AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #1 Del Skrevet 28. juni 2017 I dag fikk jeg en melding som gjorde meg litt lei meg og sint. For at de ikke kunne konfrontert meg mens jeg var der, i stedet for å sende meg melding dagen etterpå.. nå vil jeg ikke skrive den ekte situasjonen, fordi jeg ikke vil gjenkjennes. men lamoss si at jeg datet en jeg var forelska i da.. han ga meg komplimenter når vi var sammen, sa han likte å være med meg osv. Får så melding i dag om at jeg er så grusom å være med og at han aldri vil møte meg igjen. Jeg var frekk i kjeften og lite hyggelig. Kanskje folk var litt mer ærlige før sosiale media kom....for da måtte man kommunisere face to face. Her ventes det med å sende melding etterpå.. Anonymkode: b80ed...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #2 Del Skrevet 28. juni 2017 Tror nok ikke det. Uærligheten ble bare forlenget med måneder og år Anonymkode: 90ef6...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #3 Del Skrevet 28. juni 2017 Trolig fordi da rekker det å synke inn og man får tenkt over alt og sagt det man trenger å si. Reagerer man der og da får man ofte ikke frem de riktige ordene. Hvor mange ganger har du ikke tenkt i ettertid at åh søren skulle heller sagt det og det.. Mange tar også kritikk som krangling og reagerer med sinne når noen sier det de mener, og da er sms en grei arena for å gjøre det konstruktivt istedet for at det blir så mye styr med det. Anonymkode: 39799...5f8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #4 Del Skrevet 29. juni 2017 De kontakter iallefall deg direkte, selv om dwt ikke er helt ansikt til ansikt... Dette er vel tross alt mye bedre enn at de begynner å baksnakke deg ovenfor Gud og hvermann... Anonymkode: f21c2...030 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #5 Del Skrevet 29. juni 2017 Fordi man ofte trenger tid til å bearbeide og finne de rette ordene. Det er også 1000 ganger bedre å roe seg ned, få situasjonen på avstand, og SÅ ta en ting opp, enn å ha en spontanreaksjon der og da hvor man gjerne sier ting man ikke mener og overreagerer. Anonymkode: ce41f...198 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. juni 2017 #6 Del Skrevet 29. juni 2017 De har problemer med konfrontasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 29. juni 2017 #7 Del Skrevet 29. juni 2017 48 minutter siden, O.G. skrev: De har problemer med konfrontasjon. Herregud så forutinntatte mange av dere er. Dere svarer så bastant: folk kan ingenting, folk har både det ene og det andre som problem. At du/dere bare sitter og dømmer gudene vet hvem du peker på denne gangen sier jo veldig mye om deg, men det skjønner jo ikke du. Lag heller en ny diskusjon om det, i stedet for å svare ned alle trådene med hva du mener om folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. juni 2017 #8 Del Skrevet 29. juni 2017 1 time siden, fuglekvitter__ skrev: Herregud så forutinntatte mange av dere er. Dere svarer så bastant: folk kan ingenting, folk har både det ene og det andre som problem. At du/dere bare sitter og dømmer gudene vet hvem du peker på denne gangen sier jo veldig mye om deg, men det skjønner jo ikke du. Lag heller en ny diskusjon om det, i stedet for å svare ned alle trådene med hva du mener om folk. Atte hææææææ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 29. juni 2017 #9 Del Skrevet 29. juni 2017 1 minutt siden, O.G. skrev: Atte hææææææ? Ja? Halvparten av dere gjør jo ikke noe annet enn å klage. Det er ikke noe poeng i å svare her egentlig, dere klager på alt hele tiden, selvom de er greit for kvinneguiden at man skriver om diverse. Så slutt å skriv her da vel hvis det er så grusomt alt på kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #10 Del Skrevet 29. juni 2017 Ikke alle tenker like raskt i situasjonen. Noen må la ting synke inn, tenke over det, før de reagerer, og det er da egentlig bedre enn å reagere i øyeblikket. Da er i alle fall reaksjonen mer bearbeidet. Anonymkode: 0e44e...640 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. juni 2017 #11 Del Skrevet 29. juni 2017 2 timer siden, fuglekvitter__ skrev: Ja? Halvparten av dere gjør jo ikke noe annet enn å klage. Det er ikke noe poeng i å svare her egentlig, dere klager på alt hele tiden, selvom de er greit for kvinneguiden at man skriver om diverse. Så slutt å skriv her da vel hvis det er så grusomt alt på kvinneguiden. Ja, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #12 Del Skrevet 29. juni 2017 Det er jo litt enklere hvis man er konfliktsky Anonymkode: 28193...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå