Gjest Gregor Clegane Skrevet 5. juli 2017 #121 Del Skrevet 5. juli 2017 Lassgård var også min klare favoritt, men med tiden har jeg fått veldig sansen for Krister Henriksson. Vanskelig å skille de to. De utfyller rollen på hver sin gode måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. juli 2017 #122 Del Skrevet 5. juli 2017 Nekter å se Wallander om det ikke er Lassgård! Orker ikke han andre puslingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. juli 2017 #123 Del Skrevet 5. juli 2017 Ser ikke Wallander i det hele tatt jeg. Er ikke så glad i den type krim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 5. juli 2017 #124 Del Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Ser ikke Wallander i det hele tatt jeg. Er ikke så glad i den type krim. Smaken er forskjellig. Hva liker du å se av krim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. juli 2017 #125 Del Skrevet 5. juli 2017 2 minutter siden, Arabella skrev: Smaken er forskjellig. Hva liker du å se av krim? Liker mer ala Prison Break, Lethal Weapon, The Blacklist , 24 Og Homeland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 5. juli 2017 #126 Del Skrevet 5. juli 2017 4 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Liker mer ala Prison Break, Lethal Weapon, The Blacklist , 24 Og Homeland. Jeg liker også slike typer krimserier, og 24 er en stor favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2017 #127 Del Skrevet 5. juli 2017 Har veldig sansen for svenske og danske krimserier. Islandsk og denslags også egentlig, men jeg blir så irritert over å ikke forstå noe som helst av språket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juli 2017 #128 Del Skrevet 5. juli 2017 2 timer siden, Blair Waldorf skrev: Liker mer ala Prison Break, Lethal Weapon, The Blacklist , 24 Og Homeland. Har du sett den nye sesongen av Prison Break? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juli 2017 #129 Del Skrevet 5. juli 2017 2 timer siden, Gregor Clegane skrev: Lassgård var også min klare favoritt, men med tiden har jeg fått veldig sansen for Krister Henriksson. Vanskelig å skille de to. De utfyller rollen på hver sin gode måte. Krister gjorde en fantstisk jobb, var trist å se siste episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2017 #130 Del Skrevet 5. juli 2017 Mhm. Kjempetrist. Tårer i øynene-trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. juli 2017 #131 Del Skrevet 5. juli 2017 4 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Har du sett den nye sesongen av Prison Break? Ja, og jeg syns det er synd at det ikke blir flere sesonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juli 2017 #132 Del Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: Ja, og jeg syns det er synd at det ikke blir flere sesonger. Men slutten med t bag og Poseidon var helt konge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juli 2017 #133 Del Skrevet 5. juli 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Mhm. Kjempetrist. Tårer i øynene-trist. Har du sett den andre dramaserien som kom 1-2 år siden hvor Krister var med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. juli 2017 #134 Del Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Men slutten med t bag og Poseidon var helt konge Ja, det var det . Digger T-Bag. Han var en av de beste i hele serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juli 2017 #135 Del Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Ja, det var det . Digger T-Bag. Han var en av de beste i hele serien. Skulle ønske Brad kunne vært med /: Det var en genial karakter Veldig synd Mahone ikke var med, han var en av de jeg likte best. Digget når han, Brad og Kellerman lekte katt og mus i sesong 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juli 2017 #136 Del Skrevet 5. juli 2017 15 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Ja, det var det . Digger T-Bag. Han var en av de beste i hele serien. Bestilte nylig denne t-skjorten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2017 #137 Del Skrevet 5. juli 2017 Pause herfra. Over og ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. juli 2017 #138 Del Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Bestilte nylig denne t-skjorten Den var jo drit kul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juli 2017 #139 Del Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Den var jo drit kul. Men tror ikke jeg ville hatt den på meg i et barneselskap for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. juli 2017 #140 Del Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Men tror ikke jeg ville hatt den på meg i et barneselskap for å si det slik Ikke på butikken heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå