AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #1 Skrevet 28. juni 2017 Jeg tok CT av bekken på mandag, er det noen som vet når man kan vente svar? Undersøkelsen ble gjort på unilabs dersom det har noe å si. Anonymkode: 80f1c...30e
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #2 Skrevet 28. juni 2017 Når legene hos røntgeninstituttet har tolket bildene sendes tolkningen elektronisk til legen din. Legen din er ansvarlig for å meddele svaret til deg. Anonymkode: 55510...ea8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #3 Skrevet 28. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok CT av bekken på mandag, er det noen som vet når man kan vente svar? Undersøkelsen ble gjort på unilabs dersom det har noe å si. Anonymkode: 80f1c...30e Det kan gå alt fra 1-2 uker. Tok MR hos Unilab og svaret kom i underkant av 2 uker. Anonymkode: 033e3...ecc
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #4 Skrevet 28. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kan gå alt fra 1-2 uker. Tok MR hos Unilab og svaret kom i underkant av 2 uker. Anonymkode: 033e3...ecc Takk for svar, da har jeg noe å gå utifra. Jeg frykter jeg har et eller annet kjipt i kroppen så jeg venter litt i spenning på tilbakemelding. Jeg har mye vondt i leveren så jeg tenker litt forskjellige mørke tanker om dagen. Jeg fikk allerede på ultralyd påvist brokk i lysken, men jeg tror ikke det forklarer smertene jeg opplever i leveren. Vel takk for opplysende svar, da stålsetter jeg meg for en uke/ to til med venting. Anonymkode: 80f1c...30e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå