Simbyxor Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 Ikke direkte til personen, men.. "Å se henne, er som å se en hundebæsj" (det siktes da til en ugne, kvalme følelsen du kan få når du ser en diger hunderuke) Jeg synes det bare er en grei illustrasjon jeg.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #2 Skrevet 27. juni 2017 Æeh... ja. Er du virkelig usikker på det..?! 😐 Anonymkode: 71a17...458
Simbyxor Skrevet 27. juni 2017 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Æeh... ja. Er du virkelig usikker på det..?! 😐 Anonymkode: 71a17...458 Hvis personen oppfører seg som en bæsj? Og generelt sett er ufyselig og frastøtende? Jeg kom til å si det. Ikke til vedkommende, det datt egentlig bare ut av meg. Jeg synes ikke det er slemt, heller beskrivende. Hadde hun vært snill og grei, hadde jeg heller sammenlignet henne med bringebær. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #4 Skrevet 28. juni 2017 15 timer siden, Simbyxor skrev: Ikke direkte til personen, men.. "Å se henne, er som å se en hundebæsj" (det siktes da til en ugne, kvalme følelsen du kan få når du ser en diger hunderuke) Jeg synes det bare er en grei illustrasjon jeg. Kansje du synes dette er greit, fordi det kom fra deg selv? Det kan være at dama har vært stygg med deg, men ikke glem å ha et kritisk blikk på deg selv også. Uten kontroll så blir du helt lik, om ikke værre. Spesielt om du går å sier slike ting.. Anonymkode: 992e3...23c 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #5 Skrevet 28. juni 2017 15 timer siden, Simbyxor skrev: Hvis personen oppfører seg som en bæsj? Hvordan oppfører man seg som en bæsj? De gjør da ikke så mye ut av seg, bortsett fra å lukte vondt - noe de strengt tatt ikke kan noe for. Anonymkode: f5a14...7d5 1
Nappetass1 Skrevet 28. juni 2017 #6 Skrevet 28. juni 2017 Det er åpenbart ikke særlig hyggelig. Det forstår du jo selv også siden du spør? Hva vil du egentlig med denne tråden? 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #7 Skrevet 28. juni 2017 Ja, det er slemt. Anonymkode: 95fb7...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #8 Skrevet 28. juni 2017 Jøss. Den dama skulle jeg gjerne sett. Aldri noen sinne sett noe slikt.. om ikke beskrivelen da ikke bare er slem men også ganske dårlig ? Anonymkode: 26ca8...5b2
Simbyxor Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #9 Skrevet 28. juni 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kansje du synes dette er greit, fordi det kom fra deg selv? Det kan være at dama har vært stygg med deg, men ikke glem å ha et kritisk blikk på deg selv også. Uten kontroll så blir du helt lik, om ikke værre. Spesielt om du går å sier slike ting.. Anonymkode: 992e3...23c Har ikke sagt noe, jeg Smiler og er så blid at man får sukkersjokk av meg!
Simbyxor Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #10 Skrevet 28. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan oppfører man seg som en bæsj? De gjør da ikke så mye ut av seg, bortsett fra å lukte vondt - noe de strengt tatt ikke kan noe for. Anonymkode: f5a14...7d5 Man er ekkel, vulgær og brautende. Akkurat som en bæsj.
Simbyxor Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #11 Skrevet 28. juni 2017 7 minutter siden, Nappetass1 skrev: Det er åpenbart ikke særlig hyggelig. Det forstår du jo selv også siden du spør? Hva vil du egentlig med denne tråden? Men hvorfor skal man snakke "hyggelig om uhyggelige mennesker"? Hvis noen snakker om Ola, som hele livet sitt har puttet kinaputter i postkassa di, hvorfor skal du ikke få si: "Han er en bæsj"?
Simbyxor Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #13 Skrevet 28. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss. Den dama skulle jeg gjerne sett. Aldri noen sinne sett noe slikt.. om ikke beskrivelen da ikke bare er slem men også ganske dårlig ? Anonymkode: 26ca8...5b2 Det spørs hvordan du ser på en hundebæsj, det.. Men du skulle sikkert gjerne sett henne, hun er frekk mot alle. Kunne sikkert fått en form for underholdning ut av det
fuglekvitter__ Skrevet 28. juni 2017 #14 Skrevet 28. juni 2017 15 timer siden, Simbyxor skrev: Ikke direkte til personen, men.. "Å se henne, er som å se en hundebæsj" (det siktes da til en ugne, kvalme følelsen du kan få når du ser en diger hunderuke) Jeg synes det bare er en grei illustrasjon jeg. Nei, men hva er poenget med det? Hvor gammel er du egentlig (meget barnslig).
Simbyxor Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #15 Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev: Nei, men hva er poenget med det? Hvor gammel er du egentlig (meget barnslig). Poenget er vel å gi uttrykk for at man ikke liker vedkommende. Og ja - selvfølgelig er det barnslig! Men heller barnslig enn pretensiøs som enkelte andre.
Gjest NotNaomi Skrevet 28. juni 2017 #16 Skrevet 28. juni 2017 Tror du kan leve godt med det. Har hørt folk har kalt verre ting gitt. Men tror du kan leve best med overskriften. Du tar ikke før gitt at det var særlig "snilt"heller. Æh. Hadde jeg ikke hørt verre ting om andre,ja da hadde min undring over oss menneskekryp om hvordan vi behandler hverandre reduseres med 50%. :-)
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #17 Skrevet 28. juni 2017 Tja. Det er vel stygt på en måte men det høres så barnslig ut at det blir mer merkelig enn fornærmende. Anonymkode: 50eb5...c3e
Simbyxor Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #18 Skrevet 28. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tja. Det er vel stygt på en måte men det høres så barnslig ut at det blir mer merkelig enn fornærmende. Anonymkode: 50eb5...c3e Ja, ikke sant, det er litt i gråsonen?
Gjest NotNaomi Skrevet 28. juni 2017 #19 Skrevet 28. juni 2017 STror du kan leve godt med det. Har hørt folk har kalt verre ting gitt. Men tror du kan leve best med overskriften. Du tar ikke før gitt at det var særlig "snilt"heller. Æh. Hadde jeg ikke hørt verre ting om andre,ja da hadde min undring over oss menneskekryp om hvordan vi behandler hverandre reduseres med 50%. :-)
Simbyxor Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #20 Skrevet 28. juni 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: STror du kan leve godt med det. Har hørt folk har kalt verre ting gitt. Men tror du kan leve best med overskriften. Du tar ikke før gitt at det var særlig "snilt"heller. Æh. Hadde jeg ikke hørt verre ting om andre,ja da hadde min undring over oss menneskekryp om hvordan vi behandler hverandre reduseres med 50%. :-) Nei, det var fordi vedkommende jeg sa det til sa: "Næmmen, det var ikke pent sagt" (noe i samme gate). Høh, sa jeg. Hvorfor skal man snakke pent om stygge mennesker? Med stygge mennesker mener jeg sånne ordentlige, tvers gjennom fæle hurper som oppfører seg som mugne padder hvis du viser ditt åsyn. Hihi. Men du har helt rett i at det ikke er det verste man kan si om folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå