Gå til innhold

Geitekillingen som kunne telle til 10. 000

Gjest Catalina Culès

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

@Winza

Anonymkode: a8c76...b3e

Kan dere gi faen med å tagge meg i disse telletrådene?! Har sagt det tusen ganger, er dere døve?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Winza said:

Kan dere gi faen med å tagge meg i disse telletrådene?! Har sagt det tusen ganger, er dere døve?...

Ro deg ned, du har aldri sagt det til meg før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ro deg ned, du har aldri sagt det til meg før. 

Jeg har skrevet dette i denne tråden flere ganger, jeg har rapportert denne tråden og håper noe blir gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Winza said:

Jeg har skrevet dette i denne tråden flere ganger, jeg har rapportert denne tråden og håper noe blir gjort..

Tråden er på 115 sider, du er ekstremt naiv om du tror at alle har lest alle sidene i en tråd  hvor man teller til 10 000.  Har rapportert deg for avsporing og personangrep. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er på 115 sider, du er ekstremt naiv om du tror at alle har lest alle sidene i en tråd  hvor man teller til 10 000.  Har rapportert deg for avsporing og personangrep. 

Rapportert meg? Det er du som driver og tagger meg, og det 2 ganger! Dere kan fint nevne brukernavn uten å tagge og plage andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Winza said:

Rapportert meg? Det er du som driver og tagger meg, og det 2 ganger! Dere kan fint nevne brukernavn uten å tagge og plage andre...

Rapportert igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...