Gå til innhold

Utenlandske jenter er arrogante mot norske gutter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha sjekket opp noen jenter på flere år. Trives med å være singel, men jeg snakker om den hverdagsrasismen som jeg omgår av utenlandske jenter. Greit at de ikke liker meg fordi jeg har norsk utseende, for smaken er som baken slik det heter på godt norsk. Problemet er at de ikke trenger å være så arrogante og kalde når de møter på en person som ønsker god kundebehandling. Jeg tror at utenlandske jenter har vært veldig slemme mot meg, minst 100 ganger. De er uhøflige, kalde og viser uhøflig og arrogant holdning. Jeg kan se i øynene deres at de hater meg, og er skeptiske og usikre.

Jeg har ALDRI sett på utenlandske jenter som "horer", og har aldri vært uhøflig mot noen personer. Respekterer alle mennesker, men føler at utenlandske generelt er veldig uhøflige mennesker. Det er min erfaring med utlendinger, og dette gjelder spesielt utenlandske jenter.  

Anonymkode: f864d...f04

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars deg

Anonymkode: 0ee23...dca

AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Anonymkode: beb8b...a5e

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må noen alltid lage tvillingtråder til andre tråder? Kjedelig.

Anonymkode: ac716...aec

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Utenlandske jenter er arrogante mot norske jenter også, hvis det er noen trøst.

Og hvis det får deg til å føle deg bedre kan jeg fortelle deg at mange utenlandske menn er direkte kjipe og krenkende mot norske kvinner, så det du opplever blir ganske lite i forhold til det kvinner opplever. 

Anonymkode: 8945b...fae

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Dikteren
Skrevet (endret)

:)

Endret av Dikteren
Skrevet (endret)

Teit tråd, men jeg opplever det helt motsatt av TS. Utenlandske damer er mye mer interessert i en norsk mann enn norske kvinner er. Det er min opplevelse. De kan flørte og gi klare signaler.

Endret av Lee Jones
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Lee Jones skrev:

Teit tråd, men jeg opplever det helt motsatt av TS. Utenlandske damer er mye mer interessert i en norsk mann enn norske kvinner er. Det er min opplevelse. De kan flørte og gi klare signaler.

Min erfaring som utenlandsk mann, er at de utenlandske kvinnene foretrekker norske etniske menn, istedet for oss. Selv blant våre egne ligger vi på bunnen når det kommer til attraktivitet.

Og før noen trekker "du må være kvinnehater eller ha dårlige holdninger"; nei, det er/har jeg ikke. 

Anonymkode: 155d2...bd5

• Nyttig 1
Skrevet

Det du opplever er ikke hverdagsrasisme, ærlig talt. Kan folk slutte å kaste rundt seg med rasisme-beskyldninger for den minste ting? Ingen kvinner, verken norske eller utenlandske, skylder deg noe. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser da stadig østasiatiske jenter med både yngre og eldre norske menn. 

Anonymkode: ba598...593

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utenlandske jenter er arrogante mot norske jenter også, hvis det er noen trøst.

Og hvis det får deg til å føle deg bedre kan jeg fortelle deg at mange utenlandske menn er direkte kjipe og krenkende mot norske kvinner, så det du opplever blir ganske lite i forhold til det kvinner opplever. 

Anonymkode: 8945b...fae

Er du sikker på dette? Har aldri opplevd at utenlandske menn har vært slemme mot norske kvinner, men helt klart er utenlandske jenter kjipe med meg :( 

Anonymkode: f864d...f04

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må noen alltid lage tvillingtråder til andre tråder? Kjedelig.

Anonymkode: ac716...aec

Det jeg tenkte også. Denne tråden var vell et forsøk på å være rebel lol

Anonymkode: 34a38...c4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...