Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2005 #1 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei! Syster mi er russ i år, og kostyme-ansvarleg for russerevyen deira. Ho bad meg om tips til korleis sy eple, pære, banan og appelsin-kostyme, men eg har i grunnen ikkje peiling... Er det nokon her inne som veit korleis dette kan gjerast???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2005 #2 Del Skrevet 7. januar 2005 Ingen smarte mammaer som har ein fiks ideè!??!?!????!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. januar 2005 #3 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg er ikke så flink på kostymefronten, men jeg er god til å søke på nett... Her fant jeg en side med linker til andre sider. Kikket ikke så nøye, men kanskje du kan det selv? Lykke til med hele fruktsalaten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2005 #4 Del Skrevet 7. januar 2005 Tror jeg hadde satset på hønsenetting og gipsstriper. I hvert fall for eple, pære og appelsin. Banan kan vel også fikses på en eller annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. januar 2005 #5 Del Skrevet 7. januar 2005 Blir ikke hønsenetting og gips veldig tungt? Jeg innbiller meg at skumgummi må være rette materialet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2005 #6 Del Skrevet 7. januar 2005 Brunhilde skrev: Blir ikke hønsenetting og gips veldig tungt? Jeg innbiller meg at skumgummi må være rette materialet. Blir ikke så veldig tungt nei? Gips er jo kjempelett. Ville prøvd å feste nettingen på en t-shirte eller liknende, så kan det bare tas på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 7. januar 2005 #7 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg var med å lage et appelsinkostyme for noen år siden. Vi brukte et oransje stretchlaken som vi brettet dobbelt og klipte hull til beina. Polstret lakenet med vatt og sydde fast en rockering midt inni lakenet. I tillegg festet vi en mindre ring av wire på hver side av rockeringen. Vi brukte også tau som vi knyttet fast i rockeringen som et par bukseseler for å holde ringen oppe. For å få kostymet av og på brukte vi trykknapper på hver skulder. Vedkommende ble også utstyrt med oransje pologenser og stilongs. Det går sikkert an å lage eple og pære på samme måte, men banan blir litt verre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2005 #8 Del Skrevet 8. januar 2005 Tusen takk for gode svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå