AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #1 Skrevet 28. juni 2017 Hva slags trening/kosthold anbefales for å få bort dobbelthaken? Anonymkode: 849de...aa7
Roci Skrevet 28. juni 2017 #2 Skrevet 28. juni 2017 Det er ikke noe spesiell trening eller kosthold som får vekk dobbelthake. Hvis du har dobbelthake fordi du er overvektig, må du gå ned i vekt gjennom sunt kosthold og tilstrekkelig fysisk aktivitet for å bli kvitt den.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #3 Skrevet 28. juni 2017 Spis mindre. Det går ikke an å punktslanke, så hva som forsvinner av fett er det ingenting du kan gjøre noe med Anonymkode: 1b80f...1c6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #4 Skrevet 28. juni 2017 (endret) 25 minutter siden, Roci skrev: Det er ikke noe spesiell trening eller kosthold som får vekk dobbelthake. Hvis du har dobbelthake fordi du er overvektig, må du gå ned i vekt gjennom sunt kosthold og tilstrekkelig fysisk aktivitet for å bli kvitt den. Er langt ifra overvektig men har likevel en hake som plager meg. Veier nok rundt 53-55kg Anonymkode: 849de...aa7 Har endret innlegget i henhold til de nye reglene om høyde og vekt. Les festet innlegg.sofie777, mod Endret 28. juni 2017 av sofie777
Roci Skrevet 28. juni 2017 #5 Skrevet 28. juni 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er langt ifra overvektig men har likevel en hake som plager meg. Veier nok rundt 53-55kg Anonymkode: 849de...aa7 Har endret innlegget i henhold til de nye reglene om høyde og vekt. Les festet innlegg.sofie777, mod Skjønner, da må du nok prøve noe annet. Kanskje du kan Google "Face Yoga" eller noe slikt for å finne øvelser som kan stramme opp musklene under haken, mulig det kan hjelpe?
mapanda Skrevet 28. juni 2017 #6 Skrevet 28. juni 2017 Dobbelt hake har ikke noe med hvor mye du veier å gjør, det handler om fettprosent og antall kilo fett du har på kroppen. Vil du ha bort denne anbefaler jeg at du spiser magere mat, det vil hjelpe. Få ned fettprosenten, gå/løp/jogg på trening, dette bryter ned fett, gjør noe styrkeøvelser i tillegg, så forbrenner du også litt fett etter trening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå