Gå til innhold

Musikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pleier man å ha musikk om man har utendørs bryllup? Prøver å se på youtube, men de har lagt på musikk etterpå, så man får jo skjeldent høre om det var lyd på den faktiske seremonien. 

Om man da har musikk, hvordan ordne dette. Man må jo enten ha høytalere til utekonsert eller helt band. En person på piano/keyboard vil vel neppe høres i en folkemengde ute, spesielt ikke om det er litt vind! 

Anonymkode: 14d16...5e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bumped 

Skrevet

Ja. Så lenge det er i nærheten av et hus eller noe annet med strøm kan man bruke skjøteledning. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, funginger skrev:

Ja. Så lenge det er i nærheten av et hus eller noe annet med strøm kan man bruke skjøteledning. 

Jo, men en liten høytaler vil nok ikke høres i en stor menneske mengde, spesielt ikke om det blir litt vind!

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men en liten høytaler vil nok ikke høres i en stor menneske mengde, spesielt ikke om det blir litt vind!

Du leier et ordentlig anlegg, selvsagt. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, funginger skrev:

Du leier et ordentlig anlegg, selvsagt. 

Umulig, gifter meg langt ute i gokk om 2 uker. Tar 5 timer å kjøre til nærmeste by, så nei. Det var ikke så enkelt. De vil ikke la meg leie med meg utstyr så langt avgårde.  

AnonymBruker
Skrevet

Har vert livemusikk i alle utevielser jeg har vert i. Gitar, fiolin, trompet forskjellig hva brudeparet har valgt..

Anonymkode: 59799...6af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...