AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 hei, jeg lurer veldig på hvordan tinder fungerer... Hva om jeg lager en bruker nå og bruker den aktivt i to tre uker, men så sletter jeg appen uten å slette selve brukeren? vil jeg fremdeles poppe opp på andres tinder etter at jeg har sluttet å bruke tinder aktivt? Anonymkode: dabd6...3d0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #2 Skrevet 28. juni 2017 Du vil nok komme opp for nye selv om du ikke er aktiv. Mange har perioder hvor de ikke er aktive der fordi de dater noen feks, det er ingen automatikk i at man sletter Tinder før man evt er i et forhold. Anonymkode: 85bd2...3dc
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Ja. Din profil vil fortsatt dukke opp. Jeg busta en idiot som løy til meg, fant hans profil 2 minutter etterpå ved å stille inn de antall km jeg husket han lå unna meg. So yeah! I aint about Tinder, så appen og profilen er sletta for godt. Jeg håper jeg finner en ordentlig mann snart Anonymkode: b47a1...ae5
MaxxMekker Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: I aint about Tinder, så appen og profilen er sletta for godt. Jeg håper jeg finner en ordentlig mann snart Riktignok OT, men tinder har så absolutt sin misjon. "Hver" mandag morgen vrenger jeg av sengetøyet, kjører det på 90 og lover bot & bedring. Så kommer fredagen da, og halvveis nedi en rødvinsflaske kjenner jeg at vin nytes best med selskap. Da sørger appen for at det ringer på døra før jeg er i gang med andre flaske... 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå