Pedagogen Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 Noen som vet hvordan man kan få se jobb i kriseteam? Ser aldri at det søkes etter..
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #2 Skrevet 27. juni 2017 Hva slags kriseteam? Anonymkode: f2f5d...26c
Pedagogen Skrevet 27. juni 2017 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2017 Tenker på kommunale kriseteam. Som altså rykker ut ved kriser i kommunen. Ulykker og lignende. Det er ikke fulltidsstilling , mer en vaktjobb man har ved siden av vanlig jobb. Finnes det andre typer kriseteam?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #4 Skrevet 27. juni 2017 I min kommune består kriseteamet av ansatte fra kommunens helse- og sosialetater. Jeg tror de blir spurt direkte om å være med, lyses ikke ut. Anonymkode: 6d527...0c0
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #6 Skrevet 27. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I min kommune består kriseteamet av ansatte fra kommunens helse- og sosialetater. Jeg tror de blir spurt direkte om å være med, lyses ikke ut. Anonymkode: 6d527...0c0 Sånn er det i min kommune også, og jeg har erfart at det er slik de aller aller fleste løser det. Det er ingen egne stillinger som bare er tilegnet kriseteamet, men de som deltar i teamene kommer fra ulike enheter innenfor helse, omsorg, sosiale tjenester og beredskap. Anonymkode: cdd48...39e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #7 Skrevet 27. juni 2017 I kommunen der jeg tidligere jobbet ble folk spurt personlig etterhvert som man ble kjent med vedkommende, så at de egnet seg, og at de hadde kompetanse kriseteamet trengte. Anonymkode: c19eb...117
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #8 Skrevet 28. juni 2017 Der jeg jobbet før satt jeg i kriseteamet. Jeg ble spurt direkte og satt i kriseteamet i 1 år. Da byttet jeg jobb og flyttet. Et kriseteam skal gjerne bestå av ulike yrkesgrupper. Lege, psykolog, sosionom, barnevernspedagog, ruskonsulent ol. Anonymkode: 9cdb8...96c
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #9 Skrevet 28. juni 2017 ps. kan legge til at det er mer som er verv. Vi hadde all våre vanlige jobber og satt i kriseteamet i tillegg. Fikk en årlig kompenasjon for det + lønn ved utrykning og arbeid i regi av kriseteamet Anonymkode: 9cdb8...96c
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #10 Skrevet 28. juni 2017 Kriseteam er bare bullshit. Det kom et par damer og satt i sofaen her da faren til barna plutselig døde. Vi kjente dem ikke, så i forhold til trøst og samtale var det jo helt bortkastet og uansett hva jeg spurte om i forhold til praktiske ting så hadde de ikke peiling. Anonymkode: f13ba...6fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå