Gå til innhold

"... ellers så lager jeg et hevete!!!" ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For eksempel:

"Hvis ikke barnefars nye kone trekker seg mer ut av barna mine sine liv, så skal jeg lage et helvete for henne!"

Siden jeg oppdaget KG har jeg bestandig lurt på hva det innebærer å "lage helvete", er det en form for maktdemonstrasjon? Er det noen som faktisk gjør det i praksis? :P

Anonymkode: 4477d...a17

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min laget et helvete for meg uten grunn da vi ble skilt ved å sette barna opp mot meg, sende mld med dritt til kollegene mine, snakke stygt om meg til alt av familie, venner og bekjente.

Eksen til ei jeg kjenner laget helvete for henne ved å innkalle til nabolagesmøte hvor han fortalte hvor fæl hun var.

Anonymkode: ae620...503

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett ei som var sykelig sjalu, eller hva hun enn var. Hun hatet alle som snakket med typen hennes. Hennes menn burdte vrielig gått i burka eller noe. Hun truet med det ene og det andre. Hun utførte det delvis, ved å kaste flasker etter den hun mislikte, slenge stygge kommentarer og gå til fysisk angrep på fylla. Dette med at en skal måtte være redd for å bli kastet stein på og angrepet er kan vel kalles å lage et helvete. Hun ble merkelig nok aldri politianmledt.

Anonymkode: 6206a...c99

AnonymBruker
Skrevet

:sjokkbla: Så utrolig innsauset i sykelig bitterhet enkelte er. Blir helt sjokkert over hvordan folk faktisk kan være så ekle! 

Lurer likevel på hvorfor noen damer på KG sier at de skal "lage helvete" dersom noe ikke går i deres favør. Ønsker de virkelig å assosieres med slik galskap?! 

Ts 

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Godt at vi er enige om at å "lage helvete" ikke er det samme som å kjempe en hard kamp for en god sak.

Skrevet

Jeg tror kunnskap om, og gjennomføring av "å lage et helvete", er noe man lærer på livets harde skole. Består man, avanserer man til "kampen mot NAV" evt. "kampen mot BV". 😁

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min laget et helvete for meg uten grunn da vi ble skilt ved å sette barna opp mot meg, sende mld med dritt til kollegene mine, snakke stygt om meg til alt av familie, venner og bekjente.

Eksen til ei jeg kjenner laget helvete for henne ved å innkalle til nabolagesmøte hvor han fortalte hvor fæl hun var.

:hakeslepp: 

Er det på bygda? Rf: kaller inn til møte. 

Anonymkode: c2f85...6c6

AnonymBruker
Skrevet

For eksempel:

"Hvis ikke barnefars nye kone trekker seg mer ut av barna mine sine liv, så skal jeg lage et helvete for henne!"

Siden jeg oppdaget KG har jeg bestandig lurt på hva det innebærer å "lage helvete", er det en form for maktdemonstrasjon? Er det noen som faktisk gjør det i praksis? :P

Typisk ting kvinner sier som hersketeknikk og kontrollere andre. Min ex var slik. Dumpet henne på flekken da jeg fikk nok

Å lage et helvete=kaste alle klærene dine ut av kommoden på soverommet og ødlegge tingene du er glad i når du ikke er hjemme+sende en haug med stygge meldinger gjennom hele dagen og bare være sur og skrike deg opp i trynet+masse ekstra drama

Bare til å løpe

Anonymkode: 24cf9...2f6

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk ting kvinner sier som hersketeknikk og kontrollere andre. Min ex var slik. Dumpet henne på flekken da jeg fikk nok

Å lage et helvete=kaste alle klærene dine ut av kommoden på soverommet og ødlegge tingene du er glad i når du ikke er hjemme+sende en haug med stygge meldinger gjennom hele dagen og bare være sur og skrike deg opp i trynet+masse ekstra drama

Bare til å løpe

Anonymkode: 24cf9...2f6

Eller fysisk hive dama ut av huset og bortetter terrassen midtvinters midt på natta, lempe ut en koffert med klær og hunden i bånd uten penger eller mobil og låse døra. 

Anonymkode: 65e7e...a62

Gjest NotNaomi
Skrevet

Holdt han foredrag om henne da eller? Men alvorlig : ganske sjukt gjort. Da er man langt forbi bitter.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

:hakeslepp: 

Er det på bygda? Rf: kaller inn til møte. 

Anonymkode: c2f85...6c6

Nei. En mindre by på det sentrale Østland.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...