AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #1 Skrevet 28. juni 2017 Altså, jeg vet jeg må oppgi tlfnr, og facebook(?), men når jeg har laget profilen, hva skjer da? Kan mine fb venner se at jeg er på tinder? Kan jeg ha et anonymt bilde en stund? Anonymkode: 839db...009
JackIost Skrevet 28. juni 2017 #3 Skrevet 28. juni 2017 Nå du begynner å bruke Tinder kommer det opp "[navnet ditt] is now on Tinder" i newsfeeden til alle på vennelista di, men det gjør vel ikke noe? Neida, jeg bare tuller, ingen får vite noe, og du velger selv hvilke bilder du vil ha. Det eneste man henter er fornavnet ditt fra Facebook, men om du ikke har bilder som viser deg vil det i praksis være anonymt. Ikke at jeg ser vitsen, om ingen ser hvem du er, hvordan skal de da bli interessert i deg? Kommer jo an på hvorfor du vil på Tinder, da. Men blant single er det heller regelen enn unntaket å henge der, så hvorfor så viktig å skjule det for andre?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #4 Skrevet 28. juni 2017 ingen får vite det, og du kan ha anonymt bilde. Men med anonymt bilde skal det mye til at du får noen matcher i det heletatt, så hva er da poenget? Skal du bare inn for å spionere på hvem andre som er der? Anonymkode: 8a78a...ac0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå