Gjest Valnøtta Skrevet 5. januar 2005 #1 Skrevet 5. januar 2005 Femogtredveåring som får altfor lite søvn pga opptil flere småunger - anbefal meg en god øyekrem eller -gele som gjør underverker!! Fjerner selvfølgelig rynker og mørke ringer, gjør huden silkmyk og koster ikke fletta. For den kremen/geleen finnes vel?? Hete tips mottas med stor takk!
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #2 Skrevet 6. januar 2005 Jeg bruker Dermalogica total eye repair tror jeg den heter og den scorer på 99% av behovene dine. Bortsett fra at den koster fletta :-)
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2005 #3 Skrevet 6. januar 2005 Femogtredveåring som får altfor lite søvn pga opptil flere småunger - anbefal meg en god øyekrem eller -gele som gjør underverker!! Fjerner selvfølgelig rynker og mørke ringer, gjør huden silkmyk og koster ikke fletta. For den kremen/geleen finnes vel?? Hete tips mottas med stor takk! Jeg tror ikke den finnes, dessverre. Du kan nok ikke forvente mirakler av en krem, selv om reklamen sier noe annet. Jeg er selv kjempefornøyd med to øyenkremer: MD Formulations Hydrating Eyecream (koster flesk: 600 kroner), og en fra Exuviance som jeg bruker nå (kostet 350-360 kroner). Begge fra hudpleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå