Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2005 #1 Del Skrevet 5. januar 2005 For 2 mnd siden kjøpte jeg et par støvletter på euro sko ( sånn med spiss hel). Nå går de opp i sømmingen.. På toa er begge begynte og åpne seg, og helen har revnet.. ( altså det "trekket"ute på helen) Jeg har ikke lenger kvitteringen og støvlettene var på salg.. Men alikvel!! De kostet jo 400 kr. Litt lenger enn 2 mnd bør de jo holde. HVa bør jeg gjøre.. Denne går kanskje litt under forbruker og økonomi, men jeg tar den her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 6. januar 2005 #2 Del Skrevet 6. januar 2005 Det første du bør gjera er å gå til Eurosko og klaga. Dersom det fører fram så er problemet løyst, om ikkje så går det an å sjå på andre tiltak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trappetrollet Skrevet 6. januar 2005 #3 Del Skrevet 6. januar 2005 Tips: Lag en egen mappe i skrivebordet til kvitteringer. Du kan jo høre med butikken, men om de krever kvitteringen så er det nok lite du får gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 6. januar 2005 #4 Del Skrevet 6. januar 2005 Tror egentlig ikke du skal trenge kvittering når det gjelder reklamasjon. Gjelder vel mer hvis du vil ha pengene tilbake. Har i allfall ikke jeg hatt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2005 #5 Del Skrevet 6. januar 2005 Kjøpte også et par støvletter på salg der før jul. Den fjerde gangen jeg brukte dem var såla på hælen på den ene borte og jeg gikk på metallet. Glatt og livsfarlig. Fikk aldri rotet meg til å reise ut og klage, så jeg tar dem bare til skomakeren. Men jeg har en venninne som også opplevde noe lignende og hun fikk nye støvletter på minuttet. Så dra til butikken og klag din nød du. De vil jo kunne se på sålene hvorvidt de er brukt mye eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyending Skrevet 6. januar 2005 #6 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg gikk på skoringen for å klage på noen sko.. Det var sånne ballettsko som etter en mnd normalt bruk var helt utslitt.. Den dagen jeg skulle levere de så hadde jeg glemt kvitteringa hjemme, da nekta de å ta imot skoene ( og i følge forbrukerkjøpsloven så har de faktisk lov til det ), dagen etter så kom jeg tilbake og da kunne de feste på en knapp som var falt av, men ellers var det min egen feil at skoene var så slitt.. Endte med at jeg fikk henvisning til forbrukerrådet... Dit kom jeg meg dog aldri.. Jeg handler hvertfall ikke sko der igjen.. Jeg håper for din skyld at eurosko har annen praksis, for slik som skoringen holder på går det faktisk ikke ann å holde på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå