AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 Jeg er helt knust. Jeg har lenge datet en fantastisk mann, som jeg har falt pladask for. Han er perfekt på alle måter. I kveld ble det snakk om hva vi følte. Jeg åpnet meg og fortalte om mine følelser for han, at jeg er forelsket. Han kunne dessverre ikke si det samme tilbake. Jeg ble så utrolig lei meg, og han ble lei seg for å ha såret meg. Men følelsene er ikke der fra hans side. Hvordan kommer man seg videre? Dette gjør så ufattelig vondt. Jeg skulle så inderlig ønske at han følte det samme. Jeg er 30 år og dette er mitt første (nesten-)forhold. Så det er ikke lett å tenke at det er mange fisk i havet. Anonymkode: 550c1...8b7
Hermine Grang Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 Klem. Tiden leger heldigvis kjærlighetssorg. Og selv om det er ditt første nesten-forhold så er det jo flere fisk i havet. 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #4 Skrevet 27. juni 2017 Hei. Forferdelig følelse har aldri gjort dette selv eller blitt dumpet da jeg aldri har hatt kjøreste. Men jeg ble nesten sammen med bestekompis som jeg var forelska i i 3-4 år før vi begynte å dra på turer til utlandet sammen og nærmet oss å bli kjærester. Men det må være helt grusomt å vite at den andre faktisk ikke føler det samme. Fikk vite i går faktisk at han nettopp hadde fåttseg dame og takk gud for at jeg tok et valg for noen mnd siden som gjorde at jeg traff en annen. Slik at han her ble helt glemt. Jo, jeg ble faktisk intressert i en annen. Det kom når jeg minst ventet det. Men er ikke heldig der heller, pga avstand og kulturforskjeller + at jeg ikke rakk å bli ordentlig kjent, så jeg går bare og gjør tanker i hodet mitt. KANSKJE føler han det samme, men jeg tør ikke gå videre med det. Anonymkode: a0b6d...3ba
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #5 Skrevet 27. juni 2017 Kjære deg, vet godt hvordan du har det. Det er forferdelig vondt når følelser ikke blir gjengjeldt. Du er tøff som åpnet deg og fortalte ham hvordan du føler. Hvordan svarte han? Har han bare ikke fått følelser ennå eller tror han at han ikke vil få det senere heller? Du vil møte en annen igjen og oppleve at følelsene blir gjengjeldt. Akkurat nå nå hjelper det ikke så mye å tenke på det, men ta tiden til hjelp og prøv å holde deg i aktivitet og sammen med andre mennesker (og kjenner du behov for alenetid, ta det). Vit også at du ikke er alene om å ha det sånn. Jeg har også vært der, men kommet meg videre - etter mange tårer. Stor trøsteklem fra meg Anonymkode: 7d87b...033 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #6 Skrevet 27. juni 2017 Kjenner jeg blir ganske forbanna på dine vegne, jeg skjønner bare ikke hvorfor en mann dater en dame over lengre tid hvis han ikke er interessert? Hva faen liksom? Og hvorfor? Menn som kjønn er tydeligvis bare gjennomgående hjerneskadd. Det virker som de rett og slett elsker å plage og torturere damer emosjonelt for sport bare fordi de selv er et kjønn tilsynelatende uten følelser som ikke tar skade av å ta folk inn i livet over tid, for så kaste dem i et søppelspann over natta hvis de gud forby: blir glad i dem.. Anonymkode: 93d26...d25
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #7 Skrevet 27. juni 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg blir ganske forbanna på dine vegne, jeg skjønner bare ikke hvorfor en mann dater en dame over lengre tid hvis han ikke er interessert? Hva faen liksom? Og hvorfor? Menn som kjønn er tydeligvis bare gjennomgående hjerneskadd. Det virker som de rett og slett elsker å plage og torturere damer emosjonelt for sport bare fordi de selv er et kjønn tilsynelatende uten følelser som ikke tar skade av å ta folk inn i livet over tid, for så kaste dem i et søppelspann over natta hvis de gud forby: blir glad i dem.. Anonymkode: 93d26...d25 Ey, tru du må ro ned litt no!!!!!!!! Kan vel si det samme om damene hvis jeg bare kan basere meg på 2-3!!!!! Anonymkode: 3f978...657 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #8 Skrevet 27. juni 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg blir ganske forbanna på dine vegne, jeg skjønner bare ikke hvorfor en mann dater en dame over lengre tid hvis han ikke er interessert? Hva faen liksom? Og hvorfor? Menn som kjønn er tydeligvis bare gjennomgående hjerneskadd. Det virker som de rett og slett elsker å plage og torturere damer emosjonelt for sport bare fordi de selv er et kjønn tilsynelatende uten følelser som ikke tar skade av å ta folk inn i livet over tid, for så kaste dem i et søppelspann over natta hvis de gud forby: blir glad i dem.. Anonymkode: 93d26...d25 Herregud for en lame kommentar Anonymkode: 6d057...8bd 4
Irja Skrevet 27. juni 2017 #9 Skrevet 27. juni 2017 Føler med deg. Det er utrolig vondt når følelsene ikke blir gjengjeldt. Spesielt hvis man har trodd at han føler det samme.. Dette er dessverre noe de aller fleste opplever en eller flere ganger. Har dessverre ingen gode råd annet enn å la han gå. Prøv for all del ikke å "tvinge" han til å føle det samme, fortsette å møte han osv. Det gjorde jeg en gang.. aldri igjen.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #10 Skrevet 28. juni 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjære deg, vet godt hvordan du har det. Det er forferdelig vondt når følelser ikke blir gjengjeldt. Du er tøff som åpnet deg og fortalte ham hvordan du føler. Hvordan svarte han? Har han bare ikke fått følelser ennå eller tror han at han ikke vil få det senere heller? Du vil møte en annen igjen og oppleve at følelsene blir gjengjeldt. Akkurat nå nå hjelper det ikke så mye å tenke på det, men ta tiden til hjelp og prøv å holde deg i aktivitet og sammen med andre mennesker (og kjenner du behov for alenetid, ta det). Vit også at du ikke er alene om å ha det sånn. Jeg har også vært der, men kommet meg videre - etter mange tårer. Stor trøsteklem fra meg Anonymkode: 7d87b...033 Han virket nesten litt overrasket over at jeg hadde følelser. Det virker som han bare har "hatt det gøy". Han sa han ville være ærlig tilbake for å ikke gi meg forhåpninger. Jeg er ikke sur på han. Han kan jo ikke noe for at han ikke føler det samme for meg. Men jeg burde ha skjønt det og ikke latt meg falle for han. For dette gjør så utrolig vondt. Tenker på han konstant, håper han sender melding. Er så lei meg og ukonsentrert, hodet er fylt med han. Prøver å tenke at jeg vil jo ikke ha en som ikke er gal etter meg. Jeg fortjener en som kun vil ha MEG. Følelser er noe dritt. Takk for alle svarene Anonymkode: 550c1...8b7 4
Prebs Skrevet 28. juni 2017 #11 Skrevet 28. juni 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt knust. Jeg har lenge datet en fantastisk mann, som jeg har falt pladask for. Han er perfekt på alle måter. I kveld ble det snakk om hva vi følte. Jeg åpnet meg og fortalte om mine følelser for han, at jeg er forelsket. Han kunne dessverre ikke si det samme tilbake. Jeg ble så utrolig lei meg, og han ble lei seg for å ha såret meg. Men følelsene er ikke der fra hans side. Hvordan kommer man seg videre? Dette gjør så ufattelig vondt. Jeg skulle så inderlig ønske at han følte det samme. Jeg er 30 år og dette er mitt første (nesten-)forhold. Så det er ikke lett å tenke at det er mange fisk i havet. Anonymkode: 550c1...8b7 Livet handler om å få seg en "trøkk" innimellom og det virker som at det var din tur denne gangen dessverre. Min anbefaling til deg er å slikke dine sår, og for guds skyld ikke sitte denne "mannen" opp på pidestall for da går bare sorgprosessen senere x 3. Vær realistisk og bruk noen dager til å sørg litt over dette samtidig som du ikke må gjennom-analysere hele prosessen. Si heller at til deg selv at denne mannen ikke fortjente deg og at det finnes en der ute som gjør nettopp så! Og hvis det er en mager trøst så er det ikke lenge siden jeg også var i lignende situasjon, og det er mange av oss:-) Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #12 Skrevet 29. juni 2017 20 timer siden, Prebs skrev: Livet handler om å få seg en "trøkk" innimellom og det virker som at det var din tur denne gangen dessverre. Min anbefaling til deg er å slikke dine sår, og for guds skyld ikke sitte denne "mannen" opp på pidestall for da går bare sorgprosessen senere x 3. Vær realistisk og bruk noen dager til å sørg litt over dette samtidig som du ikke må gjennom-analysere hele prosessen. Si heller at til deg selv at denne mannen ikke fortjente deg og at det finnes en der ute som gjør nettopp så! Og hvis det er en mager trøst så er det ikke lenge siden jeg også var i lignende situasjon, og det er mange av oss:-) Lykke til! Det virker som de fleste må igjennom dette ja. Jeg har vært skånet for det inntil nå. Jeg setter han dessverre opp på en pidestall. Jeg prøver å se alt det negative ved han, for det er jo selvsagt noe negativt. Men det positive veier så utrolig mye mer. Alle andre har klart seg gjennom kjærlighetssorg, så da må jeg også klare det. Anonymkode: 550c1...8b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå