Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns ikke det jeg...

Ja det er naturlige ingredienser, men det er det eneste også.

Fatter ikke at hele KG henger seg på "dermalogica trenden".

SÅ bra er ikke produktene. :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det spørs vel hva du er ute etter....Dermalogica har gode basisprodukter som alle tåler, og har tilleggsprodukter som tilsammen kan danne grunnlaget for et helt personlig hudpleieprogram. Men de hevder ikke at de kan utrette mirakler, som enkelte andre serier.

Gjest Odense
Skrevet

Jeg synest merket er bra fordi det er parfyme fri produkter og er milde og gode til huden. De er også veldig drøye..Får fin hud av det, så derfor bruker jeg produktene.

Skrevet

Jeg har kjøpt noen Dermalogica-produkter etter alle anbefalingene av merket på KG, og så langt synes jeg de ikke er noe bedre eller dårligere enn Kanebo som jeg har brukt frem til nå.

Skrevet

Jeg synes det er mye bra med Dermalogica, bla at de er drøye, parfymefrie og at de bare har "snille" ingredienser. Men av en eller annen grunn funker de ikke for huden min og jeg brukte produkter som ble anbefalt av hudpleier. MD Formulations og Decleor passer min hud bedre.

Skrevet

Alle må jo bare finne ut hver for seg hvilke produkter som er bra for huden deres.

Vil ikke kalt det en trend når det gjelder hvilke hudprodukter man bruker som trådstarter sier.

Det er vel tvilsomt noen som prøver andre produkter bare fordi det er blitt "trend", men heller fordi de gjerne vil prøve fordi merket har fått mange gode utsagn og kansje funker for deg også.

OG det at den ikke passer for deg gjør jo ikke at merket da ikke er noe bra, det er bare rett og slett ikke noe bra for deg.

Jeg bruker dermalogica rensemelk fordi det er den eneste rensemelken som har fungert for min hud som jeg da kan nevne er veldig sensitiv. Har prøvd mye annet, alt fra billig til dyrt, og dermalogica sin rensemelk er det eneste som funker for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...