Gå til innhold

Navnesøk på ssb.no er "ikke tilgjengelig" kun når jeg søker på "Fjotolf"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er sikkert litt spesielt å spørre om, men jeg ble så nysgjerrig og aner ikke hvor jeg ellers skulle spørre. :P

Jeg søkte på ulike navn her: https://ssb.no/navn?fokus=true

Og så søkte jeg på et som har samme forbokstav som Breiviks nye navn som kom opp siden jeg søkte på det den gangen jeg leste om navnebytte i avisa. Så søkte jeg igjen for å se om det var samme resultat, men når jeg søker på det navnet da får jeg beskjed " Navnesøk er dessverre ikke tilgjengelig. "

Når jeg søker på mange andre tilfeldige, både vanlige og uvanlige navn, så får jeg resultater. Hvorfor skjer dette?

Anonymkode: 076c7...731

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jaja, typisk at det nå kom resultat etter at jeg skrev dette. Testa mange ganger for å være helt sikker og det var kun på det navntet jeg fikk beskjeden.  Bare glem det...

Anonymkode: 076c7...731

AnonymBruker
Skrevet

når jeg skrev fjotolf og trykket enter kom det først opp navnesøk ikke tilgjengelig, så klikket jeg på søk og da kom det opp, deretter åpnet jeg siden på nytt skrev fjotolf og klikket enter og da funket det på første forsøk

Kanskje de setter alle som søker etter det på noen watch list og gjør det isteden for å gi resultatet første gang , hvem vet :P 

Anonymkode: 7f969...2e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...