Gå til innhold

Å innse hva man hadde når man mister det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi var sammen i 9 måneder, ble slutt, ingen kontakt på fem måneder. Nå har han tatt kontakt med meg og forteller meg at han ikke skjønte at han elsket meg så høyt før denne perioden (etter bruddet). Han sier at han var veldig forvirret og redd for egne følelser mens vi var sammen og at jeg kom uventet inn i livet hans på et dårlig tidspunkt.

Noen som har vært i samme situasjon og kan forklare meg om dette er tull og vås eller noe som forekommer rett som det er? Jeg er villig til å se nærmere på dette men samtidig veldig bekymra for å bare bli såra igjen. 

Anonymkode: 1f5e1...bd9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å la vær fordi man er redd for å bli såra er så feil ass...  faen da, du slutter vel ikke å sykklel bare fordi du detter å får skrubb sår på knærne 

Anonymkode: 7a086...077

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å la vær fordi man er redd for å bli såra er så feil ass...  faen da, du slutter vel ikke å sykklel bare fordi du detter å får skrubb sår på knærne 

Anonymkode: 7a086...077

:fnise::fnise: 

Anonymkode: 1f5e1...bd9

AnonymBruker
Skrevet

En fin måte å si at gresset ikke var grønnere på andre siden likevel. Jeg har av prinsipp aldri gått tilbake til ekser. Det var en grunn til at det ble slutt og ferdig med det. 

Anonymkode: 65dee...2de

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De her må lære seg at de må ta vare på det de har. Mange trenger en real smekk før de skjønner det der. 

Det er ikke uvanlig at spesielt unge menn får helt hetta og stikker og så angrer etterpå. 

Jeg har selv aldri tatt slike tilbake. Jeg blir ferdig med ting og jobber med å gå videre etter et brudd. 

Anonymkode: c6ed5...d48

AnonymBruker
Skrevet

Man innser hva man hadde når man mister det ja, men det betyr ikke at man bør hverken ta noen som angrer tilbake, eller forsøke å gå tilbake til eksen hvis man selv angrer. Det er en grunn til at det ble slutt, og selv om det er surt å føle på et tap, så husker man gjerne de rosenrøde stundene, ikke de grunnene som førte til at det ble slutt i utgangspunktet. Så har hverken forsøkt å få noen tilbake eller tatt noen tilbake så langt. 

Anonymkode: 0b99a...13a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...