Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Var på 1 gangsintervju i dag til en stilling jeg har veldig lyst på. Jeg syntes det gikk veldig bra (bra kommunikasjon, bra flyt), og intervjuet varte i litt over 1 time. Da jeg skulle spørre om prosessen videre, så sa sjefen at hun gjerne ville møte og snakke med meg igjen hvis jeg var interessert. Hun spurte 2-3 gr om jeg syntes stillingen hørtes interessant ut. Hun som hadde intervjuet spurte også om lønn jeg har i dag + andre lønnsbetingelser. Hun nevnte ikke lønn som var i stillingen, men andre betingelser som laptop o.l. Jeg er jo selvfølgelig kjempe interessert, men ble litt overrasket da jeg trodde jeg måtte vente hvertfall noen dager før jeg hørte noe. De skulle ha 4 på intervju (1 gangs), så jeg tipper det blir færre på 2 gangsintervju? Jeg har aldri opplevd å bli kalt inn på 2 gangs intervju under 1 gangs intervju (er nesten 40, og vært på mange intervjuer tidligere), så jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke dette? Har så utrolig lyst på jobben og vet jeg er kvalifisert. 

Tanker?

Anonymkode: cd558...722

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er så aktuell at de ikke vil slippe deg. Men så har de sikkert andre intervjuavtaler de må holde og må holde muligheten åpen for flere gode kandidater. 

Anonymkode: a001e...50c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...