det har jeg aldri tenkt på, men jeg tviler. På film er det ofte snakk om "the gay ear" når menn får piercing i øret, men ellers har jeg aldri hørt noe :fnise:

Tror jeg har sett at de fleste jenter har det i høyre, da?

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Tibbie skrev:

Det har jeg aldri tenkt på, men jeg tviler. På film er det ofte snakk om "the gay ear" når menn får piercing i øret, men ellers har jeg aldri hørt noe :fnise:

Tror jeg har sett at de fleste jenter har det i høyre, da?

De fleste jenter har det på høyre side? :) Men er det noe sånt som  "gay ear" greie med jenter også? ... og hva med hårskille? Har det noe å si? Om man "burde" eller om det er finest enten på motsatt side av der luggen faller, eller på samme side? .... Hehe jeg overtenker veldig .... But Thats just me 💁🏼 .... :) 

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...