Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sjokolade generelt is da shit. Veldig glad i snickers, toppris og risbrød.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

Toblerone, Walters mandler, Monolit, Melkesjokolade, Twix, Crispo.... Nam! Det er trolig enklere å si hva jeg unngår enn å peke ut en favoritt.
Det jeg unngår er for øvrig Fruktnøtt (rosiner har ingen ting i sjokolade å gjøre), Bounty og alt annet med kokos (liker ikke kokos) og Snickers og alt annet som smaker av peanøtter (liker ikke peanøtter). 

Skrevet

Stratos, kinderegg også var det før en kjekssjokolade som het Max😍 Den savner jeg! I tillegg bestiller jeg milkeyway crispy rolla på ebay🙊 skjønner ikke at de sluttet å selge de i Norge!

Skrevet

Sjokolade !! :ninuskapus: liker så mange at det er vanskelig å velge. Kan nevne noen. Toppris, melkesjokolade , Daim, Stratos , center osv 😍❤️:rodmer::sjokolade: gleder meg sykt til lørdag nå. :arwen:

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Reader81 skrev:

Hav syns dere ? Jeg liker best firkløver og cuba. Liker også melkesjokolade, kvikk lunch,. lion og twix. 

Troika

Cuba

Mandelstang

Lion

Operamints

New Energy

After eight :sikle:

Anonymkode: f9861...ad0

Skrevet

Elsket alt med melkesjokolade før, men etter jeg gikk over til plantebasert kosthold synes jeg at melkesjokolade smaker litt surt, sånn sur melk/fjøs light. :hoho:

Nå går det ofte i den mørke sjokoladen med blåbær fra Änglamark. <3 

AnonymBruker
Skrevet

Stratos med nøtter! Den selges kun i enkelte kjeder og er nesten litt eksklusiv.. 

Cuba

Og fra smågodthylla: Nidar Spesial småsjokolade! 

Anonymkode: 9cbb7...eac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, FantasDick skrev:

Elsket alt med melkesjokolade før, men etter jeg gikk over til plantebasert kosthold synes jeg at melkesjokolade smaker litt surt, sånn sur melk/fjøs light. :hoho:

Nå går det ofte i den mørke sjokoladen med blåbær fra Änglamark. <3 

Her også,eller IChoc white nougat crips <3

Anonymkode: a325b...ced

Skrevet
6 timer siden, Simbyxor skrev:

Men jeg hater fruktnøtt, for den gjorde meg syk.

Jeg klør i halsen av denne sjokoladen.

Er den djevelens verk?

Gjest making.a.mess
Skrevet

Jeg liker flere sjokolader men Ingen slår Freia melkesjokolade 

Skrevet

Jeg savner stratosbarene fra 1990-2000-tallet og spesielt den med nøtter 😣 Baren nå er ikke i nærheten av den gamle. 

• Liker 2
Gjest Peanut
Skrevet
7 timer siden, applestories skrev:

Lohengrin, mokkabønner, troika, Freia melkesjokolade.

(jeg har skjønt at man visstnok må være gammel for å like slikt, men tenk hvor mange flere år jeg kan nyte det når jeg visste at jeg likte det allerede som liten!)

Gammel? Aldri for gammel til å nyte noe som er så digg  ^^, 

Mokkabønner! Beste av to verdener :rodmer:

Skrevet

Melkerull fra Nidar og Helnøtt fra Freia 😍

Må være iskalde da.

Skrevet

MILKY WAY:hjertesmil:....rett fra kjøleskapet 

Skrevet

Det meste av sjokolade er digg. Akkurat nå så har jeg dilla på Freia melkesjokolade med lakris, kjempe godt :)

AnonymBruker
Skrevet

Kinder maxi/bueno, vanlig melkesjokolade, Toppris, Stratos dobbel(RIP), Lion, Kvikk lunsj, melkerull, 

Anonymkode: 4dc54...0c3

Skrevet

Jeg glemte også nidars melke og mokka kombinasjon. Den er veldig god

AnonymBruker
Skrevet

Mokkabønner, Firkløver, Melkesjokolade, Anton Berg Plomme i Madeira

Anonymkode: 72d0a...f3d

Skrevet (endret)

Jeg spiser sjelden sjokolade nå, men de jeg liker/likte best var de med masse greier i - Caramello, Lion, Crispo, Melkebart og Kinder Maxi, Snickers, Mars, Twix, Crunchie, Daim, Walters Mandler, Lohengrin, Kremtopper, Bounty. Og Toblerone - vanlig og hvit.

Endret av Pringle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...