Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #1 Skrevet 1. august 2002 En venninne av meg skal gifte seg snart og det er visstnok planlagt utdrikkingslag. Det som jeg synes er rart er at det er ingen av de som er invitert i bryllupet som er invitert til utdrikkingslaget? En annen jentegjeng som bruden bare er litt med er de som er bedt, mens ingen av oss andre som bruden har mye kontakt med. Det siste jeg hørte var at de hadde "glemt" å invitere oss (dvs. i vertfall tre av oss som burde være selvskrevne...) Greit nok når det gjelder meg, men de to andre er nært søskenbarn og SØSTER!!!!!!!!!!!!! Det er vel ingen som glemmer søsteren sin vel?:evil: (De har et godt forhold) Imidlertid var da festen allerede planlagt slik at det ikke ble plass til oss tre??? Men vi kunne eventuelt skaffe oss egen bil og følge etter!!!!!!!!! :ler: Slå den da!!!!!!! Blir nesten fristet til å ikke invitere henne i mitt utdrikkingslag, men jeg snur heller det andre kinnet til og viser meg som en større person, kanskje det svir mer.... Trodde hensikten med utdrikkingslag var at flest mulig av brudens venner skulle møte, og at disse i hovedsak også var de som skulle i bryllupet? Hva synes dere? Klem Vekten (litt snurt)
Gjest augustbrud 2003 Skrevet 1. august 2002 #2 Skrevet 1. august 2002 Det høres jo helt snålt ut - og egentlig ganske dårlig gjort. Jeg tror ikke jeg hadde droppet å be henne til utdrikkningslaget ditt, det kan det ikke bli noe bra av, og da gjør jo du akkurat det du misliker at andre gjør. Det var utrolig teit av dem (helt enig med deg), så får du bare tenke at du vet bedre og at hun/dem er dumme.
snowkid Skrevet 1. august 2002 #3 Skrevet 1. august 2002 Jeg må bare si en ting, det er uheldigvis lett å glemme å be noen i utdrikninglaget sitt. Min forlover ba meg skrive en liste med navn, begynte heldigvis litt tidlig slik at jeg kunne føre på flere ettersom jeg kom på noen som var glemt. Uheldigvis kom jeg på noen etter at laget var holdt :oops: . Men det er klart at søstra si burde man jo huske, om bruden har hatt kortslutning burde vel forloveren hatt omgang nok i toppen til å få det med seg? Synes så absolutt at du skal be henne i ditt utdrikningslag uten noe dikkedarrer. Vet forresten bruden at dere ikke kommer i utdrikningslaget, eller er det forloveren som har snubla?
Mailin Skrevet 1. august 2002 #4 Skrevet 1. august 2002 Men er brura med og planlegger dette? Er forlovaren med på det? Det er ikkje berre desse andre "veninnene" som har arrangert dette, då? Kanskje dei andre veninnene ville ha eit eget utdrikkingslag, men at de som er bryllupsgjestar også får eit? Synest det høyrtest merkeleg ut.
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #5 Skrevet 1. august 2002 Er dette bruden sin feil? :o Jeg mener; hos oss er utdrikkingslagene hemmelige for bruden, på forhånd. Da er det brudens forlover (eventuelt andre som arrangerer) som inviterer...!? Trodde dette var vanlig jeg, men jeg tar kanskje feil? Hva med å spørre bruden? Jeg er sikker på at hun vil ha alle de beste vennene sine med på utdrikkingslaget sitt!? Rart hvis hun inviterer dere i bryllupet hvis ikke! Håper det ordner seg!
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #6 Skrevet 1. august 2002 Neida, det er faktisk bruden og hennes forlover som har planlagt dette sammen. Eller forlover spurte hvem hun ønsket skulle bli bedt, og da hadde bruden ramset opp disse, men de har hatt tett kontakt angående "gjestelisten" hele tiden. Jeg har ikke tenkt å utelate henne i mitt, det var bare en liten :evil: som fløy i meg... Hilsen LilleMeg
Mailin Skrevet 1. august 2002 #7 Skrevet 1. august 2002 ??? :o Mystisk!! Kanskje ho tar det som ein fest for dei ho ikkje kunne be? Forhåpentlegvis er det ein god grunn for det. Berre så dumt at de andre vert lei dykk og føler dykk utelatt viss det ikkje var vondt meint. Håpar du får ein god og tilfredsstillande begrunning!
Mailin Skrevet 1. august 2002 #8 Skrevet 1. august 2002 ??? :o Mystisk!! Kanskje ho tar det som ein fest for dei ho ikkje kunne be til bryllupet? Forhåpentlegvis er det ein god grunn for det. Berre så dumt at de andre vert lei dykk og føler dykk utelatt viss det ikkje var vondt meint. Håpar du får ein god og tilfredsstillande begrunning!
Gjest CEL Skrevet 1. august 2002 #9 Skrevet 1. august 2002 Jeg er sjokkert! Men man har jo hør om slike ting før... Jenter kan være utrolig slemme hvis de bare vil! Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men jeg har selv opplevd slike ting (ikke utdrikningslag, men 'vanlig fest'). I dette tilfellet var jeg også selvskrevet, men ble ikke gjort oppmerksom på at man måtte kjøpe billett for å være med. Dette hadde mine såkalte veninner glemt å fortelle... CEL
scorpion73 Skrevet 1. august 2002 #10 Skrevet 1. august 2002 Jeg synes dette høres utrolig ut. I mitt utdrikkingslag, var det jentene som var bedt i bryllupet, som var der, men når det er sagt så var alle våre gode venner bedt i bryllupet, så her var ingen gjemt eller glemt. Jeg synes ihvertfall det høres helt rart ut, dersom ikke vennindene som er bedt i bryllupet blir invitert i utdrikkingslaget.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #11 Skrevet 6. august 2002 Hei igjen! Takk for mye støttende respons... Situasjonene har nå endret seg radikalt. Søsteren til bruden har visstnok hatt en "oppvask" med både brud og forlover, slik at nå er alt omorganisert. Resultatet er at det kun blir venninnemiddag med alle tilstede, og ikke no mer sprell etter brudens ønske. Noe stusselig synes jeg, men vi ble nå bedt nå da... Det har visstnok vært en del misforståelser mellom brud og forlover, noe begge faktisk var skyld i, men som nå ble oppklart. Fikk beskjed om middagen igår, den skal være lørdag. Noe kort frist, men jeg gjorde miner til slett spill, etter at forloveren krøp til korset og ringte oss alle som tidligere ikke var invitert. Sa jatakk, men tenker jo mitt om både brud og forlover.... Klem Lille meg
Gjest MicroMy (ikke innlogget) Skrevet 6. august 2002 #12 Skrevet 6. august 2002 Det er da ikke mulig!!! Det er imidlertid hyggelig at det løste seg. I mitt tilfelle har jeg gjordt det jeg kan for at alle brudens venninner skal være tilstede. Det er tross alt hennes dag! Lykke til! Micro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå