AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #1 Del Skrevet 28. juni 2017 Som tråden sier. Hva hater dere med å bo i kollektiv for de som gjør ? Om dere så er/var studenter og måtte bo sammen med andre Har bodd i kollektiv i et par år og her er det som jeg syns er irriterende - folk som bruker flere timer på å lage middag og saboterer kjøkkenet . De som absolutt skal ha herremiddag hver dag med 10 forskjellige oppkuttete grønnsaker, i forskjellige former, dessert og alt mulig i hverdagen -folk som er oppe til langt på natt i hverdagen og bråker mens andre sover - folk som ikke greier å drite i doskålen -folk som er generelt irriterende - folk som aldri rydder opp etter seg, felles areal og kjøkke f.eks Noen med erfaringer? Jeg er snart ute herfra og gleder meg til å bo alene Anonymkode: adc16...8ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 28. juni 2017 #2 Del Skrevet 28. juni 2017 Da jeg bodde i kollektiv: - folk som ikke ryddet og vasket etter seg. Bare bruker opp alt av tallerkener/kjøkkenutstyr til alt er skittent. - som ikke tar sin del av ansvaret med å kjøpe dopapir, vaskemiddel, kjøkkenkluter, etc. - som bruker en evighet i dusjen/på badet. - som slamrer med dører. - som stjeler mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #3 Del Skrevet 28. juni 2017 Folk som har mye besøk av venner. Hele. tiden. Folk som har besøk av kjæresten. Hele. tiden. Folk som ikke følger vaskelista. Folk som ikke gidder kildesortere. Nordlendinger og bergensere. Gutter som urinerer utenfor doskåla. Gutter som generelt griser ned toalett og servant. Gutter som spiller dataspill og snøfter og hoier som noen aper mens de holder på. Anonymkode: 0e2b0...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #4 Del Skrevet 28. juni 2017 Det er allerede en stor tråd om dette. Den kalles "suttretråden for oss i kollektiv!". Og ja, den skrivefeilen var med vilje. Men det som irriterer meg for tiden er at ingen følger vaskelisten. Jeg må gå med søpla. Jeg må fylle på nye doruller. Vasken er motbydelig om jeg ikke tar en vask. Anonymkode: 7547a...331 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #5 Del Skrevet 28. juni 2017 Da ville jeg valgt og heller dele leilighet med en person i stedet eller bodd alene rett og slett hvis folk tror dem kan bosette seg i andres hjem og forstyrre og nesten ødelegge et hjem. Anonymkode: 23bce...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #6 Del Skrevet 28. juni 2017 Alt det som er nevnt ovenfor! Anonymkode: 9eada...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #7 Del Skrevet 28. juni 2017 - Folk som bruker av alt rent bestikk og tallerkner og setter det i vasken. Uten å vaske det tar de bare nytt, og setter det i vasken til alt er skittent. Ingenting igjen i skapet og den som skal bruke det må vaske etter andre. Altså, om noen søler litt eller stresser jævlig en morgen er det greit. Men man lærte som barn at man ikke lagde mye oppvask for så å la det stå der. - tissing på dosetet! Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å ikke treffe nedi doen! - lar maten stå i kasserollen i dagesvis - det verste er nesten når man kommer sammen med folk som tror at en er sjef. Og bestemmer hva som skal være på tv, hvem som skal gjøre hva når og hvem som får være med å bruke fellesareal. Anonymkode: bf378...c24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 28. juni 2017 #8 Del Skrevet 28. juni 2017 Den gang jeg gjorde,var jeg heldig. Men en ting irriterte og det var lyden når noen spilte fotball-eller bilspill ol. De ga seg alltid før 24 om hverdagen,men i helgene kunne de holde på til 04 og lengre. Jeg hadde rommet inntil denne stua. Gad aldri å klage unntatt et par ganger da jeg hadde vondt i hodet. Det tok de helt greit hensyn til. Ja,og så var det ikke alltid helt i orden på kjøkkenet. Det var det eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå