Gå til innhold

jeg vil ha uføretrygd

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Tror du alle andre har lyst til å slepe seg opp i otta og dra på jobb hver dag, for deretter å betale skatt som igjen betaler din uføretrygd ??

Jeg tror på ingen måte du er syk. Du er bare sutrete, egoistisk og giddalaus. Har du noengang klart å holde på en jobb, tatt skolearbeid seriøst selv om det var "press", tatt ansvar....????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Tror du alle andre har lyst til å slepe seg opp i otta og dra på jobb hver dag, for deretter å betale skatt som igjen betaler din uføretrygd ??

Jeg tror på ingen måte du er syk. Du er bare sutrete, egoistisk og giddalaus. Har du noengang klart å holde på en jobb, tatt skolearbeid seriøst selv om det var "press", tatt ansvar....????

tsk tsk.

HVA VET DU??? Nå vil jeg først ha et langt foredrag (ja et foredrag) fra deg OM MEG!

Takk..jeg venter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke noe mer om deg enn det du har gitt uttrykk for i denne tråden. og jeg sitter ikke akkurat igjen med et inntrykk av ei jente som er sympatisk og ressurssterk.

Jeg er ikke interessert i å holde noe foredrag om deg. Jeg spurte deg noen spørsmål. Besvar dem isteden du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg vet ikke noe mer om deg enn det du har gitt uttrykk for i denne tråden. og jeg sitter ikke akkurat igjen med et inntrykk av ei jente som er sympatisk og ressurssterk.

Jeg er ikke interessert i å holde noe foredrag om deg. Jeg spurte deg noen spørsmål. Besvar dem isteden du....

Når du uttaler deg såpass mye om meg, så syns jeg det er rart du ikke vet enda mer :)

Har aldri sagt jeg er ressurssterk. Men hva er sympatisk med dette å gjøre? Hva så hvis jeg ev.t ikke er sympatisk? Fortell hva slags sammenheng det har med meg og min attføring eller uføretrygd.

At du skal sitte her å dømme og fortelle MEG hvordan jeg er, er helt patetisk. Sier mer om deg enn hva det gjør om meg for å si det sånn. Du høres ikke særlig intelligent ut. For hadde du vært intelligent ville du prøvd å oppmuntre meg (som noen FÅ her har gjort) til å søke jobb eller skole, og ikke bare skyte på meg som person.

Ja jeg har jobbet i telenor i 2 år. Har også tatt vgs. fornøyd?

Noe mer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Men hvorfor vil du på attføring da?

Er det ikke bedre å gjøre sånne ting av seg selv. Det hjelper også mye på selvtilliten. Å uttrette ting på egen hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du starter en tråd på et såpass stort forum som dette - med utgangspunkt at du ikke vil jobbe - "det er ikke deg" (dette skrev du selv), må du regne med reaksjoner av annet slag enn du kanskje kunne tenke deg.

Og ja, dette sier ganske mye om personlighet i mine øyne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Oppmuntre deg??

Du VIL jo ikke jobbe. Og du VIL bare gå hudpleie.

Sutre sutre....

Jeg har skrevet at jeg ikke VIL og at jeg ikke KAN!

Get it?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du skrev litt lenger opp her at du ikke kan jobbe. Hva i all verden skal du med en utdannelse da?

Hvorfor får man attføring da?

Forhåpentligvis vil jeg bli ATTFØRT ut igjen i arbeidslivet.

da har jeg en skole...penger...sikkerthet.

Og når jeg da er utdannet innenfor noe jeg virkelig liker, da tror jeg ikke det vil bli et så stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har bestemt meg for å ikke jobbe.

Vil aldri jobbe jeg, det er bare ikke "meg" :)

Nei, I don't get it - les ditt eget innlegg - jeg har hjulpet deg med uthevingen her.

Og melder meg med dette ut av diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Når du starter en tråd på et såpass stort forum som dette - med utgangspunkt at du ikke vil jobbe - "det er ikke deg" (dette skrev du selv), må du regne med reaksjoner av annet slag enn du kanskje kunne tenke deg.

Og ja, dette sier ganske mye om personlighet i mine øyne også.

personlighet?

da syns jeg du skal lære deg å bli litt mindre forutinntatt. For du kan da virkelig ikke mene at du vet særlig mye om meg ut i fra dette jeg skrev. uansett, så må man kunne holde seg saklig.

dessuten har jeg skrevet mye mer enn at det ikke bare er meg. les de andre innleggene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, I don't get it - les ditt eget innlegg - jeg har hjulpet deg med uthevingen her.

takk :) move on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor får man attføring da?

Forhåpentligvis vil jeg bli ATTFØRT ut igjen i arbeidslivet.

da har jeg en skole...penger...sikkerthet.

Og når jeg da er utdannet innenfor noe jeg virkelig liker, da tror jeg ikke det vil bli et så stort problem.

Men du sier jo at du ikke kan jobbe. Men når du bare får utdannelsen gjennom attføring da kan du jobbe da? Skjønner ikke det jeg. Du kan vel betale for utdannelsen din du som alle andre må. Du blir jo ikke noe friskere og klar til å jobbe om du tar en utdannelse med eller uten attføring: Skjønner du hva jeg prøver å si her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går jo helt i ring.....

"Vil ikke jobbe, kan ikke jobbe, kan jobbe litt, kan jobbe hvis jobben er kul nok, kan jobbe hvis ikke det er noe press, vil ikke jobbe da det ikke "er meg", kan ikke jobbe da det vil bli økonomisk rot."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skrevet at jeg ikke VIL og at jeg ikke KAN!

Get it?

Du VIL ikke "fordi det bare ikke er deg..."

Og du sier du vet du må overdrive kraftig...

Om du tror dette er en god start å starte et innlegg hvor du åpenbart jakter på sympati, samtidig som du sier klart ifra at du ikke gidder, så kunne du ikke tatt mer feil.

Dette klarer du ikke å ro deg ut av.

Et sted må vi alle begynne og vi kan ikke få alt i fanget når noe ikke er akkurat slik vi helst skulle ønske.

Enten er man så syk at man ikke kan jobbe og noen får innvilget uføretrygd fordi de faktisk har behov for det, andre er slik du fremstiller: late og gidder ikke fordi det er mer behagelig å gå hjemme og slenge.

Det er utnytting av systemet og jeg håper du ikke får det til.

Bli voksen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk mest imponert at trådstarter selv etter å ha fått såpass entydlige melding fortsatt er her og prøver å forsvare sin "rett" til ikke å ville jobbe, og fortsatt tror at noen vil støtte dette valget.. - og nesten virker "sår" når h*n får motbør :klø: :klaske:

Jeg har bestemt meg for å ikke jobbe.  

Vil aldri jobbe jeg, det er bare ikke "meg"  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tipper dette er et tulleinnlegg - innleggene fra denne personen er jo inkonsistente fra ende til annen. Dersom det ikke er tull, vil også jeg gjerne kondolere. Håper du ikke får penger - jeg er ikke interessert i å betale for din latskap. Synes forresten også at du bør ha litt respekt for de som faktisk er uføretrygdede, ikke på grunn av latskap, men av "sykdom, skade eller lyte", som det står i loven. Og tenk på at det er sånne som deg som skaper et tidvis dårlig bilde av de uføre. Også håper jeg at du blir en flink hudpleier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hviken innstillig er dette? og det er til deg våre skattepenger skal gå til. Håper du aldri får det. Heldigvis er det blitt mye strengere nå enn før, så jeg tror ikke du får det heller! :evil: . Hva med å ta tak i problemene sine , og forsøke å gjøre noe for å få det bedre, men nei du vil vel heller være en jævla snylter du.

Og hvor stor selvrespekt tror du du vil få etterhvert , når du vet at andre betaler for deg, og inners inne vet du at du kan klare å jobbe. Tror ikke du blir noe bedreav depresjonen din akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...