Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I januar så bestemte jeg meg for at NÅ skulle jeg gå ned i vekt. I januar så veide jeg 96 kg. Nå i slutten av juni veier jeg 82. Men, det er en ting jeg ikke forstår helt. Jeg har timeglassfigur og jeg har alltid vært kraftig i beina med store hofter og rumpe. Jeg er mye sterkere i beina enn samboeren min som er veldig godt trent. Uansett, poenget var at disse kiloene som raser av meg ser ikke ut til å ha noen innvirkning på beina mine? Må jeg bare leve med at jeg kommer til å ha store hofter og rumpe?

Jeg begynner jo å lure etter hvert på hvor disse kiloene har forsvunnet. Men man er jo trossalt sin egen verste kritiker så kanskje jeg ikke ser det så godt selv.

Og en annen ting til, det er INGEN som trodde på meg når jeg sa at jeg veide 96 kg. Både venniner og legen min har sett meg i undertøy og gjettet max 80 på mitt tyngste. Har lest utallige tråder ang. dette men jeg blir ikke klok. Veier noen bare mer enn andre?

Jeg er stolt over meg selv da. Utrolig hva en helomvending i kostholdet samt trening kan gjøre. Målet er rundt ca 73-75 kg. Da jeg veide 69 kg så jeg nesten litt syk ut. Er for øvrig 27 år.

Vet egentlig ikke helt hva målet med dette innlegget var, men er vel bare ute etter andres erfaring :)

Har endret innlegget i henhold til de nye reglene om høyde og vekt. Les festet innlegg.

sofie777, mod

Endret av sofie777
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil si du har vært kjempeflink! 😄 Utover det så vet jeg ikke helt, men ser på meg selv at jeg går nes rundt rumpe å lår, selv om 90% av fettet på kroppen sitter på magen.. 

Skrevet

Lurt å bruke målebånd for å se hvor du går ned. Men er jo vanskelig å se selv hvor man går ned.

Har selv timeglass med litt pære. Og lår og rumpe er det siste som går.

Flink du har vært!

Skrevet

Det er muskler som gjør deg sterk. Hvis du har sterke ben, vil de også være kraftige. Hvis du er muskuløs, vil du veie mer enn en med samme høyde som også er slank men ikke muskuløs. Det er mengden overflødig vekt, ikke BMI, som avgjør om man har en sunn vekt. Jeg vet ikke om det var det du var usikker på?

Skrevet

Noen har mer muskler enn andre. Men har du egentlig så stor underkropp som du tror hvis du har timeglassfasong?

Noen damer har lipødem, som enkelt sagt er fett på underkropp som ikke kan slankes bort. Dog har de fleste med dette pærefasong. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...