AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 Jeg og en venninne plystra på to flotte menn (ja, i know) som gikk på gata (vi var på terrassen), de snudde seg og man så et øyeblikk at de tenkte at det var ment til de, men like etterpå kom det en dame på gata og da var det tyelig at de tenkte at det ikke var ment for dem men for henne så de snudde seg bare... Komisk Gutter: Det er av og til ment for dere! Anonymkode: d611c...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 14 minutter siden, venus24 skrev: Javel. Hva er poenget? Forsto du ikke poenget? Poeng: Menn må gjerne tenke seg at det er dem man plystrer til, vel!! Anonymkode: d611c...fdb 1
fjærestein Skrevet 27. juni 2017 #4 Skrevet 27. juni 2017 Men blir menn glad om en plystrer på dem da ? Damer er jo drittlei virker det som... 4
venus24 Skrevet 27. juni 2017 #5 Skrevet 27. juni 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forsto du ikke poenget? Poeng: Menn må gjerne tenke seg at det er dem man plystrer til, vel!! Anonymkode: d611c...fdb Forstår fortsatt ikke poenget. Hvorfor plystrer du på dem? Jeg hater når menn plystrer på meg, og har ingen grunn til å tro at menn setter pris på det. Hva med å vise normal høflighet ovenfor menneskene du møter? 5
Gjest noe tilfeldig Skrevet 27. juni 2017 #6 Skrevet 27. juni 2017 Å plustre etter noen er Fyfaen meg noe av det mest blodharry man kan gjøre.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #7 Skrevet 28. juni 2017 Vel- jeg bryr meg ikke om hva dere synes om plystring og hva dere synes er blodharry osv. Vi plystret på noen kjekkaser, ferdig med den saken. Anonymkode: d611c...fdb 3
Horten Market Skrevet 28. juni 2017 #8 Skrevet 28. juni 2017 La dette være helt klart: Menn elsker å bli plystret etter. Vi tror også at kvinner liker det. Noen tar det åpenbart for trakassering, men vår erfaring er at generelt setter kvinner pris på slik oppmerksomhet fra oss. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #9 Skrevet 28. juni 2017 45 minutter siden, venus24 skrev: Forstår fortsatt ikke poenget. Å, slutt å skap deg! Er du på Tinder? Er det høflighet og er det ikke harry å befinne seg der? Ta dere en bolle, la nå småjentene ha det litt moro og flørte på sin måte. Anonymkode: cbc24...775
venus24 Skrevet 28. juni 2017 #10 Skrevet 28. juni 2017 1 minutt siden, Horten Market skrev: La dette være helt klart: Menn elsker å bli plystret etter. Vi tror også at kvinner liker det. Noen tar det åpenbart for trakassering, men vår erfaring er at generelt setter kvinner pris på slik oppmerksomhet fra oss. La dette være helt klart: Kvinner flest setter absolutt ikke pris på å bli plystret etter. Slutt med det. Nå. 7
venus24 Skrevet 28. juni 2017 #11 Skrevet 28. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å, slutt å skap deg! Er du på Tinder? Er det høflighet og er det ikke harry å befinne seg der? Ta dere en bolle, la nå småjentene ha det litt moro og flørte på sin måte. Anonymkode: cbc24...775 Det er frivillig å være på Tinder. Det er ikke frivillig å bli plystret på i offentligheten. 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #12 Skrevet 28. juni 2017 5 minutter siden, venus24 skrev: La dette være helt klart: Kvinner flest setter absolutt ikke pris på å bli plystret etter. Slutt med det. Nå. Jeg ser veldig godt at du ikke forstår noen ting i tråden, men poengterer enda et poeng for deg: Tråden handler ikke om deg! Jeg og venninna mi så to kjekke menn på gata, vi plystra, så begynte de å se seg litt rundt (de var alene der) og smilte litt - så dukka det opp en kvinne også var det åpentlyst at de trodde at det var noen som plystra på kvinnen. (Som antageligvis, om det var deg, hadde haaaatet det). Men det var heldigvis ikke til henne, og jeg plystra ikke på DEG, så hva med å slappe av?? 4 minutter siden, venus24 skrev: Det er frivillig å være på Tinder. Det er ikke frivillig å bli plystret på i offentligheten. Jeg har ikke plystra på deg og hadde nok ikke gjort det heller. Anonymkode: d611c...fdb 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #13 Skrevet 28. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg og en venninne plystra på to flotte menn (ja, i know) som gikk på gata (vi var på terrassen), de snudde seg og man så et øyeblikk at de tenkte at det var ment til de, men like etterpå kom det en dame på gata og da var det tyelig at de tenkte at det ikke var ment for dem men for henne så de snudde seg bare... Komisk Gutter: Det er av og til ment for dere! Anonymkode: d611c...fdb Så dere drev å seksuelt trakasserte to tilfeldige menn på gata? Også skriver du stolt om din trakassering på et forum etterpå? Anonymkode: ada20...743 8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #14 Skrevet 28. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere drev å seksuelt trakasserte to tilfeldige menn på gata? Også skriver du stolt om din trakassering på et forum etterpå? Anonymkode: ada20...743 Ja! Anonymkode: d611c...fdb 4
venus24 Skrevet 28. juni 2017 #15 Skrevet 28. juni 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser veldig godt at du ikke forstår noen ting i tråden, men poengterer enda et poeng for deg: Tråden handler ikke om deg! Jeg og venninna mi så to kjekke menn på gata, vi plystra, så begynte de å se seg litt rundt (de var alene der) og smilte litt - så dukka det opp en kvinne også var det åpentlyst at de trodde at det var noen som plystra på kvinnen. (Som antageligvis, om det var deg, hadde haaaatet det). Men det var heldigvis ikke til henne, og jeg plystra ikke på DEG, så hva med å slappe av?? Jeg har ikke plystra på deg og hadde nok ikke gjort det heller. Anonymkode: d611c...fdb Ingen av disse svarene var til deg.
innmari- Skrevet 28. juni 2017 #16 Skrevet 28. juni 2017 Så snille dere var. Dere burde ha lent dere over rekkverket og kastet papirhjerter etter dem med frieri som tilbehør!
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #17 Skrevet 28. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så dere drev å seksuelt trakasserte to tilfeldige menn på gata? Også skriver du stolt om din trakassering på et forum etterpå? Anonymkode: ada20...743 Seksuell trakassering å bli plystret til? Herregud så hårsåre folk har blitt i dag... Anonymkode: 54edd...e29 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #18 Skrevet 28. juni 2017 Jeg vil ikke bli plystret på. Jeg er ikke et objekt. Anonymkode: e9e30...acf 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #19 Skrevet 28. juni 2017 jeg vil også bli plystret etter selvom jeg ikke er en hunky stud, føler meg utelatt Anonymkode: 89c96...0aa
Horten Market Skrevet 28. juni 2017 #20 Skrevet 28. juni 2017 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Seksuell trakassering å bli plystret til? Herregud så hårsåre folk har blitt i dag... Anonymkode: 54edd...e29 Nettopp, dette er i ferd med å anta patologiske tilstander. I en annen tråd mener folk seg trakassert av å bli sett på. Her er det noen som trenger psykologisk hjelp til å kunne leve sammen med andre mennesker. Endret 28. juni 2017 av Horten Market
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå