AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #1 Skrevet 28. juni 2017 Jeg var på vei til et sted, en mann skubber borti meg med vilje. Det merker jeg på holdningen hans, deretter bråsnur han seg og skriker: se deg for, bruk øya i et høyt og meget frekt tonefall. Han må ha sett meg, og han skubbet borti meg med vilje. Å heve stemmen var høyst unødvendig, og det var isåfall han som burde ha sett seg for når han går i mot en person, later som ingenting for å snu seg og skrike meg inn i øret. Han står da oppi med. Maks 30 cm i fra meg. Jeg svarte ikke men sto bare og så på han og var mest glad for at jeg ikke falt. Da går han til slutt med hendene i lommen mot stedet jeg skal til og forsvinner. Burde man ha løpt etter han? Burde man ha svart han? Isåfall, hva da? Hvorfor tror dere han skrek etter en person som gikk mange meter bak han for å skubbe borti meg med vilje? Hvorfor kunne han ikke ha sagt hvis dette var tilfellet: Unnskyld, du står i veien, kan du flytte deg? Er ikke det vanlig folkeskikk? Tenkte han ikke over at man kunne ha falt og skadet seg når han skubber borti folk med vilje? Anonymkode: 09917...c72 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #2 Skrevet 28. juni 2017 Oppå det vil jeg si: TENKER han seriøst ikke over at jeg er 160 høy, han er 180 og dobbelt så stor som meg når han skubber borti folk? Anonymkode: 09917...c72
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #3 Skrevet 28. juni 2017 En ting til: Det som virker med denne mannen er: Han virker som en "typisk vålerenga fyr" i oppførselen, han er meget høyrøstet, han gjør dette ofte tror jeg (syns det var noe kjent med ansiktet), også tror jeg han HATER kvinner. Det høres litt rart ut, men jeg tror han er den mannsjåvinisten av en eller annen grunn, for han skriker bare til og etter kvinner. Anonymkode: 09917...c72 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #4 Skrevet 28. juni 2017 Hadde tenkt at det var forsøk på å stjele lommeboka mi og sjekket lommene Tipper jeg ikke hadde giddet bry meg noe særlig, finnes mange mentalt tilbakestående mennesker som kan reagere slik fordi de ikke er normale eller tenker normalt Anonymkode: bd094...6fb 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #5 Skrevet 28. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde tenkt at det var forsøk på å stjele lommeboka mi og sjekket lommene Tipper jeg ikke hadde giddet bry meg noe særlig, finnes mange mentalt tilbakestående mennesker som kan reagere slik fordi de ikke er normale eller tenker normalt Anonymkode: bd094...6fb Mulig. Rart at noen gjør sånt. Anonymkode: 09917...c72
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #6 Skrevet 28. juni 2017 Tenk hvis jeg falt eller noe når han skubbet borti meg. Selvom det bare er skubbing så er det mye for meg som er så liten i forhold til han. Tenker ikke folk over hva de gjør? Han kunne skubbet borti en på sin størrelse i stedet. Anonymkode: 09917...c72
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #8 Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Typisk menn... Anonymkode: 5010a...ce2 Nei, det er det ikke. Mange er vanlig høflig. Sjeldent jeg blir skreket til og nesten dyttet. Det er heldigvis ikke typisk de mennen jeg kjenner. Mulig det er sånn for deg. Anonymkode: 09917...c72 3
Invicta Skrevet 28. juni 2017 #9 Skrevet 28. juni 2017 Jeg hadde tenkt at han der er det noe galt med, holdt meg unna og ikke sagt et ord. Håper jeg. 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #10 Skrevet 28. juni 2017 Etter han har kalt meg opp så småløper han i fra stedet. Brå-snur og løper i mot meg igjen. Så forsvinner han. Merkelig oppførsel. Det skulle tatt seg ut at jeg gjorde alt dette i mot han. Anonymkode: 09917...c72
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #11 Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, Invicta skrev: Jeg hadde tenkt at han der er det noe galt med, holdt meg unna og ikke sagt et ord. Håper jeg. Enig. Jeg svarte ikke. Jeg sto bare helt stille. Han legger hodet på skakke og gjeiper nesten til slutt. Anonymkode: 09917...c72
Gjest Mayana Skrevet 28. juni 2017 #12 Skrevet 28. juni 2017 Tror jeg bare hadde stått og glodd på fyren, muligens rynket øyenbrynene litt nedover men ikke sagt noe. Ville tenkt at mannen var en av to ting; enten narkoman med et ustabilt humør som jeg ikke ville tirre noe mer eller en som likte å tirre på seg folk og få ut aggresjon på tilfeldige fordi han var bitter på livet.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #13 Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Etter han har kalt meg opp så småløper han i fra stedet. Brå-snur og løper i mot meg igjen. Så forsvinner han. Merkelig oppførsel. Det skulle tatt seg ut at jeg gjorde alt dette i mot han. Anonymkode: 09917...c72 Høres virkelig ikke ut som en du vil begynne å krangle med! Jeg ville bare kommet meg unna. Anonymkode: ec895...dfd 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #14 Skrevet 28. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på vei til et sted, en mann skubber borti meg med vilje. Det merker jeg på holdningen hans, deretter bråsnur han seg og skriker: se deg for, bruk øya i et høyt og meget frekt tonefall. Han må ha sett meg, og han skubbet borti meg med vilje. Å heve stemmen var høyst unødvendig, og det var isåfall han som burde ha sett seg for når han går i mot en person, later som ingenting for å snu seg og skrike meg inn i øret. Han står da oppi med. Maks 30 cm i fra meg. Jeg svarte ikke men sto bare og så på han og var mest glad for at jeg ikke falt. Da går han til slutt med hendene i lommen mot stedet jeg skal til og forsvinner. Burde man ha løpt etter han? Burde man ha svart han? Isåfall, hva da? Hvorfor tror dere han skrek etter en person som gikk mange meter bak han for å skubbe borti meg med vilje? Hvorfor kunne han ikke ha sagt hvis dette var tilfellet: Unnskyld, du står i veien, kan du flytte deg? Er ikke det vanlig folkeskikk? Tenkte han ikke over at man kunne ha falt og skadet seg når han skubber borti folk med vilje? Anonymkode: 09917...c72 Løpt etter ? Hva er det du skal løpe etter han for? Du risikerer jo at han skader deg. Han har tydelegvis en dårlig dag og er drittsur. Bare til å ignorere og gå videre. Så mye stress som folk har idag så blir det slik Anonymkode: bbb62...489 1
EvaLena Skrevet 28. juni 2017 #15 Skrevet 28. juni 2017 Hvorfor bry seg. Hadde bare gått videre jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #16 Skrevet 28. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres virkelig ikke ut som en du vil begynne å krangle med! Jeg ville bare kommet meg unna. Anonymkode: ec895...dfd Nei. Jeg gjorde ikke det. Hadde jeg sagt han i mot så hadde han blitt enda surere tror jeg. Det virket som om at han gikk ute for å lete etter noen å krangle med. Ingen solstråle med andre ord. Anonymkode: 09917...c72
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #17 Skrevet 28. juni 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typisk menn... Anonymkode: 5010a...ce2 Hvordan i huleste er dette typsik "menn "? Det er ingenting her som kjen etegner en mann. Appropo humøret og humørsvingninger som er sentralt i denne tråden. Så er jo kvinner værst på den biten. Så man kan da ikke si typisk menn når kvinner er værre Anonymkode: bbb62...489
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #18 Skrevet 28. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan i huleste er dette typsik "menn "? Det er ingenting her som kjen etegner en mann. Appropo humøret og humørsvingninger som er sentralt i denne tråden. Så er jo kvinner værst på den biten. Så man kan da ikke si typisk menn når kvinner er værre Anonymkode: bbb62...489 Kvinner har humørsvingninger en uke i måneden. Menn har humørsvingninger hver dag året rundt Anonymkode: 1e3c0...51e 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #19 Skrevet 28. juni 2017 Min erfaring er at menn er de som oftest er flinke til å gi plass/ikke bare gå rett frem, mens spesielt unge kvinner mener alle skal skvette ut av vegen for å de skal frem med pappkruset og mopphunden. Anonymkode: dee34...f92
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #20 Skrevet 30. juni 2017 Hadde hvertfall ikke løpt etter, men ville nok sagt tilbake at det var han som gikk på meg. Muligens var denne karen rusa, så da var det nok likegreit å ikke trigge han noe mere. Anonymkode: 9b483...2ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå