emilie123 Skrevet 30. juni 2017 #61 Del Skrevet 30. juni 2017 Hei! Er det lov for andre å skrive her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2017 #62 Del Skrevet 1. juli 2017 Tror nok at det er ment for alle ja. Jo flere jo bedre. Halv åtte er min klokke og det er så stille i nabolaget. Første juli...og vi er midt i sommeren. Anbefaler dere å dra ut og være i sommeren...og å sette pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 1. juli 2017 #63 Del Skrevet 1. juli 2017 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Tror nok at det er ment for alle ja. Jo flere jo bedre. Halv åtte er min klokke og det er så stille i nabolaget. Første juli...og vi er midt i sommeren. Anbefaler dere å dra ut og være i sommeren...og å sette pris på det. Det skal jeg gjøre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 1. juli 2017 #64 Del Skrevet 1. juli 2017 10 timer siden, emilie123 skrev: Hei! Er det lov for andre å skrive her? God formiddag. Så hyggelig at du vil delta. Her er det bare å slenge seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2017 #65 Del Skrevet 1. juli 2017 1 minutt siden, Gregor Clegane skrev: Det skal jeg gjøre i dag! Bra. Jeg har vært ute en liten tur i min nærskog allerede. Oppe grytidlig jeg, så da passer det fint når ingen andre er der ute. Bare jeg, dyrene og skogen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 1. juli 2017 #66 Del Skrevet 1. juli 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Bra. Jeg har vært ute en liten tur i min nærskog allerede. Oppe grytidlig jeg, så da passer det fint når ingen andre er der ute. Bare jeg, dyrene og skogen vår. Hørtes utrolig bra ut! Var det noe fuglekvitring eller elgesang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 1. juli 2017 #67 Del Skrevet 1. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 1. juli 2017 #68 Del Skrevet 1. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 1. juli 2017 #69 Del Skrevet 1. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 1. juli 2017 #70 Del Skrevet 1. juli 2017 18 timer siden, Gregor Clegane skrev: God formiddag. Så hyggelig at du vil delta. Her er det bare å slenge seg på. Så flott Det står her at jeg er sosial, men egentlig så er jeg en skikkelig skravlebøtte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2017 #71 Del Skrevet 1. juli 2017 Hvilket som helst tema kan snakkes om her. Ikke sikkert at vi alle vet noe om akkurat det som velges, men litt kommentarer kan det nok bli. 1 time siden, Gregor Clegane skrev: Hørtes utrolig bra ut! Var det noe fuglekvitring eller elgesang? Fugler! I massevis. Tror det er småttinger i redene nå og de vil ut og prøve vingene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 2. juli 2017 #72 Del Skrevet 2. juli 2017 Tjohei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juli 2017 #73 Del Skrevet 2. juli 2017 Samme til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 2. juli 2017 #74 Del Skrevet 2. juli 2017 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juli 2017 #75 Del Skrevet 2. juli 2017 Nå har jeg sittet og laget dunkebråk og hviskesyngelyder på verandaen min en god stund...helt til jeg forsto at det var det jeg gjorde. Musikk på ørene er en kilde til morsomme dansemooves selv når en sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 2. juli 2017 #76 Del Skrevet 2. juli 2017 Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juli 2017 #77 Del Skrevet 2. juli 2017 Det er sant. Joda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 2. juli 2017 #78 Del Skrevet 2. juli 2017 Hva var din umiddelbare reaksjon da du oppdaget din egen underholdning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juli 2017 #79 Del Skrevet 2. juli 2017 Lett flauhet som gikk over i et beskjemmet knis....deretter stillhet med hele meg. Helt jordbærmusestille satt jeg faktisk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 2. juli 2017 #80 Del Skrevet 2. juli 2017 Såpass, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå