Gå til innhold

Hvorfor legger jenter ut lettkledde bilder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker ikke om modeller, men om "vanlige" jenter som ikke jobber som modell. Jeg legger merke til dette på Facebook og Instagram at det er så mange jenter som legger ut bilder seg selv, gjerne i undertøy eller bikini med puppene klint oppi kamera. Bilder med trutmunn osv. Er det et bekreftelsesbehov pga dårlig selvtillit eller god selvtillit? Vi har jo så høyt fokus på utseende og sex idag, så det virker som så mange fokuserer på dette.

Anonymkode: a6672...e5d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får spørre. Folk gjør ting av ulike grunner. Har selv ikke møtt på dette problemet på Facebook og Insta, så min umiddelbare tanke at grunnen til at du opplever at det er så mange som gjør det kommer av at du kanskje har en del til felles med dem og derfor har unormalt mange i din omgangskrets eller at du selv aktivt oppsøker dem.. Har hørt om folk før som klager over en konkret type bilder på tross av de mer eller mindre bare følger folk som legger ut nevnte bilder.. 

Anonymkode: 960d5...924

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker ikke om modeller, men om "vanlige" jenter som ikke jobber som modell. Jeg legger merke til dette på Facebook og Instagram at det er så mange jenter som legger ut bilder seg selv, gjerne i undertøy eller bikini med puppene klint oppi kamera. Bilder med trutmunn osv. Er det et bekreftelsesbehov pga dårlig selvtillit eller god selvtillit? Vi har jo så høyt fokus på utseende og sex idag, så det virker som så mange fokuserer på dette.

"Vi har jo så høyt fokus på utseende og sex idag, så det virker som så mange fokuserer på dette":hoho:.

Som: "Vi har et høyt forbruk i dag, så det virker som om mange har et høyt forbruk". Eller "Det er kaldt i dag, så det virker som det er kaldt i dag":hoho:

Anonymkode: e719d...1f0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvdiggere

Anonymkode: 03866...839

• Liker 2