AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #1 Skrevet 28. juni 2017 Jeg har satt meg opp på to ventelister på to forskjellige oppdrettere. En som skal ha kull i vinter og en som skal ha kull i sommer. Må jeg si ifra at jeg står på to ventelister? Det er jo ett halvt år mellom så oppdretteren har god tid på å få nye kjøpere også. Redd tispa går tom eller noe. Eller får få valper. Anonymkode: d03f3...4ff
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #2 Skrevet 28. juni 2017 Altså kull neste sommer. 2018 Anonymkode: d03f3...4ff
Rainbow Skrevet 28. juni 2017 #3 Skrevet 28. juni 2017 Du trenger ikke si ifra. Vi står på venteliste hos tre oppdrettere. Ventelista er nok full av folk, så man er ikke i kronologisk rekkefølge etter når man meldte seg, men etter hva man kan tilby hunden og hva man har fortalt om preferanser. De fleste oppdrettere regner nok med du står hos flere når du er veldig interessert, og det er tid mellom kullene i tillegg, så du får jo gitt beskjed dersom det blir valp fra det første kullet. Du vet jo ikke om hun går tom som du sier, eller om det blir født valp av det kjønnet du ønsker.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #4 Skrevet 28. juni 2017 Trenger ikke si fra om det, man har jo aldri garanti om valp fra noen så lenge før. Bare husk å si fra til de andre med en gang du har booket en valp og betalt håndpengene. Anonymkode: bfb71...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå