AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #1 Skrevet 28. juni 2017 Nå er jeg så jææævlig forbanna. Jeg lastet dessverre ned Tinder igjen etter nesten et år med sjelefred fordi jeg ikke utsatte meg for de drittmennene som vanker der. Det som skjedde sist var at jeg fikk match på en veldig kjekk mann, vi møttes en gang, det var tiltrekning men han måtte reise bort pga jobb. Vi skrev til hverandre på facebook hver dag i nesten en måned og det bygde seg opp til en fantastisk helg når han kom tilbake, hvor jeg aldri har følt meg så nær et menneske, samtalene var spennende og utforskende, sexen var strålende og jeg kjente at han her! Det er Mannen. Etter at han dro på søndagen hørte jeg ingenting. INGENTING. Etter en uke skrev jeg til han og spurte, ææh, hva skjer. Da kom det fram en lang historie om at han hadde borderline personlighetsforstyrrelse, hadde slått den forrige dama si, brukte narkotika og "ikke ville skade meg også". Det endte der og jeg satt igjen og var knust. Pga det og diverse andre drittmenn som syntes at jeg er god nok til å ligge med, men ikke være kjæreste med, har jeg levd i sølibat i månedsvis. Men i og med at jeg ikke ønsker å leve som en jomfru i tårnet resten av livet, og jeg ellers lever et liv hvor jeg ikke møter menn irl, så lastet jeg ned appen igjen. Fikk match på en mann og vi hadde den samme gode dialogen, og vi kom fort inn på ordentlige og seriøse samtaleemner; lengsler i livet, smertepunkter, ønske om familie. Han forsøkte også å komme inn på sex-snakk, men jeg orket ikke engasjere meg veldig i det fordi alle menn driver sånn på Tinder og det virker som at de ikke fatter at de bare er 1 av 100 matcher som driver akkurat likedan på det området. Uansett: Vi møttes to ganger, utrolig god kjemi, snakkes videre på Tinder, hvor vi lagde en avtale om å møtes senere i uka. Og etter altså intens prating hver eneste dag, to lange og utrolig hyggelige dater, avtale om å sees denne uka og jeg trodde, teit som jeg er, at han genuint likte meg; så plutselig: ingenting. Null og niks. Den første dagen uten kontakt var ok, for det hadde vært veldig intens kontakt tidligere. Dag to skrev jeg til han noe som betydde mye for meg, og som jeg hadde jobbet veldig opp mot. Ingen respons. Dag tre spurte jeg om alt var i orden. Ingen respons der heller. Så enten har noe alvorlig skjedd han, telefonen hans er ødelagt, eller han er også en av de psykopatene som bebor forumet på Tinder og plager normale folk som ikke gjør annet enn å tillitsfullt forsøke å skaffe seg et kjærlighetsliv. Jeg er SÅ GLAD for at jeg, klok av skade fra den forrige psykopaten, holdt igjen og verken gikk inn på dirtytalk eller kysset han på date. Men jeg er så forbannet og skuffet. Skal jeg slette Tinder igjen? Yey or ney. Anonymkode: 2c166...6d8 12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #2 Skrevet 28. juni 2017 Førstemann var utrolig uflaks. Andremann begynte med sex-snakk. You had it coming. De fleste menn skriver ikke slik om det er kjærestemateriale man chatter med. Anonymkode: 93bc2...b14 11
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #3 Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Førstemann var utrolig uflaks. Andremann begynte med sex-snakk. You had it coming. De fleste menn skriver ikke slik om det er kjærestemateriale man chatter med. Anonymkode: 93bc2...b14 Det begynte ikke med sex- snakk. Det begynte med snakk om utdannelsen vår, jobben, felles interesser, og vi fikk en morsom skrive- kjemi med en gang. Forsøkene på sex - snakk fra hans side kom etter date nr. to. Som jeg presiserer ovenfor gadd jeg ikke engasjere meg i den. Han ville likevel møte meg denne uka. Anonymkode: 2c166...6d8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #4 Skrevet 28. juni 2017 Greia med tinder er at man må senke forhåpningene betraktelig, for det er som du sier en salig blanding der inne. Selv om den innledende kontakten er intens fra begges sider, så kommer det et punkt for menn der de har behov for å trekke seg tilbake og kvinne står igjen og skjønner ingenting, siden mannen ikke klarer å formulere seg om hva som foregår. Så, du kan beholde tinder, bl.a. siden du ikke treffer menn sånn til hverdags, men da kan det lønne seg og ta det svææært chill i begynnelsen. Anonymkode: 2578e...026 1
fotosyntesen Skrevet 28. juni 2017 #5 Skrevet 28. juni 2017 Jeg bruker ikke Tinder selv. Men jeg tenkter at dersom det er så himla mange menn som bruker Tinder til kun sex, må det jo være en viss sukksess i strategien 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #6 Skrevet 28. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greia med tinder er at man må senke forhåpningene betraktelig, for det er som du sier en salig blanding der inne. Selv om den innledende kontakten er intens fra begges sider, så kommer det et punkt for menn der de har behov for å trekke seg tilbake og kvinne står igjen og skjønner ingenting, siden mannen ikke klarer å formulere seg om hva som foregår. Så, du kan beholde tinder, bl.a. siden du ikke treffer menn sånn til hverdags, men da kan det lønne seg og ta det svææært chill i begynnelsen. Anonymkode: 2578e...026 Fyren har en mastergrad i et språk som krever høy grad av skriftlig presisjon, og en jobb som er tilsvarende...det er en voksen mann på snart 40. Jeg mener at dersom man ikke er interessert, så ligger man ikke og chatter med dama i timesvis, avtaler date, og så fader henne ut helt ut av intet. Men kanskje han døde på tirsdag for alt jeg vet. Anonymkode: 2c166...6d8 13
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #7 Skrevet 28. juni 2017 1 minutt siden, fotosyntesen skrev: Jeg bruker ikke Tinder selv. Men jeg tenkter at dersom det er så himla mange menn som bruker Tinder til kun sex, må det jo være en viss sukksess i strategien Det er det absolutt. Jeg har selv vært en av de naive damene som trodde at jeg var spesiell i hans øyne. Men det var bare random sex for han. Jeg føler at menneskeverdet mitt forvitrer av dette. Anonymkode: 2c166...6d8 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #8 Skrevet 28. juni 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg så jææævlig forbanna. Jeg lastet dessverre ned Tinder igjen etter nesten et år med sjelefred fordi jeg ikke utsatte meg for de drittmennene som vanker der. Det som skjedde sist var at jeg fikk match på en veldig kjekk mann, vi møttes en gang, det var tiltrekning men han måtte reise bort pga jobb. Vi skrev til hverandre på facebook hver dag i nesten en måned og det bygde seg opp til en fantastisk helg når han kom tilbake, hvor jeg aldri har følt meg så nær et menneske, samtalene var spennende og utforskende, sexen var strålende og jeg kjente at han her! Det er Mannen. Etter at han dro på søndagen hørte jeg ingenting. INGENTING. Etter en uke skrev jeg til han og spurte, ææh, hva skjer. Da kom det fram en lang historie om at han hadde borderline personlighetsforstyrrelse, hadde slått den forrige dama si, brukte narkotika og "ikke ville skade meg også". Det endte der og jeg satt igjen og var knust. Pga det og diverse andre drittmenn som syntes at jeg er god nok til å ligge med, men ikke være kjæreste med, har jeg levd i sølibat i månedsvis. Men i og med at jeg ikke ønsker å leve som en jomfru i tårnet resten av livet, og jeg ellers lever et liv hvor jeg ikke møter menn irl, så lastet jeg ned appen igjen. Fikk match på en mann og vi hadde den samme gode dialogen, og vi kom fort inn på ordentlige og seriøse samtaleemner; lengsler i livet, smertepunkter, ønske om familie. Han forsøkte også å komme inn på sex-snakk, men jeg orket ikke engasjere meg veldig i det fordi alle menn driver sånn på Tinder og det virker som at de ikke fatter at de bare er 1 av 100 matcher som driver akkurat likedan på det området. Uansett: Vi møttes to ganger, utrolig god kjemi, snakkes videre på Tinder, hvor vi lagde en avtale om å møtes senere i uka. Og etter altså intens prating hver eneste dag, to lange og utrolig hyggelige dater, avtale om å sees denne uka og jeg trodde, teit som jeg er, at han genuint likte meg; så plutselig: ingenting. Null og niks. Den første dagen uten kontakt var ok, for det hadde vært veldig intens kontakt tidligere. Dag to skrev jeg til han noe som betydde mye for meg, og som jeg hadde jobbet veldig opp mot. Ingen respons. Dag tre spurte jeg om alt var i orden. Ingen respons der heller. Så enten har noe alvorlig skjedd han, telefonen hans er ødelagt, eller han er også en av de psykopatene som bebor forumet på Tinder og plager normale folk som ikke gjør annet enn å tillitsfullt forsøke å skaffe seg et kjærlighetsliv. Jeg er SÅ GLAD for at jeg, klok av skade fra den forrige psykopaten, holdt igjen og verken gikk inn på dirtytalk eller kysset han på date. Men jeg er så forbannet og skuffet. Skal jeg slette Tinder igjen? Yey or ney. Anonymkode: 2c166...6d8 Vent litt. Dere matcher på tinder snakker 1 mnd. Knuller første gang dere treffes. Du forventer at etter denne dagen skal han kaste seg over deg med å sende meldinger hver dag? Du tar selv ikke initiativ og forventer han skal gjøre alle framstøtene. Du kunne fint sendt han en mld istedenfor å vente 1 hel uke på at han skal sende og gjlre alt. Legg fra deg det prinnsessesyndromet. Btw menn er på tinder for slike som deg. Som knuller første treff så er det ny dame neste match. Menn er interessert i sex , ikke forhold og alt det dramaet som følger med med dere Du ba om det selv. Spre lårene på rekordtid og du skjønner ikke hvorfor han ikke ser på deg som kjærestematriale? Som mann selv vet jeg at den unnskjyldningen hans var en god en for å unngå å treffe deg igjen. Lykle til videre. Lær til neste gang Dont make a hoe a housewife Anonymkode: 129a7...e65 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #9 Skrevet 28. juni 2017 Det èr mye rart på Tinder. Og på gata, i frivillige organisasjoner, på arbeidsplasser og på pub. Verden flommer over av rart. Anonymkode: 8b522...64c 8
Fysikeren Skrevet 28. juni 2017 #10 Skrevet 28. juni 2017 Ikke menn, men mennesker* Damene er ikke et hakk bedre. Jeg har hatt tinder siden det kom, og har vært på rundt 100 tinder dates. Ja, i perioder har jeg kun vært interessert i sex, men jeg har også hatt perioder hvor jeg har gått aktivt inn for å finne en kjæreste. Jeg sender typisk en super-casual melding midt i uka som jeg ikke får noe svar på. Våkner søndag morgen av et svar som har blitt sendt 02:00 ala "Heheee, sorry sent svar. Hva gjør du nå?". Dette skjer omtrent annenhver helg. Jenta jeg hadde lyst til å bli kjent med vil bare ha sex. Nå har jeg faktisk helt gitt opp å finne noe seriøst på tinder, og slått meg til ro med at det kun brukes til sex. PS. Gadd ikke å lese åpningsinnlegget, men antar at trådtittelen er relevant. 9
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #11 Skrevet 28. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vent litt. Dere matcher på tinder snakker 1 mnd. Knuller første gang dere treffes. Du forventer at etter denne dagen skal han kaste seg over deg med å sende meldinger hver dag? Du tar selv ikke initiativ og forventer han skal gjøre alle framstøtene. Du kunne fint sendt han en mld istedenfor å vente 1 hel uke på at han skal sende og gjlre alt. Legg fra deg det prinnsessesyndromet. Btw menn er på tinder for slike som deg. Som knuller første treff så er det ny dame neste match. Menn er interessert i sex , ikke forhold og alt det dramaet som følger med med dere Du ba om det selv. Spre lårene på rekordtid og du skjønner ikke hvorfor han ikke ser på deg som kjærestematriale? Som mann selv vet jeg at den unnskjyldningen hans var en god en for å unngå å treffe deg igjen. Lykle til videre. Lær til neste gang Dont make a hoe a housewife Anonymkode: 129a7...e65 Stikk fra tråden min, taper. Anonymkode: 2c166...6d8 18
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #12 Skrevet 28. juni 2017 Men hvorfor sette sex på en uoppnåelig pidestall. Ja, man kan bli lurt men alvorlig talt, det finnes verre ting i livet ennå ha sex med en person som ikke hadde tenkt til å være i et seriøst forhold. Kanskje vi ikke skulle ta sex så jævlig seriøst så slipper vi bli skuffet gang på gang. Anonymkode: b9147...e9a 11
jodajipp Skrevet 28. juni 2017 #13 Skrevet 28. juni 2017 Viss du sikter deg inn på høyt utdannede menn på nesten 40 på tinder, så høres det ut som om du oppsøker problemer.. Disse er allerede tatt eller skadet 9/10 ganger. Gi skilte med barn en sjanse om du har høye krav. 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #14 Skrevet 28. juni 2017 Tilknytningsproblemer? Kall en spade for en spade. De fleste menn er drittsekker og Tinder er perfekt for dem å ta det ut for de slipper knapt nok ta innover seg at kvinner er mennekser de og. Anonymkode: 8a6fe...8c1 7
Blablab Skrevet 28. juni 2017 #15 Skrevet 28. juni 2017 Ville tatt det litt mindre seriøst kanskje. To dater er ingenting, man trenger noen dater for å finne ut om man er en match. Sex-snakk før man har hatt sex er et rødt flagg, i hvert fall for meg. Men enig med deg i at han burde gitt beskjed om at han ikke ville møtes igjen. Råtten oppførsel rett og slett. 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #16 Skrevet 28. juni 2017 Hva gjør du, TS, på Tinder om du da ikke selv har disse "problemene" som du tilegner andre? Anonymkode: 019b3...838 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #17 Skrevet 28. juni 2017 2 minutter siden, jodajipp skrev: Viss du sikter deg inn på høyt utdannede menn på nesten 40 på tinder, så høres det ut som om du oppsøker problemer.. Disse er allerede tatt eller skadet 9/10 ganger. Gi skilte med barn en sjanse om du har høye krav. Han er skilt med barn. Barn er kjempekoselig. Jeg har høy utdannelse selv Anonymkode: 2c166...6d8 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #18 Skrevet 28. juni 2017 Jepp, alle andre er psykopater. Anonymkode: 31701...594 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #19 Skrevet 28. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor sette sex på en uoppnåelig pidestall. Ja, man kan bli lurt men alvorlig talt, det finnes verre ting i livet ennå ha sex med en person som ikke hadde tenkt til å være i et seriøst forhold. Kanskje vi ikke skulle ta sex så jævlig seriøst så slipper vi bli skuffet gang på gang. Anonymkode: b9147...e9a Jeg er laget sånn at sex betyr veldig mye for meg. Jeg knytter meg sterkt av det. Det er forferdelig å ha det sånn når det ikke er mer betydningsfullt enn å ta en kopp kaffe med noen. Som sagt lever jeg heller uten sex da. Anonymkode: 2c166...6d8 9
jodajipp Skrevet 28. juni 2017 #20 Skrevet 28. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han er skilt med barn. Barn er kjempekoselig. Jeg har høy utdannelse selv Anonymkode: 2c166...6d8 Kanskje eksen fikk nyss og vil prøve på nytt? Din utdannelse er irrelevant for poenget mitt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå