Gå til innhold

Hva kan jeg selge og hvor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger penger til å betale ned gjeld. Jeg er drittlei alle regningene som kommer og vil bli kvitt gjelden så fort som mulig. HJELP!

Jeg lever forholdsvis nøkternt med mat, klær og boutgifter så ikke så mye å spare inn på her. 

Men jeg har en del ting, ikke så mye verdifullt men en del kjøkkenting, kjøkkenmaskiner, og andre ting jeg aldri bruker, litt sko, fotoutstyr og diverse. Hva får man egentlig solgt av slikt? Har også litt bøker, men selger det? 

Anonymkode: 9ebdc...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer helt ann på prisen du vil ha for det. Bare å prøve å legge det ut på Finn.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du skal få solgt det på Finn, så må det være noen som leter etter akkurat det. 

Legg det ut på Facebook også. Der får folk det opp selv om de ikke er på utkikk etter akkurat det du selger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger penger til å betale ned gjeld. Jeg er drittlei alle regningene som kommer og vil bli kvitt gjelden så fort som mulig. HJELP!

Jeg lever forholdsvis nøkternt med mat, klær og boutgifter så ikke så mye å spare inn på her. 

Men jeg har en del ting, ikke så mye verdifullt men en del kjøkkenting, kjøkkenmaskiner, og andre ting jeg aldri bruker, litt sko, fotoutstyr og diverse. Hva får man egentlig solgt av slikt? Har også litt bøker, men selger det? 

Anonymkode: 9ebdc...125

Jeg ble hvertfall noen tusenlapper rikere av å rydde på kottet og sette ting jeg ikke bruker/trenger på finn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta gode og lyse nok bilder i dagslys av tingene du skal selge, og legg det ut på Finn.no. Bilder selger!

Bøker får du ikke så mye for, det er iallfall min erfaring. Har prøvd å selge mange bøker på Finn. Hadde en annonse for billige men kjempefine hagebøker og blomsterbøker ute i månedsvis, men ingen napp. Det er det eneste jeg noengang har annonsert på Finn som jeg ikke fikk solgt til slutt. Jeg endte opp med å endre annonsen til GIS BORT, og ga bort alle til en skikkelig nerd som kom gående med stor ryggsekk på ryggen for å bære med seg lasset. Skjønner  ikke at han klarte å bære alt :-)

Alt annet har jeg fått solgt på Finn til slutt - det gjelder bare å vente på den rette kjøperen. Og å ikke overprise tingene da. Ikke sett minimumsprisen du kunne tenke deg, sett den litt høyere, for folk skal alltid prute. Vær forberedt på frekke forslag og skambud. Sånn er det å annonsere på Finn. Bare avvis de frekke budene og vent på rett kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...