AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #1 Skrevet 28. juni 2017 Sitter her med 500K i studiegjeld, har en bachelor i internasjonsle studier, master i internasjonal handel og økonomisk samarbeid! Føler jeg har søkt på alle mulige jobber, ble kun kalt inn til intervju 2 ganger, begge gangene ble jeg avvist for manglene erfaring. Jeg er så lei! jeg tok hele utdanningen i utlandet, snakker Engelsk flytende og har en helt "grei" CV. tror hovedproblemet er at jeg mangler erfaring. denne sommeren jobber jeg frivillig i et uland, håper det skal hjelpe cv'n, samtidig som det er deilig å komme seg vekk og fokusere på andre ting enn jobbsøknader. Dere med lignende utdannelse, i hvilke bransje har dere fått jobb i? noen tips? Anonymkode: 511e8...50b
mapanda Skrevet 30. juni 2017 #2 Skrevet 30. juni 2017 Har ikke erfaring med denne typen utdanning, men jeg vet at det har mye å si på hvordan CV er. Ikke bar hvor mye erfaring du har, men også hvordan den er skrevet. Så jeg ville anbefalt deg å ta en tur til NAV, så hjelper de deg å sette opp en bra CV og kanskje de også finner en jobb til deg. Utenom dette kunne det vert en idee og sett på yrker utenfor norden, i og med at du snakker flytende engelsk
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 Du har en utdannelse uten spesifikk kompetanse, vil tro det er derfor det er vanskelig for deg å få jobb. Jeg har en bachelor i interkulturell forståelse, og hadde aldri fått jobb uten å ha en fagspesifikk bachelor utenom. Anonymkode: 8a944...a9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå