Gå til innhold

Fiser mye etter kostholdsendring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gå ned noen kilo og har kuttet godteri , brus og rødt kjøtt. Har også kutta alkhol for en periode.

Jeg har erstattet det med fisk, yoghurt, kyllingfillet, vann og grønnsaker. Nå har jeg levd på dette i to uker og jeg jeg fiser mye mer enn jeg gjorde før. Er det noe galt?

Anonymkode: 0208b...09f

Videoannonse
Annonse
Gjest Cyrus
Skrevet

Grønnsakene. Plutselig økning i fiberinntak gir gass.

AnonymBruker
Skrevet

Når du får for lite av de bloddannende vitaminene så reagerer tarmen med mer luft. Kjøp deg mulitvitamintabletter på apoteket. 

Anonymkode: 8c42a...120

AnonymBruker
Skrevet

Se for deg at tarmen er et eget økosystem hvor evolusjonens ånd lever ved fulle fem. Du har foret dette systemet med dritt, og de har utviklet seg deretter. Du endrer nå inntaket, og da er ikke systemet så utviklet for å kunne ta imot maten og bieffekten er vanligvis gass.

Drikk biola, kefir eller andre syrnede melkeprodukter - eller put det i noe måltid for å få det i deg. Prøv også eplecidereddik før frokost - 10ml eller noe slikt, bland det gjerne ut siden det er ikke godt alene.

Anonymkode: fba51...39f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prompa så sykt en periode da jeg endra kostholdet en del. Begynte å spise mindre raffinert sukker og hvitt mel o.l. Gikk mye i knekkebrød og grønnsaker, altså mye fiber. Det varte ca. en måned med den prompinga. Jeg trodde noe var galt med meg. 

Nå, etter den perioden gikk over og jeg har holdt på sånn i over tre måneder er ting mye bedre. Jeg promper mye sjeldnere enn jeg pleide før. Det er nesten så jeg ikke promper i det hele tatt.

Og tillegg har jeg gått ned en del kilo,  og har et mer stabilt humør og bedre immunforsvar.  

Anonymkode: fcb82...f49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...